1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 4 [deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pasquale NL, 2 okt 2008.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nope, lang niet meer gespeeld ook.
     
  2. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg leuke tijden met deze game gehad laten we hopen op een vervolg.
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Langzaam begin ik een vervolg toch wel te missen, en zeker nu er eigenlijk nog maar weinig boeiend op racegebied uitkomt. Forza 4 heb ik gelaten voor wat het was, het heeft de funfactor niet voor mij persoonlijk. PGR had dat wel wat tevens de hele magie van de game was, en nog steeds is net zoals de Moto GP games van THQ, deze 2 series zijn nu echt een gemis geworden. Tja en al die andere racespellen van deze tijd, daar heb ik niet zoveel mee. Need for speed, bah!:p
     
  4. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, al die goede tijden zijn met de Caparo T1 gereden! Vind het nog steeds een fantastisch spel, gisteren weer een target gezet op een baan en na laaaaaaaang oefenen precies gehaald (1.00.99).
     
  5. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    PGR2 heb ik ook erg lang en vaak gespeeld, vond het heerlijk om op het moeilijkste niveau te rijden met de Carrera GT op de nurnburgring en toch nog beter/sneller te zijn dan alle auto's (zelfs de TVR, die kun je pakken op het lange rechte stuk richting de carousel).

    Ik heb enkel nooit die TVR kunnen unlocken en een paar special cars ook niet. Lukte me gewoon niet.


    Was PGR2 eigenlijk realistisch, want ik vond het echt leuk spelen en goed rijden en je merkte wel verschillen qua gedrag (wegligging bv.) tussen auto's zoals een Enzo en de Carrera GT maar als ik dan GT5 speel of Forza bak ik er niets van. Ik rij te snel, rem te laat/fout, ...
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2011
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    De PGR games zijn puur arcade gericht, en daarom was het ook zo leuk en speelt lekker vlot. PGR 2 speel ik nog steed, blijft de beste!!:)
     

Deel Deze Pagina