1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    ZIet er idd vet uit, alleen mijn vraag aan jullie, WAAROM, maar dan ook echt WAAROM stoppen ze in elke race game, van die GRAFlelijke Nissans en toyotas uit 1840? Sorry hoor, maar ik hoef daar echt niet in te rijden. Hmm moeilijke keus, Caparo of Trabantje hmmmmmm :confused:|:- Ok tuurlijk zijn er van die gasten die het heerlijk vinden om in classics te rijden, prima, maar stop er dan mooie classics in, niet van die hoekige stukken blik :)

2. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha check die motorrijder op het eerste plaatje. Hij is die achterste auto/motor aan het uitdagen zeker =D. En op die 2de plaatje wat voor een super auto is dat?? Echt mooooiiii en waren er nog geruchten dat er een pgr 4 demo uit zou komen?

@NemoMeMeliorEst
    Ik denk dat iedereen dan uitgekeken raakt als er alleen maar mooie auto's in zitten. Maar je hebt gelijk doe dan tenminste mooie classic auto's erin stoppe want die kleine wagentjes slaan nergens op ;).

Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  3. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Toyota GT1, toch? :9 Haha, die auto maakte een dolfijnen geluid bij PGR3 als je omhoog schakelde :D

@ Phantom, tja misschien heb je gelijk :), ik heb er niet zoveel mee helaas :mad:

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ik ken me nog herinneren (van heel vroeger) dat er een een of ander artikel in de PU stond over de Xbox 2. Dat was een soort demo met auto's die keihard tegen de muur aanreden en idd, helemaal opvoudden. Daarna nooit meer teruggezien in een game. :+ Anyway, ik hoop dat we hierover een demotje gaan krijgen tijdens de E3 07.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zou idd ook wel eens tijd worden, en zou er zeker ook vet uitzien. Maar zolang ik daarna wel maar gewoon kan doorrijden.
    Anders kan ik 75% van mijn races niet afmaken :+

6. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Dit moet echt fout gaan :eek:

De linker is zijn bocht al aan het inzetten en de rechter trekt hem nog even vol open op zijn achterwiel...terwijl hij er een paar meter achter zit... Ik durf niet te kijken =(

:+

7. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm heb nooit Pgr 3 gespeeld. Pgr 1 heb ik alleen gespeeld dus als Pgr 4 uit zal komen dan zal ik wel verbaasd zijn wat je allemaal kan doen en hoe mooi de graphics zijn vergeleken met Pgr 1 :eek:.

http://www.xbox.com/en-US/games/p/projectgothamracing4/2000709-pgr4takesthepoleposition.htm

Dit lijkt me toch wel leuk dat je ook in een team kan spelen en het dan tegen een andere team kan opnemen. Volgens mij gaat het zo: de tijd die de spelers bereikt hadden bij het finish wordt bij elkaar opgeteld en zo kunnen ze zien welke team het beste was. Hopelijk kan je ook met meerdere teams spelen. Maar ben wel benieuwd hoe je het kan zien welke auto's er bij welke team het hoort.

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Daarom moet dat probleem anders worden opgelost. Door middel van een optie, als je realistische schade wil vouwt je auto op, wil je door kunnen rijden dan krijg je beetje het Forza achtige.

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    En we hebben gameplay footage :)
    Komt uit de online demo, die dan hopelijk ook deze E3 nog verschijnt?

Edit:/
    Schademodel?

Laatst bewerkt: 11 jul 2007
  10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    ja er komt een uitgebreid schade model in

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    _O_ _O_.

Ik zie nu al dat iedereen straks op de motor gaat rijden. Die dingen zie je steeds de auto's inhalen...Iig de bom!

12. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PGR4 bevestigd voor september :eek:

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Krasjes zaten toch ook al in PGR3? O-)
    Als het maar een uitgebreider schademodel wordt dan dat, is het al goed :9

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Over 2 maandjes dus al...:cool: Laat die demo dan ook maar komen...

Edit: DulleNL: Ja zat ook in PGR3

15. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    maar nu zal het een uitgebreider schademodel worden, dus meschien dat je wiel er af vliegt, mooie motor heb je dan

16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Klopt inderdaad :) Maar wie kwam er paar dagen terug dan met het nieuws dat er een uitgebreid schademodel inzit + de stickermode, zoiets als in FM2? Anyway, de game gaat sowieso weer heersen :cool:

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
  18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    R8 FTW inderdaad \o/

19. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Wat ziet die trailer er vet uit, en het beste, die nieuwe track van The Prodigy:cool: The Shadow, dus ze zijn bezig met een nieuwe cd, brute track weer. (Gaat kijken of ie em al ergens kan krijgen)

20. Silverpeet

Silverpeet Touch a DS ..

Leuk Bevonden:
    0
    Wooeeii Ducati motoren :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina