Pff. Alsof jij weet wat PGR wel of niet is... :{ Nee, maar dat zou ik wel een leuke twist vinden voor die ene baan. Een factor van gevaar inbouwen zou de wat muffe game weer iets frisser maken. De hele game hoeft niet opeens omgegooid te worden, maar gewoon om te beginnen die ene baan. Het is niet alsof er opeens wapens aan de wagens worden bevestigd.
Haha neen, maar je wil niet weten hoe makkelijk je iemand van de baan afdrukt . Auto's zijn zo licht als een veertje
Maar ik rijd zo ver voorop dat ze me niet weg kunnen drukken. En het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit een Destruction Derby wordt waarbij je bewust van de weg wordt gedrukt, maar gewoon dat er een mogelijk gevaar is waar je misschien door een eigen stuurfout omlaag kunt vallen. Niet doordat de CPU je van de weg zit te drukken (online doe je er helaas niks aan; mensen die het op de een of andere manier verpesten zul je altijd houden) Dat vallen van de brug idee is natuurlijk ook maar een ideetje (als is het wel een goed idee), maar ik bedoel maar dat ze de game iig moeten opfrissen. Het begint te stinken. Hoeft geen grote verandering te zijn, maar íets moet anders. En zeg niet dat ie op PGR2 moet lijken, want als je dat wilt ga je die maar weer spelen!
Amsterdam?? nee man veels te smal en lelijk, rotterdam circuit monaco aan de maas ftw Vanavond weer ff geraced met Jeepee, en was echt kicke.. 4e keer dat ik het speelde het spel en kreeg wel beetje pgr3 gevoel stiekem een beetje.. dus metalen mark we moeten een keer een datum prikken om ff te put it pwikkkk :b:
Idd was echt vet! PGR4 er na een half jaar gisteren weer ingedouwt en samen met Errie alleen maar 1-2tjes gereden Was wel dik. Als je die graphics ziet en dat geluid hoort vraag je je toch af waarom dit geen succes is geworden We moeten echt weer ff gameavonden houden? Welke jongens van de oldskool PGR3 tijd hebben weer eens zin om een avondje lomp te knallen? En dat idee van die brug... kom op zeg Vijf minuten lang rechtuit, leuk! En stuurfouten op een brug? Als je een stuurfout maakt op een recht stuk durf ik me niet af te vragen hoe je door een bocht gaat Maja, gister was vet! Moeten we snel weer keertje doen!
Mijn excuses dat ik niet de uberskills van jullie heb. En zo lang is die brug nou ook weer niet; hijs gewoon hoog. Ik vind het nog steeds een geweldig idee. De developers gaan hier zeker weten bovenop springen! Of minstens een soortgelijk idee met lichte aanpassingen. Let maar op...
Ik wil anders ook wel weer eens mee racen! Jullie weten dat ik niet zo pro ben als jullie maar vind het wel leuk. En Metal Mark! Hoogstwaarschijnlijk kunnen we weer samen gamen! Mijn NAT staat na een maand of 8 weer mooi op OPEN! Woohooo! Psst hebben jullie zin om mij aan de Team Domination achievement te helpen? Die wil ik echt dolgraag! Ik sta normaal altijd eerste dus in de top 4 moet voor mij ook niet moeilijk zijn.
LOL Dulle je snapt h'm wat ik bedoel. En voor degeen die dat niet zien zitten zo'n bruggetje,maar er zijn dan wel leuke challenges voor zoals draften op Kudo's en al haha. De snelheid moeten we het ook eens over hebben,maar in het volgende deel moet die worden opgekrikt,want dat kan echt veel harder allemaal. Motoren mogen een eigen race item gaan krijgen,en niet meer samen met het algemeen kampioenschap. En frisse blik nieuwe steden,en als ze London weer doen dan graag de brugroute erbij want die miste ik wel. Ook de traproutes vanuit deel 1 mogen weer terug,de auto's mogen gerestyled worden en raceteams meer tot leven brengen. Besturing kan beter zoals PGR2 die was precies goed,in de delen van nu vind ik de Exotic wagens echt veel te gevoelig reageren. En als deze punten niet veranderen,ja dan hoeft het van mij niet meer.:b:
als je die packs heb gedowload met die vw golf w12 kan je daar dan alleen mee spelen als je online bent!?
Ik ben op zoek naar 3 goede PGR4 racers die zin/ en geduld hebben om Zondag rond een uur of 8 online te racen. Ik wil de Team domination achievement. Op zondag zijn er meestal genoeg mensen online. Maar met twee slechte rijders in mijn team heeft het nog geen zin. Dus wie mij mee wilt helpen laat het a.u.b. even weten. Aan mensen die niet zo heel goed zijn heb ik dus eigenlijk niets. @ Marieke, Ik denk dat we weer samen kunnen spelen aangezien mijn NAT weer open is
ook niet volgens mij niet opgelet maar volgens mij niet want dan moet er die peugeot in zitten en die was er ook niet
Voeg mij maar anders toe, k heb t spel wel al een tijd niet meer serieus gespeeld, dus verwacht niet te veel.