1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das chill, maar ik denk er nog ff over na ibrahim006 anders heb ik weer een nieuw spel en ik ben nu de hele tijd met Forza 2 bezig, maar als ik hem toch neem dan laat ik het wel ff horen. Maar je hoeft hem niet voor mij vast te houden, als iemand anders hem van je wil kopen dan heb ik gewoon pech.

Is er trouwens al iets van een officiële carlist bekend??
    Ik ben alleen dit maar tegengekomen:
    Maar dat was zeker al weer oud nieuws??

En de Lambo LP400 zit erin echt een vette wagen.

Laatst bewerkt: 30 jul 2007
  2. GJV6000

GJV6000 Guest

DVD legt Project Gotham Racing 4 restricties op
    Nieuws | 30 juli 2007 - Een medewerker van Bizarre Creations, de ontwikkelaar achter Project Gotham Racing 4 (PGR4), zegt dat het spel geen verschillende dag en nachttijden per stad bevat, omdat men hiervoor alle textures opnieuw moest maken. Dit zou volgens hem niet liggen aan het ontwikkelingsteam van het spel - die hier dus best interesse in heeft - maar omdat men problemen heeft om al deze data op een DVD te herbergen.

You won’t see different times of day per city because this involves recreating all the textures again (one for day and one for night). Whilst this wasn’t a problem for our dev team, it was a problem fitting all this data onto a single DVD.

Erg jammer ik vind persoonlijk dat MS een grote fout heeft begaan door in de 360 gewoon een dvd speler te zetten ipv HD-DVD of Blu-ray. Ik vind het van Sony echt top dat ze Blu-ray zijn gaan gebruiken.

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Vindt het toch apart dat alle pc games, die veelal er nog mooier uitzien dan 360 games, wel genoeg ruimte hebben aan 1 dvd en dat een game zoals PGR dat niet heeft. Crysis op 1 dvd... pgr4 op 2? Vindt et wat raar, alsof Crysis niet hele hoge textures heeft die allemaal opgeslagen moeten worden.

4. JeePee

JeePee Guest

Die maken veelal gebruik van de HDD die standaard in een PC zit, en niet standaard in een 360.

Edit:// en een racegame kan niet op 2 dics. Er is namelijk geen verschil in MP en SP maps, ALLES moet op de disc staan, of je moet na elke race van schijfje wisselen.

Laatst bewerkt door een moderator: 30 jul 2007
  5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ik ken geen 360 gebruikers zonder hdd... ze hadden nooit die hdd optioneel moeten maken. Nu omdat er 1 persoon is die geen hdd heeft kunnen ze die niet gebruiken:thumbs: way to go..

Naja, maak het dan downloadbare content voor iedereen gratis.

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Niet per sé. De besturing is more predictable, dus je auto doet meer wat je ervan zou verwachten als je hem met je controller bestuurt. Misschien is dat juist moeilijker. Het klinkt namelijk in mijn oren alsof de handling iets realistischer wordt.
    En een voorspelbare besturing zegt nog niks over de moeilijkheidsgraad van je tegenstanders en de AI. Volgens mij heeft Metal Mark ooit een quote gepost waarin iemand zei dat ze dát juist terug naar het PGR2 niveau willen brengen.

En over dat gebrek aan ruimte op de dvd. Van mij hadden ze best de mindere steden zoals New York en London mogen schrappen om ruimte te winnen.

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Edinburgh kwam idd uit Schotland. St. Petersburg heeft er niet ingezeten. Wel Moscow idd :)

Auto en motoren lijst van PGR4

Ja PGR3 schijnt de moeilijkheidsgraad van PGR2 weer terug te krijgen.

Idd heb je gelijk in. Vooral New York met die saaie bruggen.

8. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Metal Mark,
    Ey een deel carlist, bedankt Metal Mark.

Ik vind het maar rot, als een game op 2 dvd's/cd's staan. Maar als deze game op 2 dvd's komt dan zal het wel een grote goede game worden.

Boven echt onder PGR4. Of was het nou andersom??:9

Prachtig die omgeving.

Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Een racegame kan nooit op 2 discs komen. Vooral niet door zijn online functionaliteit.

10. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en toch zal 't of dfat zijn of er zullen wat dingen uit de game gehaald worden laten we maar hopen van niet ( voor julie dan ik hoef hem niet ben er niet weg van )

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Er worden dus dingen uitgelaten. Dag en nacht wisseling.

12. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, dat is best jammer, had wel de zonsondergang willen zien in deze game.

Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  13. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zal toch wel kunnen.. single player op disc 1 en multi op disk 2.. niet heel handig maby maar het kan wel lijkt mij..

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Eerste wat ik ook dacht :) Moet kunnen!

15. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik denk dat iedereen toch liever 1 disc heeft. Lijkt mij erg onhandig als je telkens gaat wisselen van single naar multi-player.

16. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar bij single player heb je dan de textures nodig van dag en nacht..en bij multiplayer ook...dus moet het nog op beide dvd's, wat maakt t dan uit.. enige verschil is een stukje software voor online spelen en voor offline spelen.

17. JeePee

JeePee Guest

idd. Ik heb al vaker geroepen dat je racegames niet op 2 discs kan zetten. Bij shooters heb je te maken met singleplayer maps en speciaal ontwikkelde multiplayer levels. Bij racegames gebruik je ALLE circuit, ALLE physics en ALLE auto's in zowel online als offline play. Het enige wat je weg zou kunnen laten op de MP discs is bijvoorbeelde de codering van de AI, maar volgens mij is dat maar een paar MB, als het niet minder is. Twee discs gaat dus gewoon niet werken.

18. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten maar beter leren alles netter in elkaar te stoppen...

19. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 1 aug 2007
  20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina