Ja, nou ja iets makkelijker, Kudos halen is makkelijker, maar ze daadwerkelijk houden is moeilijk, omdat de boldide moeilijker te controleren is. Maar het feit dat je sneller van A naar B gaat met een F50, en daardoor makkelijker grotere Combo's kan upcracken speelt mee. Dus je hebt idd gelijk. Ik denk wel dat ik het kan, weet niet of ik het nog wel uit ga proberen....je weet het gezegde: technologie ondersteunt kwaliteit (ok die verzin ik dus zelf nu ) kunnen jullie dan niet even gewoon een F50'je halen, anders moet ik weer met van die slome bakken gaan rijden, en die gaan weer zo sloom:{
Ik rijd zelden met de F50, maar ik zal het eens proberen. Ik ben een natuurtalent dus dat moet wel lukken .
die f50 is idd veel moeilijker te controleren voorla op krappe baantjes... maar die 360 zijn heel makkelijk.... Je komt aanrijden stuurt eerst ghelemaal naar rechts of links en vervolgens gooi je het stuur om en trap trek je aan de handrem... die laat je los tot je ongeveer halverwege bent met je draaiu dan stuur je ook de andere kant op....en als het goed is heb je hem dan gemakkelijk. Je kan ook een 360 scoren door bv met de f50 gewoon burnouts te draaien...dan geeft ie oook een paar keer een 360 aan...
ah man, ik heb net mijn Xbox weer gekregen(was stuk). Wil ik ff die baan doen waar we het hier over hebben, is opeens alles van mijn hard disk verwijderd Moet ik alles weer overnieuw gaan doen
Beet maffe vraag misschien maar is die nissan Skyline wel geschikt geschikt om veel kudo's mee te halen? Ik gebruik bij kudo challenges de Opel Roadster.. (of is dat echt te suf ) maar goed. Ga vanaamd wel even proberen met de skyline en dan eens kijken of ik een beetje meer Kudo's kan halen dan jullie
Nou ik heb een kwartier lang 360 gedraaid met me F50'je, alleen geenéén daarvan rekende me xbox daadwerkelijk tot een 360.....:{ Dus nog een keer: versnelling (1/2?) je stuurt keihard één kant op en daarna gooi je het wiel op naar de andere kant, je zorgt dat de car gaat slippen en bij 1/3 slip pak je de handrem erbij, zorg dat de auto blijft slippen in een evenwichtige 'zwaai'? Zo zou die ongeveer moeten? En Fluffyaddict, haal gewoon even een snellere bak Opel Roadster rijdt wel geinig, daar niet van.
nee pas bij 1/2 draai pak j ede handrem....en dan gewoon de andere kant opsturen dan je al deed dan doed ie het bij mij heel goed en gewoon op volle snelheid he........
360 draaien is simpel, je gaat gewoon op een breed stuk van de baan staan (in wall street staan wel goeie plekken), dan ga je stilstaan (liefst met de 'betere' wagens, vanaf f355 eigenlijk), ga je 1 kant op sturen en rondjes sturen, dan als je eenmaal goede rondjes draait steeds minder proberen te sturen (dus op D-pad ipv inhouden kleine tikjes geven die steeds kleiner worden) totdat de auto bijna uit zichzelf draait en dan krijg je punten. niet veel punten btw je krijgt eerst 10K, dan loopt het af naar 1K
Aha, ok bedankt voor de tips, ik ga het vandaag nog eens proberen....maar om ontopic te blijven: WAT IS JULLIE KUDOS SCORE OP DE AANGEGEVEN TRACK DAN? We waren namelijk bezig met un 'wedstrijd'
Ik heb net de Skyline weer gehaald(ik moest alles opnieuw halen) enne ik kwam op 1084... niet geweldig he
Probleem bij PGR is, althans dat heb ik , dat het er weer inkomen listig is, en je eigenlijk het beste weer helemaal van voren af aan kan beginnen :{
Nee joh, gun jezelf gewoon een middagje inspelen om op je oude niveau te komen! Enneh 1084 moet inderdaad beter kunnen