1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

    Ga hem ook zeker kopen _O_
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dat er eens een vrije wereld mag uitkomen met verkeer. Met die combinatie en die rijervaring en sound van PGR moet dat zaaaaaalig zijn!!
     
  3. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    I agree! PGR2 heb ik lange tijd gespeeld en nog steeds. Die gameplay vond ik echt super! Vette auto's en mooie tracks. Ik kan niet wennen aan PGR3. Waarschijnlijk heeft dat ook te maken met het feit dat ik geen moeite doe om over te schakelen. :)

    Motoren in PGR? Dat lijkt geen verbetering/aanvulling.
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neen dat vind ik ook niet, maar ik had er wel geruchten over gehoord :eek: Hopelijk gaat dat niet door, motoren zijn echt voor mietjes en zwangere vrouwen :)
     
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wat maakt het nou uit dat er motors in komen? Als je er niet mee wilt rijden doe je dat toch niet?
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    PGR serie is rijden met auto's. Als ik met motoren wil rijden pak ik wel MotoGP en als ik allebei wil dan pak ik wel Test Drive, maar die game is zo brak in de gameplay dat je die niet eens wil pakken. Neen pgr moet zich alleen op de auto's focussen :cool:
     
  7. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0

    Waaaaah, *krijgt Davilex nachtmerries*


    :+


    Zoals iemand al zei een paar posts hiervoor; "PGR4 kan t.o.v. PGR3 alleen maar beter worden"... Laten we ook hopen dat ze de serie weer naar het niveau van PGR2 en verder kunnen tillen.\o/
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    PGR4 moet wat minder zijn best doen om zo "cool" mogelijk imago te hebben. Ik vond de structuur van de singleplayer in deel 2 veel leuker. Ook al zouden ze in deel 4 weer die tragere auto's weglaten, geef dan ons op z'n minst een klasse-indeling in de sp. :)
    En de arcade-mode zou ik ook wel terug willen zien.
     
  9. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem dat terug! Een streetbike is minstens zo vet als de gemiddelde raceauto!
     
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tsja, int het echt is veel mooier. Maar als game speel ik liever met een karretje dan een fietsje. Een karretje stuurt nu eenmaal lekkerder met een controller, moto gp gameplay vind ik maar niks....
     
  12. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ga je dat ook ff aan de Hells Angels vertellen :9 _0/
     
  13. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat? Ben jij dan een watje?
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2007
  14. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    mee eens en hells angels zijn nichten met baarden en lederen broeken.
     
  15. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind toch dat het niet meer PGR zou zijn met motoren. Dan kunnen ze evengoed ook 4WD offroad er in gaan doen...
     
  16. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    ach, pgr3 was ook al een belediging voor de pgr-serie. Dus het zou me niks verbazen.. :+
     
  17. Sjakov

    Sjakov Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat er geen enkele goede motor-game is en denk dat die er ook nooit zal komen. Het voelt altijd nep aan... beter geen motoren in pgr4 voor mij.

    motorrijden doe ik wel in real life, kan geen game tegenop }:]
     
  18. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, pgr2 was beter, maar toch heeft iedereen pgr3, en werd/wordt het ziekelijk veel online gespeeld. en je kan zeggen wat je wil maar dat is gewoon leuk en verslavend. dus wat zit iedereen hier nou zo te zeiken op pgr3???
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Je word soms zomaar gekicked uit de lobby's. De Tournaments zijn niet manual, en die lobby's slaan helemaal nergens op. Soms kan niemand er in joinen uit de 8 gekwalificeerde. RATC, is lam dankzij wallbashes. Online Career werkt niet.

    Maarja, de game blijft gewoon vet ondanks dit _O_
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    De game is helemaal niet vet. We spelen hem alleen omdat er geen andere racers zijn. En misschien racen we op een avond een stuk of 5 serieuze races... daarnaast doen we alleen maar C&M of proberen we zo hoog mogelijk te vliegen. Als ik geen stuurtje had ging ik wel GoW doen ofzo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina