1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Natal/ Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hayabusa halo, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hmmm bedacht me net iets, denken jullie dat Natal, mits het snel en accuraat genoeg werkt ooit in de buurt van de keyboard muis setup komt?
    Je zou bijvoorbeeld gewoon je hand als muis kunnen bewegen met daarin een aparte controller (of zelfs vinger bewegingen) kunnen schieten etc.

Hopelijk komt het ooit zover iig.

Mja ok, als toch geen game daar alles van gebruikt dan maakt het niet uit.

Laatst bewerkt: 21 jan 2010
  2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nou dat lijkt me helemaal niks. Dus je bedoelt doen alsof je een muis in de hand hebt? 8) Dat gaat niet werken, en je hebt binnen een dag RSI. Bij een muis en toetsenbord kan je namelijk je pols laten rusten op je bureau, en dat gaat wat lastiger als je op de bank zit.

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Mja iets in die geest ;) Ik heb jaren met m'n muis op de bank gegamed zonder muismat of iets en nooit ergens last van gehad :+

4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Als ik in 1 vd eerste filmpjes van Natal zie hoe dat meisje aan t racen is zonder stuurtje met dr handen voor zich uit......dat hou je nog geen 5 minuten vol!

Mij lijkt dat helemaal niks en t is zeer onrealistisch. Als ik in mn auto rijd dan heb ik toch ook n stuur in mn handen?

De headtracking maakt t gamen wèl realistischer.

Laatst bewerkt: 21 jan 2010
  5. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Het is in ieder geval leuk voor de afwisseling.

6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Het lijkt me inderdaad ook eerder leuk als afwisseling. Ik neem aan dat het hele Natal gebeuren ook veel te maken heeft met het succes van de Wii en die interactiviteit om toch casual of zelfs nongamers aan te spreken.

Niemand speelt toch ook een hele avond Wii bowling, tennis of golf. En ik kan me nog altijd niet voorstellen wie er zin heeft om op een balance board voor z'n tv te staan in de illusie zo iets aan je conditie te doen... En toch bestaan die mensen, en zijn ze nog met veel ook kijkend naar de verkoopscijfers van die dingen.
    Voor die nieuwe markt mensen is het misschien meer de gedachte dat het effectief iets doet die telt, denk daarbij ook aan al die dr. ikweetnietwie improve-your-memory games (of is dat enkel voor de DS)..
    In elk geval ik neem aan dat MS niet louter copy/paste gaat spelen met Natal, wat toch wel een andere insteek & dimentie heeft of beloofd te hebben, maar ze zullen het succes van zo'n party/interactieve besturing zeker niet schuwen van de meer 'lame Wii-like software titels' lijkt me.

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Bij de Wii is de Wiimote altijd hoofdmethode van besturing. Bij Natal kan dat nog prima de controller zijn met ondersteuning van Natal.

8. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ik denk en hoop ook dat Natal tegelijkertijd met een controller zal blijven werken.

Toch is er iets raars met het zogenaamde succes van de Wii. Een hoop mensen hebben er eentje gekocht (vanwege de lagere prijs), maar het aantal spellen per console blijft ver achter. Een xboxbezitter heeft veel meer games in zn bezit.

Ook hoor ik mensen alleen maar klagen over de vele slechte games en persoonlijk vind ik dat het allemaal is gebaseerd op Mario en Zelda. Verder is er behalve Sports weinig.
    Hoeveel van die Mario-games zijn er niet? Ongelooflijk (slecht).

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De controller gaat niet verdwijnen hoor. Natal wordt gedeeltelijk bedoeld voor party games of als toevoeging (zoals bij Fable III)

10. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk ook niet dat de controller gaat verdwijnen, maar dat je bijvoorbeeld met je hand nu een granaat kunt gooien of orders geven door een vuist te maken enz.

11. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Dan moet je niet te dicht naast elkaar gaan zitten.
    Battlefield43: Granaaaaate! Pof (vuistslag en degene die naast je zat ligt ineen knock-out naast de bank haha!).

Of je zit net aan je gamevoedsel: Granaaaate!
    Splatsj.....plakt er ineens een broodje bapao kip-sate op je plasma. Banzai!!!!!!
    Dat zal ze leren!

Laatst bewerkt: 25 jan 2010
  12. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    ...

13. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Oeps verkeerde topic.

14. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Nogal ongelooflwaardig en is gewoon een reactie uit bedrijfsbelang gemaakt.

Natal bracht nogal een schokgolf teweeg en als het goed gaat werken gaat dit weer een behoorlijke stap voorwaarts betekenen voor de xbox 360.

Nintendo wil dus nu fijntjes gaan beweren dat zij het hebben afgewezen omdat het te duur zou zijn (en dus benadrukken hoe goedkoop de Wii is) en dat ze bang zijn voor vertragingen/lag (proberen om het enthousiasme in Natal te temperen).

Nintendo kan beter wat meer moeite doen om wat fatsoenlijke games te maken en liefst zonder de totaal uitgemolken Mario of Zelda.
    Het is een feit dat hoewel de Wii kampioen is in verkoopaantallen (komt gewoon door de prijs), de verkoop in games ruim achter blijft.

Het gemiddeld aantal games van Wii bezitters ligt ver achter de aantallen van games van xbox bezitters. (ik zit nu aan de 45-48 games voor mn xbox :thumbs: )

15. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ja daar verschoot ik wel van, onlangs las ik ergens dat de xbox 360 op het vlak van gekochte games/console het het beste deed, en het aantal was volgens mij slechts 11 (of was het maar 8, ik weet het nietmeer precies)...

Ik vond dat toen in elk geval maar weinig, ik bedoel mensen met een Wii hebben dan gemiddeld misschien 3 games ofzo.. Ok met een Mario, Zelda & Wii sports heb je het misschien wel gehad maar toch, koop je dan daarvoor zo'n ding.

Op zich is het positief voor MS natuurlijk, want dat zal ook game developers/publishers wel niet ontgaan.

16. Cyfax

Cyfax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doet me denken aan een keer Wii Sport met wat vrienden,

We deden dacht ik Wii Tennis, en zaten allemaal met de controller in onze rechterhand en een flesje bier in de linkerhand. Een vriend van mij was toen net iets tè enthousiast met z'n backhand en sloeg zo het flesje uit z'n eigen hand :+

17. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Dat valt dan gelukkig nog mee!

Op internet stonden foto's waarbij mensen de controller door zweet uit hun handen hadden laten glippen en deze tegen hun hdtv hadden gegooid en kapot was!

Volgens mij ook eentje die door het raam was gegaan haha!

RINKEL en dan hoor je de umpire: OUT! 0-15

18. Cyfax

Cyfax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou de Wii zat wel onder het bier, al was er gelukkig geen schade/storing.

Verder kan ik het ook afraden om met z'n 4en tennis of golf te spelen als je naast elkaar staat. Kan je mooie blauwe plekken aan over houden :+

Zo bizar dat de controllers rondvlogen was het gelukkig verder niet, maar daarom doen we ook preventief die polsbandjes van de controller om :D

Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  19. LittlePriest

LittlePriest Transform

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch gewoon liever een controller

20. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ik zie grote voordelen, mits ze t goed doen.

Neem voice control: als je wilt herladen, zeg je "reload" en de actie wordt gedaan.
    Alleen weer onhandig als je met 6 man in een party zit. Dan word je weer redelijk gek van al die opdrachten.

Ik roep al langer dat er meer met de stem gedaan zou moeten worden zoals toestemming vragen om op te mogen stijgen aan de toren in Ace Combat.
    Dat lijkt mij wel wat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina