Pure nonsens en dat broodje aap verhaal is allang achterhaald/weersproken.
Was al oud nieuws want dat werd maanden geleden een keer op internet gezet, maar bleek helemaal niet waar te zijn.
Volgens mij werkt Natal overigens op lichaamswarmte, dus misschien moet je schoonvader snel naar het ziekenhuis gebracht worden voor controle 
Ik heb het al vaker gezegd: juist de hard-core gamers zitten te springen om headtracking. Alleen daarvoor wil ik Natal hebben.
Het is zó onnatuurlijk om tijdens shooters/racing/vlieg-games met de joystick rond te kijken en het kost teveel tijd.
Natal gaat daar hopelijk mee afrekenen.
Je kunt met Natal ook aangeven welke video je wilt gaan bekijken en als je "start" zegt, begint de film. Hetzelfde met muziek etc etc.
Zijn er hier nog mensen die de fantastische serie House kijken en in dit geval de aflevering van gisteren?
Daar zag je de toekomst: 2 gasten waren aan het gamen met helm en soort stick. In de helm werd het beeld geprojecteerd wat zij moesten zien (virtual reality).
Wat zij dus zagen was een andere wereld waarin zij er zelf uitzagen als apen uit Planet of the Apes (the remake) en ze werden aangevallen door allerlei vliegende monstertjes/vleermuizen en een enorme vogel.
Echt dikke shit! en het gaat zeker gebeuren.
Paul: leuke baan hoor!
Laatst bewerkt: 16 apr 2010