1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht aan Rome. ^^

Florence was vette sfeer, maar allemaal dezelfde bochten :+

2. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Florence was inderdaad vet! En Stockholm en Edinburgh mogen er van mij ook wel weer in8)

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Stockholm en Edinburgh idd, heerlijke baan(en) vooral die edinburgh met al die vette hobbels :cool:

4. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Edinburgh vond ik altijd n beetje hysterisch. Doe mij maar Moskow. :)

5. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    PGR wordt toch wel under rated vergelijken met Forza en Gran turismo. Maar ik vind PGR toch wel het best qua graphics en gameplay.

6. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Under rated, in welke forum?

FM en GT zijn gewoon gare simulatie races, PGR is de beste in de arcade series _O_ Tenminste, dat vind ik....

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zijn natuurlijk totaal verschillende racers. Komt nog bij dat de PGR serie nooit under rated is geweest. Altijd hoge ogen gegooit bij zowel de pers/journalisten, als de gamers zelf. Denk dat PGR3 atm nog altijd 1 van de beste/meest gespeeld 360 titel is.
    En als jij deze gameplay "beter" vindt dan die van FM/GT, dan moet jij het dus gewoon meer van de arcade racers hebben :)

8. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Sja, als ze al die ouwe tracks weer laten terug komen is dit niet super veel nieuws....

Okee, leuk ''dude''

Polygonnozorz? Die dingen zeggen mij niet veel, zolang de gaspendaal maar uit 873 polygonen bestaat.

K dan, In-Car view gebruik je toch niet....

SSX menu's, spannend :eek:...

Die kennen de Stoeptegel techniek dus nog niet, :cool: Iig goed dat ze hier aan werken.

Geil Geil, *maakt sneeuwpop!

Wow, wat heb jij een vette character in jou auto die je eigenlijk helemaal niet ziet _O_

Met vlaggen zwaaien doen ze al. En nog meer toeschouwers? Straks worden we nog in elke bocht geflashbangt door al die flitsende toeschouwers.

Zolang het maar meer, moeilijker en beter wordt.

Driften iets makkelijker, was dit niet al simpel genoeg dan?

Dus....wil filmpjes :9

Quote's FTW!!

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De Coureurs bestaan uit meer polygonen = Gebruik van de Live Vision cam (Rainbow Six style)

hopelijk... :9

De rest vind ik niet echt belangrijke nieuwtjes, aangezien de meeste niet echt gameplay gerelateerd zijn :)

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Awesome en dude? Ik hoop toch niet dat ze ineens heel cool proberen te zijn zoals eerder genoemd: SSX. Wat is er mis met de huidige "breakneck" en "screaming"?

Ook als ik dat alles zo lees over flashy menu's en meer toeschouwers (ik wil minder laadtijden, niet meer!) dan krijg ik toch wel dat gevoel van "oh we moeten cool worden!". Ik hoopte juist dat ze meer naar PGR2 gingen neigen, functioneel zijn > flashy menu's. Maar goed, dat zijn de vermoedens die ik hierdoor krijg. Ik weet natuurlijk niets.

En een nieuwe carrièremodus met een 'boomstructuur'? Bedoelen ze daarmee dat elke behaalde race leidt naar verschillende opties om als volgende te doen? Ben benieuwd. Ik zelf zou graag de classes weer terug willen zien in de carreer mode.

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Eigenlijk zien we allemaal gewoon PGR2 weer terug met HD kwaliteit. Dan is voor mij PGR4 _O_

12. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee want dan valt er niks te ontdekken. Wel een nieuwe gameplay. Maar qua opzet van de career zeg ik ja :) En natuurlijk meer steden en die lelijke bugs eruit

13. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weer wat nieuwe info. Cheaten schijnt dus minder makkelijk te zijn, jeuj.

Bronnetje: insidegamer.nl

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Nice find :)

Iig, dat ze aan die poppetje werken is echt lam :+ Alsof er nu allemaal open dakje auto's/cabio's in komen :eek: Naja iig.....wil filmpje!

15. JeePee

JeePee Guest

Ben benieuwd of die weerseffecten alleen graphisch zijn, of dat ze ook daadwerkelijk invloed hebben op het rijden. Sure, de game is arcade, maar het lijkt me wel gaaf om te spinnen als je op een stuk ijs begint te remmen.

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ja dit heeft wel invloed, dat las ik ergens. Iig in PGR2 had je dat ook, met regen waren die bakken net iets lomper dan droogte.

*Toch? :+

17. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    30 frames per seconde? is dat niet wat weinig? En verder wil ik A'dam!

18. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Nee want dat nemen je ogen niet waar, 30 of 300 fps.

19. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel frames per seconde was PGR2?

Want als ik eerst PGR3 speelde en daarna PGR2 dan kreeg ik hoofdpijn omdat PGR2 een lagere framerate had, daar werd je echt gek van.

En als je ogen het niet waarnemen waarom is GoW dan 60 herz en mijn monitor ook?

20. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Omdat herz niks met fps te maken heeft?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina