1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Project Gotham Racing] De F50

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tr@m$, 18 apr 2002.

1. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    een ander xbox site dus, maar over PGR. Ik heb ong 25400 kudos dus... heb iets van 10 autoos ofzo kweenie, maar ben nog ver verwijder van de F50:'-(

2. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb ik nou aan een F50 en meer als 360000 K als ik niet eens meer een snelle tijd in die bak klan neerzetten...:r

3. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    groot gelijk, heb 2 spellen 1 met mijn eigen naam en1 met cheat (ghehe), heb daar met de F50 geracet, maar meer dan mooi is hij niet. Kreeg er echt geen 1ne snelle tijd mee

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee jouw probleem is dat je het moet'opbouwen'

Na de rallywagens begin je beetje met de serieuze RWD auto's die nog niet zo gek hard gaan, daar leer je dat een beetje, en dan is elke nieuwe auto een kleine vernieuwing envalt de F50 behoorlijk mee.. Handrem gebruik je ook gewoon niet met de F50..

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mij pgr zit nog zowat ik folie :D
    k heb pas 5.000 ofzow maar k speel het niet zoveel
    hoe hjaal je hogere kudos eigenlijk?

6. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    pfff wenny is al blij als het ding überhaupt rijdt :mad:
    heeft het niet zo op autootjes, is oninteressant]
    houdt het liever bij krakende rolstoelen die je terug kan krijgen door een hendel over te halen!

rarara waar gaat t over!! 8)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Races rijden :) of dit artikel lezen

8. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    dat klinkt logisch:+

9. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    In mijn zoektocht voor 'uitdagingen' en instressante PGR topics vond ik deze.

Ik heb het tussendoor nog best vaak gespeeld, heb nu al een tijdje een gouden F50, bijna 650.000Kudos, infinete Jokers, alle paintjobs (van die speciale) en het gaat weer lekker:)

WouteR ik las je post maareh een handrem gebruiken met je F50 is juist handig (soms zelfs noodzakelijk) en het heerlijk om (dmv) je handrem zo door de bochten te sliden, het is alleen dat je hem vaak niet te lang in moet houden, want dan gaat fout, net tippen is beter.

Ik wordt alleen schijtziek dat ik 16 bakken bij Medal Pursuit nog niet goud heb (wel zilver oveigens).

De bakken die ik nog niet goud heb zijn de volgende:
    - De sloomste 8, maar daar heb ik vaak niet zo veel zin in om die te proberen.
    - Boxter S, mis ik 1 tiende:{
    - Lancer, -Impreza, -Esparante, -Skyline, al heb ik daarvoor nog niet écht veel me best gedaan
    - Corvette, mis ik een seconde of anderhalf
    - Beide Ferrari 360's maar die ga ik nu weer even proberen:)

Als iemand bakken wél goud heb die ik niet heb kun je dan zeggen hoe je dat gedaan heb, of als je je afvraag hoe ik iets gedaan heb, gewoon vragen:)

Greetz,

Guus

Deel Deze Pagina