1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Natal/ Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hayabusa halo, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Pfff, als het zo absurd duur wordt laat ik het zeker aan me voorbij gaan.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    150 dollar is toch niet absurd duur? Ik wil er best 120 euro ofzo voor betalen als er een spel bij zit. Als het maar leuk is en goed werkt..
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Vind de prijs op zich ook best meevallen. Als je een spel zoals GH, DJ-Hero of Rock Band koopt ben je ook al 2/3de kwijt en dat is dan met een spel-specifiek accessoire. En als je soms toegeeft aan de verleiding om een LE van een spel te kopen is dat juist hetzelfde.

    Een spel erbij zou natuurlijk wel mooi zijn, al is het maar een collectie fun-games a la Wii sports.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Halo 3 Legendary Edition 8)
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Precies,..

    Voor een leuke nieuwe gadget vind ik het wel redelijk. Rond de prijs van een DS of PSP, had eigenlijk ook niet anders verwacht.
     
  6. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik ook niet, maar ik vind het wel te duur. Ik denk niet dat ze het van de Wii kunnen winnen voor dat geld.
     
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Het is de prijs van een nieuwe Xbox...
     
  8. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    en als je microsoft kent wordt die 150 dollar uiteindelijk 159 euro :+
     
  9. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Gezien wat je er allemaal mee kan is dat een prima prijsje hoor. Moet natuurlijk wel lekker spelen, maar dat is een ander verhaal...
     
  10. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Wat je er allemaal mee kan? Je kan menu's met je handen besturen en in een vage mini game balletjes terug meppen of heb ik nou veel gemist? Tuurlijk het ding heeft veel potentie, maar dat heb ik nog niet echt gezien...
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wacht nog een halve maandje en je ziet wat je er nog meer mee kan :)

    *E3
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zie dat jij je lekker makkelijk je geld uit je handen laat grissen. Eerst zien, dan geloven. Dat ding is pas zijn geld waard als er meerdere toffe games zijn die er goed gebruik van maken. Weet je nog toen Sony zei dat de sixaxis geweldig was en dat rumble ouderwets was? Daar zijn ze ook mooi op teruggekomen. En ook daar geloofden veel fans in de sixaxis alleen omdat Sony het zei.
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    150 euro voor Natal is mij teveel, die euros kan ik dan toch veel beter uitgeven.

    Eerst schreeuwde ze trots dat het rond de 80 euro zou gaan kosten en nu ineens het dubbele? Ze mogen er toch wel heel wat van gemaakt moeten hebben want tot nu toe is er weinig te zien dat 80 euro rechtvaardigt laat staan 150.
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En dit staat er in de algemene voorwaarden, misschien daar maar even een pre-order plaatsen dan :+

    Staat de prijs van het spel vast?

    Niet alle prijzen die genoemd worden bij de Pre-Order games zijn definitief, echter jij als klant wordt hierin ten alle tijden correct gecompenseerd.

    Treed er tijdens de aanloop periode richting de release datum een prijsstijging op dan betaal je niets meer dan het gene je al betaald hebt, en heb je voordelig de game kunnen kopen.
    Daalt de prijs in de periode richting de release datum, dan wordt dat verschil na het verzenden (en dus ook de definitieve prijs) met je verrekend, waarbij je kunt kiezen voor terugstorten of behouden voor een eventuele andere aankoop. (deze verrekening vind plaats aan de hand van de prijs op de release datum)
     
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Gezien de prijzen van andere accessoires die gereleased werden, vind ik t erg goedkoop die €69!

    Ik verwacht ook dat Natal in t begin zal teleurstellen, maar de potentie is echt huge!
    Voor €69 pre-order ik m zeker en dan zie ik t wel. Al is t alleen al maar om onwetend bezoek vol ongeloof laten kijken, wanneer ik met armbewegingen door de movies te bladeren ;)
     
  17. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht wel tot de natal motion plus :+
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wave... Nah... Ik ben te gehecht geraakt aan Natal. :+
     
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik was al zo gewoon aan Natal dat wave echt wel vreemd klinkt.. Working-title of niet, Natal klinkt niet slecht toch?
     
  20. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ferry onze Gadgetfreak hoor :+


    Ben wel benieuwd wat Natal ons gaat brengen, ik sta er zelf ook zeker wel voor open en ik zie de potentie voor FPS games ook wel! al is het alleen maar je hoofd bewegen voor naar de zijkant te kijken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina