1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb 'm als het goed is morgen binnen, dus dan weet ik je meer te vertellen. Ben pas om 18:30 thuis van stage, dus ga 's middags nog geen dingen vragen! :+
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze van de pre-order afgehaald. Kweet niet wat het is maar auto's/motoren e.d. kunnen me gewoonweg niet genoeg boeien, ook niet in games. Beetje teveel vrouwelijke hormonen I guess :)
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Niet oordelen voordat je em hebt.


    Tis gewoon idd zo dat de kuddos de winnaar bepaald, maaaar, je moet wel winnen om winnaar te worden zeg maar ;)

    Door 1ste te worden krijg je veeeel meer kuddos dan bv 2e of 3e dus je bent eigenlijk nog steeds verplicht gewoon de wedstrijd te winnen zoals anders.

    Speel de game nu even op mn oude normale tv en het ziet er echt crap uit :eek: Zal morgen es naar mn hd ready tv of even naar een maat op zn full hd scherm, want het is echt super ugly op een normaal scherm met te kleine lettertjes zodat je bijna geen tekst op scherm kan lezen. Zou de game niet aanraden aan mensen die geen hd ready tv oid hebben.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gelukkig heb ik die één! :cool:
    Vandaag hopelijk de game binnen!
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik wil ook :'-(

    Maarja, nog 3 daagjes :cool:
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    M'n moeder zou een keer m'n gsm over laten gaan zodra ie binnen was. Dus ik wacht met smart op de Nokia tune! 8)
     
  7. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb hem sinds gisteren. Een import versie uit de USA.

    Wat een vet spel zeg! Heb nog maar een uurtje kunnen spelen, maar na een eerste wat 'fletse' indruk, kwam het spel tot leven. Eerst dacht ik dat het spel niet veel mooier was dan PGR3. Tot ik voor het eerst in Macau reed. Met wat regen. *drool*.

    Heb nu geen tijd voor uitgebreide impressies, maar die volgen hopelijk binnenkort.
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb mijn exemplaar nog niet binnen gekregen van Play-asia. Hij is 3oktober verzonden maar hij zat niet tussen de post. Komt tie met een speciaal busje ofzo? :mad:
     
  9. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt gewoon met de brief post,bij mij moet de post nog komen ben benieuwd of die er bijzit denk het niet want hij is 4 oktober verzonden.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Crap. De mijne is op dezelfde dag verstuurd. Zou ie dan ook niet vandaag komen? Ik hoop nog steeds.
     
  11. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Laat me effe weten of je hem binnen hebt. ik had hoop, maar nu moet ik weer wachten, grrrrrrr
     
  12. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij ons zat er vandaag wederom niks bij de post.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    En wanneer is jouw versie verstuurd Macer?
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Die motors zijn cool en goed afgestemd dat je niet een uber voordeel tegen auto's hebt. Op het lange eind zijn auto's sneller etc. Die motors klinken lekker rauw:cool:

    De eerste 240 puntjes zijn alweer binnen.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Shut up! :+
    Wacht nog steeds op telefoontje. (tenzij m'n moeder vergeet te bellen! 8))
     
  16. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    Play Asia verstuurt hun Aziatische (E35,- incl.) niet naar de Europese Unie toch? en dus moet je voor de US versie (E45,- incl.) gaan...
    hebbum zelf via onderstaande weg besteld (toch weer E35,- incl.), dus wellicht een ideetje voor degenen die hem nog niet hebben:

    http://search.ebay.nl/_W0QQfgtpZ1QQfrppZ25QQsassZvideogame1234

    :b:

    edit: op moment van schrijven nog 11 (van 50) beschikbaar...
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb PGR3 ook gehad, die vond ik saai qua carreer mode, en door die kudo's vond ik het achievementsysteem ook slecht. Het racen is wel goed, maar als ze die punten in PGR4 niet hebben aangepakt dan weet ik niet of ik PGR4 zoveel leuker ga vinden dan PGR3, dus dan is het mss zonde om er 60 euro voor uit te geven, wel jammer, want het is een potentieel goede game.
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    PGR serie = kudo's
    Vond je dat niet leuk in deel 3, dan raad ik het je af om deel 4 te kopen. Overigens was deel 3 onine gewoon een goede racer. Daar had je niet zoveel met kudo's te maken.
     
  19. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    is het al bekend wat de achievements zijn en of er een demo uit komt?
     
  20. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Beide ja. :)

    Van de demo is de releasedate nog niet bekend dacht ik en de achievements staan ergens in dit topic.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina