Project Gotham Racing

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rickx, 18 dec 2002.

1. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon in Gelderland. Maar we kunnen altijd nog via post doen :)

2. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon in Gelderland

3. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk zaterdag of ik hem via Intertoys kan krijgen en anders via jou als de intertoys hem niet heeft

4. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Hoort dit niet ergens anders thuis:9 . Naja whatever, hij is bij de intertoys te krijgen dusse.

Lijkt me duidelijk ;)

5. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is goed, je kan mij ook PM'en

6. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb PGR al.. hijs echt ELITE :D
    ik heb al zoveel plezier van dat spel.. god...8)

7. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PGR is een heel goed spel!! Ik ben er nu op uitgekeken (na 6 maanden) en ik moet nog steeds die laatste auto, de ferari F50 (het lukt maar niet):+ . Je kunt er lang plezier mee beleven. De auto's zijn best wel realistisch enzo.

8. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    PGR is fucking moeilijk. Ben nu in het 5e of 6e seizoen en kom al weken niet meer verder. Maar het begin was erg vet om te spelen. Voor de casual racer is dit spel te moeilijk, maar gelukkig heb je codes zodat zelfs ik in de F50 kan racen.

9. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    @ Angelus Ik vind alleen dat die RX8 van Mazda zo;n scheit bak.. Ik rij alleen met dat ding voor de snelheid :) maar die F50 is echt mooooooi

@ da_master_chief Je moet het gewoon even leren. Ik speel heel veel race games en ik vind dat ook het leukste. Maar om dan te gaan cheaten om in de F50 te gaan rijden vind ik niet cool. Ik vind altijd dat je dat zelf moet kunen en zelf achter moet komen hoe je het snelste dat moet halen.

my oppinion
    Beste racegame tot nu toe op de Xbox. Echt wel.

10. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb maar is project gotham racing onder het stof vandaan gehaald.
    en wat is dit toch een heerlijk spel!
    zeker geen 1 betere racer dan deze titel:)
    alleen moet nog ff toca halen kijken of dat het wat is.
    volgens de verhalen wel dus daar ben ik alleen
    maar blij mee!}:]

wat vonden jullie of vinden jullie van deze titel??
    ik zelf kan alleen maar kwijlen.
    goed mij vraag is toca of gotham racing,welke
    is beter???zou graag antwoord +argument willen.

11. Lucky_X_strikeR

Lucky_X_strikeR I will strike back

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste, over pgr zijn pas 6 pagina's aan topics over
    en DTM telt ondertussen ook al een stuk of 20 topics

anywayz...

ik vind TDM trouwens beter dan PGR

Eindoordelen van m'n review:

Graphics: 8.5
    - De wagens zien er echt heel goed uit. Ze zijn tot in de kleinste details mooi weergegeven, en dan bedoel ik de spiegeltjes, de ruitewissers en de sponsors natuurlijk.
    Het schademodel is gewoon super! (Bijna) alles kan gewoon kapot, van buitenspiegeltjes en deuren tot de hele voorkant van je auto. Je zult het ook merken dat er iets kapot is aan je auto. Zo kon ik gisteren niet meer sturen omdat beide voorwielen eraf waren gevlogen. Of je voorkant heeft een flinke klap mee gekregen waardoor je minder snel schakelt enz. De omgevingen zien er overigens ook goed uit. Alleen lijken de toeschouwers soms net kartonnen figuurtjes, maar dat zijn schoonheidsfoutjes die alleen opvallen als je er echt op gaat letten.

Geluid: 8
    Het geluid is gewoon fantastisch. Je hoort de motoren lekker hard brullen. De crashes die je maakt klinken ook erg realistisch en als je auto half in puin ligt dan zie je dat niet alleen maar hoor je dat ook aan het geluid dat je auto maakt. Er zit overigens geen muziek in het spel en dit kun je er ook niet aan toevoegen. Voor sommige mischien een minpuntje maar ik vind dat het de game alleen maar ten goede doet, het is ten slotte een game gebasseerd op realisme. Wie heeft tegenwoordig de radio of een cd'tje op staan terwijl die meedoet aan de DTM

Gameplay: 8
    De gameplay is ook erg goed.
    De gameplay is totaal niet arcade gericht, maar meer op realisme. Rem je te hard/te lang blokkeren je wielen, draai je te scherp in dan sta je binnen no time tegen het verkeer in.
    Op het begin is het natuurlijk even wennen maar toen ik het eenmaal onder de knie had begon ik het steeds meer te waarderen.

Conclusie
    Wat mij betreft is DTM Race Driver absoluut de beste race game van dit moment. Met sublieme graphics, overweldigend geluid en een realistische maar goede gameplay. Daarnaast bestaat de game uit 38 onder licentie nagebouwde internationale sircuits, waaronder Zandvoort, Hockenheim en Silverstone. 42 gelicenseerde auto's, waaronder de Mercedes-Benz CLK-DTM, de Alfa Romeo GTV en de Viper GTS-R. En dan heb je nog de officiele series zoals de V8 Supercars van Australie, de Duitse DTM en de Britse TOCA Tour. En tot slot zijn er nog de korte tussenstukjes die je om de zoveel tijd ziet. deze zien er over het algemeen goed uit (op kleinigheidjes na) en stimuleren je om verder te spelen. Ik vind het een leuke combinatie/toevoeging!

De enige kleien minpuntjes die ik zou kunnen geven zijn:
    - hier en daar een schoonheidsfoutje
    - geen kwalificatie tijdens de career mode, de game bepaalt namelijk zelf op welke plaats je start
    - geen muziek
    - de boordcomputer is soms slecht te verstaan

Laatst bewerkt: 2 apr 2003
  12. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Gebruik zoek functie deze gaat 99% zeker dicht bye bye

PGR -> goed spel grafix zijn zalig en gameplay ook Kudos valt goed mee

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb hem even met een oude PGR thread gemerged

14. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Ja goed nu staat mij post fout :p Merci fardo you're the man :cool:

15. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    PGR moet je zeker hebben, ook als je geen race fan bent. Het is een mooi spel en je betn erg lang bezig om hem uit te spelen. En voor 30 euro mag je hem zeker niet missen.

16. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
  17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Goed..... waarschuwing voor Major Payne!

Zulke loze posts worden bestraft!

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Project Gotham Racing is het moeilijkste racespel dat ik ooit heb gespeeld. Ik heb hem gelijk met mijn xbox gekocht (ergens in mei vorig jaar) en nog steeds niet uitgespeeld. In ieder geval niet volgens de regels :D

19. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    Project Gotham Racing is naar mijn mening het mooiste racespel ooit gemaakt. De auto's zien er fantastisch uit, prachtige weerspiegeling van de omgeving, de omgeving zelf is geweldig en bovendien heeft het spel een goede gameplay.

Zoals al gezegd wordt is het overigens wel een moeilijke game, en zeker niet geschikt voor mensen die het niet hebben op racegames. Vooral in de latere levels als je tegen ferrari's mag gaan rijden kom je snel in de problemen. Het is overigens geen spel waar je ff 10 minuten een race in gaat spelen. Je moet echt even de tijd nemen voor de game en de besturing goed onder knie krijgen. In de multiplayer mode zien de auto's er wat minder mooi uit. Verder is het leuk dat het niet alleen om het racen maar ook om de kudo's gaat. Hier draait het hele spel eigenlijk omheen. Je moet dus niet alleen erg hard kunnen rijden, maar ook niet te veel tegen de omheiningen aanrijden en af en toe een mooie slip maken. Overigens kan dit hele systeem wel ontzettend frustrenend zijn, als je net 200 kudo's hebt en je rijdt tegen een pionnetje op.

Dit vind ik zelf een ontzettend mooi spel die ik iedereen die een racespel wil met echte sportwagens erg kan aanraden.

20. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem voor mijn verjaardag gehad (17 februari) en heb hem daarna veel gespeeld. En toch ben ik pas ongeveer halverwege (heb level 7 bijna af). Maar na een tijdje wordt het zo moeilijk dat het een beetje frustrerend wordt. Dus koop ik morgen panzer dragoon en als ik daar weer even genoeg van heb ga ik weer PGR spelen. Daarna weer PDO enz. tot ik ze allebij heb uitgespeeld, wat denk ik nog wel even zal duren. Ik ben niet echt een racefan, maar heb toch plezier aan dit spel, dus het kan wel.

Deel Deze Pagina