1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Natal/ Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hayabusa halo, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    :9
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2010
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Mja, je doet net als of er niks meer aan veranderd kan worden en het zo blijft.

    En ik snap de relevantie van de gamevraag niet. Ik zeg nergens dat je iets niet kunt bespreken voor het uitkomt. Het is alleen nogal raar/dom/apart om bij iets dat in mijn ogen toch wel zo voor de hand ligt dat het zo niet in de winkels gaat komen (ze adverteren er ook mee dus anders zouden ze bedrog "plegen" en dat doet Microsoft nou ook weer niet zo slim zijn ze ook weer wel en ze hebben nog 6 maand) te zeggen dat het niet kan veranderen.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2010
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Alsof er altijd alleen maar gepraat word over het nieuws dat uitgebracht is. Er zijn zat andere dingen waar je alvast over kan discussieren voordat iets uitgebracht is. Wat jij er van verwacht, wat je graag zou willen zien etc.

    Het is een beetje dom om nu al fail etc te gaan schreeuwen, terwijl het niet eens door microsoft bevestigd is dat wanneer je straks natal koopt dat je moet gaan staan.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat dacht ik dus ook al. :thumbs:
    Of gewoon relaxt met wat vrienden op de bank.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als het alleen staand kan, ga ik twijfelen of ik Kinect wil aanschaffen. Wanneer er meer hardcore games voor Kinect komen (dat is wanneer ik Kinect veel ga gebruiken), wil ik niet een uur voor mijn beeldscherm staan.
    Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Microsoft dit apparaat zo gemaakt heeft dat het alleen staand te gebruiken is. Als dat zo is, bah.
     
  6. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is ook alweer ontkracht, je kan wel zittend Kinect gebruiken.
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Laatst bewerkt: 17 jun 2010
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. In dat opzicht lijkt Kinect me best chill
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Moet je eens lezen wat er in het begin links van onder op komt:
    Dat was gewoon een promo filmpje om te laten zien wat ze met Kinetic willen bereiken.
     
  10. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik snap nog steeds niet dat er alleen maar van die casual troep is aangekondigd. Hoezo zou je alleen maar op een nieuwe markt richten? Ik heb altijd gehoord dat ze verlies maken op het verkoop van een 360 en dat het duurder is om nieuwe klanten aan te trekken dan oude te houden. Waarom zou je dan niet ook een goed spel uitbrengen om te zorgen dat zij Natal halen?
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat de grootste markt gewoon de casual troep is. Dure/grote/hardcoregames kosten tijd en geld. En wanneer weinig mensen Kinect hebben erg risicovol.

    Wachten tot er wat casual troep is, hopen dan meer games Kinect gaan ondersteunen naar de controller als besturing en dat er draagvlak komt voor bovenstaande games of dat iemand het risico durft te nemen.
     
  12. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    een andere vraag die ik heb over kinect

    stel iemand loopt langs je console als jij aan het spelen bent en hij zegt xbox shut down
    of zoiets
    ben je dan niet zwaar de lul??
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ugh naja 150 euro ga ik er niet voor lappen voordat alle kinderziektes eruit gevist zijn.
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Misschien wel, weet niet hoe ze dit willen voorkomen namelijk.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    omdat er alleen maar casual spul mee te spelen is. Je hebt gewoon voor een normaal spel knoppen nodig. Kinect kan je vingers niet uitlezen, dus shooters, racers, adventures etc gaan volgens mij gewoon NIET werken met Kinect.
     
  16. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nee dan is die andere de lul, die krijgt een klap op zn bek namelijk :D
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Leuker zou zijn als er een cutscene in een game zit waarbij "shut down" wordt geroepen. :+
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.605
    Leuk Bevonden:
    17.761
    Misschien een poll maken?
    - Kinect is dope
    - Kinect zuigt
     
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    - Ik moet nog meer zien. Tot nu toe zuigt het.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jep, denk ik ook. Ik verwacht wel spellen in dit genre, maar dan versimpeld. Toch hoop ik nog dat er een ontwikkelaar is die plots een geniaal spelconcept bedenkt, een hardcore spel op Kinect op een manier die we nog nooit gezien hebben.

    @Wouterblack: Ik denk dat 't niet kan! Om van Kinect gebruik te maken moet je inloggen en dit doe je door te zwaaien naar de console. Dan herkent Kinect de persoon en word de juiste account ingelogt. Ik neem aan dat dit dan ook met stem gedaan word.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina