1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Natal/ Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hayabusa halo, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tsja maar als je kijkt naar de aantallen die je verkoopt, zal je meer camera's verkopen waardoor je meer omzet en winst maakt. Tevens wordt het dan ook iets waardoor mensen er over na gaan denken om het te kopen.
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    zou bewst kunnen hoor die prijs

    moet je kijken naar sony een camera +eyepet onder de 40 euro. en de camera is best goede kwaliteit!
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat zou inderdaad een lage prijs zijn, maar dat is ook heel slim.

    De camera kan wel s n stuk duurder zijn om te maken, maar deze techniek zal n enorme boost zijn voor de verkoop vd xbox.
    Als er head tracking bij race/schiet/vlieggames op zit (ook voor vorige games graag!), dan ben ik bereid diep in de buidel te tasten
     
  4. CrispyMule

    CrispyMule -No Guts No Glory-

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de CES is gisteravond het volgende bekend gemaakt:

    Over welke holiday hebben we het dan :confused:
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Rond Kerst zal wel...

    Nieuw filmpje:
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2010
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    US Holiday is inderdaad eind december 2010.
     
  7. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel goed uit, maar zou het wel echt zo goed werken als ze laten zien?

    Het beloofd in ieder geval een stap verder te gaan dan de Wii, en vooruitgang is altijd goed!
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Er zijn nog wel problemen die opgelost moeten worden, waaronder de belangrijkste: lag!
    Er schijnt nogal een vertraging in het systeem te zitten en dat is voor gamers onacceptabel. Dit is alleen nog een beetje van horen zeggen natuurlijk, maar dit is wat ik lees.

    Ook hoop ik dat je zelf kunt aangeven welke handelingen je kan doen met de camera. Ikzelf speel liever met een controller denk ik, met ondersteuning van de camera.
    (het meedraaien van de camera view met de bewegingen van je hoofd is eigenlijk de enige optie waar ik ècht om zit te springen!).
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Inderdaad, het enigste wat me handig en zinvol lijkt is ook de headtracking, de rest doe ik toch gewoon liever met een controller. Als zie ik dingen zoals wegduiken voor een klap oid wel een goede optie, die neiging hebben we toch al een beetje :+

    Zolang we het maar uit en aan kunnen zetten en we niet geforceerd worden om als een konijn in een heroine badtrip moeten gaan gamen terwijl je net van je werk komt en gewoon ff wil relaxen.
     
  10. Crit

    Crit Guest

    Dit wordt echt zo vet, krijg er steeds meer zin in na het zien van die filmpjes. Als het allemaal goed werkt ga ik het gelijk kopen. :) Maar natuurlijk blijft de controller wel mijn favoriet.
     
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Weer wat info over Natal, wel spijtig misschien dat oudere games het niet zullen ondersteunen. Langs de andere kant is het ook beter zo dan dat het maar half zou werken.

    [gb]Microsoft drops internal Natal chip[/gb]

    [gb]Microsoft: "There's no need to launch a new console"[/gb]

     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dikke prima van het laten vallen van de chip. Softwarematig is het een stuk gemakkelijker aanpassen/patchen ed en voor de performance maakt het blijkbaar niet uit.

    Daarnaast goede beslissing om geen oude games te gaan ondersteunen, is vragen om problemen.
     
  13. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Heb hetzelfde gelezen ja, en juist zoiets als Nathal is natuurlijk een complete FAIL als er lag optreed. Het filmpje wat we allemaal kennen van de E3 bleek ook fake te zijn met de responses die je ziet, dus ik kijk er nog niet te veel naar uit persoonlijk...
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik vond het er ook soms nep uitzien ja.

    En precies wat Drokz zegt: ik ben voornamlijk geinteresseerd in de headtracking en voor de rest wil ik mn controller blijven gebruiken.
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik schrok nogal toen ik dit las, dus games die daar wel gebruik van maken moeten rekenkracht afstaan om Natal te kunnen draaien? Veel nieuwe games lopen al traag genoeg, imo.

    Dacht dat we er toch wel aardig doorheen zaten nu, de Xbox loopt al gigantisch achter op de nieuwere technologie, binnenkort 3D en het gemis van Blu-Ray beginnen we steeds meer te merken. Toen ik bijv een game als Borderlands op max settings zag kon ik wel huilen toen ik weer achter m'n eigen doos zat, wat een verschil zeg.

    Volgens mij hebben ze gewoon stiekem met Sony overlegt om gewoon ff geen consoles meer uit te brengen om zo geld te besparen en deze generatie uit te melken :+
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2010
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Tja, PC games zullen er nou eenmaal altijd beter uit blijven zien dan Console games.
    Voor een console zien de graphics er nog prima uit. Ik stoor me er niet aan.
     
  17. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Blu-ray komt niet aangezien je al films in 1080p kunt streamen. Dat was ook de hele gedachte en de reden waarom Microsoft de hd-dvd niet echt heeft gesteund.

    Games die niet op een dvd passen kunnen op de dure harde schijf gezet worden ;)
     
  18. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Het enigste waar ik me aan stoor is de verschrikkelijk lage resolutie waar games op draaien in vergelijking met de PC. Die gigantische HUD die de meeste spellen hebben is echt vervelend, ik vind bijvoorbeeld Tropico totaal niet werken op de 360, simpelweg omdat je door de lage resolutie totaal het overzicht kwijt bent.
     
  19. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    De beperking bij games licht voornamelijk aan de videokaart en niet zozeer aan de CPU. Als je van de CPU dan wat % kan gebruiken voor Natal is het goed opgelost denk ik :thumbs:
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    De meeste games zullen vast niet alle kracht al gebruiken dus dit is een mooie oplossing.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina