1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Natal/ Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hayabusa halo, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. triples

    triples Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem toch alleen kopen om fun te maken met vrienden (zoals die kinect sports,...)
    Maar ik zou wel mijn oudere controller terug grijpen om een race van 5 of meer track's bij Forza uit terijden ^^

    Denk eigenlijk de bedoeling is van Microsoft om fun te maken en niet echt van die serieuze games(bv. obilivion,...) te spelen, en als je dan is kijkt naar die games die ze al getoont hebben word het wel duidelijk :p

    Hopelijk bundelen ze er game aan bij de release, anders zit je daar al aan 200 € en je hebt nog maar 1 game :eek:
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat is inderdaad waarschijnlijk gewoon hun bedoeling om zich meer family minded te profileren, maar daar laten ze toch wel een grote kans liggen om ook aan meer non-casual gamers een flinke meerwaarde te bieden.

    Ik ben nog altijd wel onder de indruk maar kan me ondertussen niet echt van de mening ontdoen dat het een gimmick add on blijft, ik had gehoopt dat het (al vanaf de start) toch iets meer zou bieden.

    Tim Buckley van Ctrl+Alt+Del vat het vind ik goed samen:
     
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    150 Euro? _0/_0/_0/
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat heet conditie Willem, And you my friend... Have none:+
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Helemaal mee eens :) Niks meer aan toe te voegen....
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Onzin.

    Ook niks meer aan toe te voegen. :)
     
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Is er trouwens ergens een makkelijk overzichtje van kinect-games die op de planning staan? Heb me er totaal niet mee beziggehouden namelijk...
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Of zij nog een boeiend spel kunnen maken weet ik niet, maar die man die geciteerd wordt, heeft verstand van zaken. Vind het ook niet gek dat er deze E3 nog niks aan hardcore games getoond is.
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Kinect games: niet erg interessant voor mij en ik denk velen hier.
     
  10. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    150 euro is wel erg veel idd, dat word hem niet. Kinect sports of joy ride lijkt me nog wel sick maar die zal vast ook wel te koop zijn rond de 50 euro:mad:
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zijn de adviesprijzen van de games al bekend? Zag net dat Joyride, Natal Sports en die tijger game per stuk al te bestellen zijn voor €60. WTF! :emo::emo::emo::emo::emo::emo::emo::emo::emo::emo:
    Is natuurlijk nog niet zeker, maar mocht het zo zijn; hahahahahahahhahahahahahahhahahahahahaha
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat vind ik ook een beetje raar. Ik kan me voorstellen dat Joy Ride een nog redelijk uitgebreid spel is, maar verkoop het dan voor €40,- Dan straal je ook uit dat het een casual product is. Natal Sports is volgens mij vrij beperkt en Kinectimals bevat helemaal weinig content... zo'n spel is absoluut geen € 60,- waard. Tenzij wij maar half weten wat er in dat spel zit.
    En trouwens wel erg jammer dat Joy Ride dan tóch niet gratis is.
     
  13. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
  14. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    als dit echt zo is failt microsoft en ik koop het ik niet:emo:
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dus ze vragen de volle 60 euro voor spellen die in een half jaartje zijn uitgekotst? Meen je dus ff niet :emo:
     
  16. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik zou graag reactie zien van Mr X:p
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, goeie. :+

    "Ja, de prijs is zo hoog omdat de technologie nieuw en het is duur om dit te produceren. Geld moet toch ergens vandaan komen, en zonder deze inkomsten zou er ook geen geld zijn voor jullie hardcore games!!!!!"
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Die prijs van Kinect is volgens mij (ook ná de vermelding op MS site - van 150 USD, dus geen EUR) nog steeds ontkend door MS, dus weet niet of we het officieel kunnen noemen.

    En die games, die zul je nu misschien inderdaad voor 60 kunnen pre-orderen, maar met wat geduld zullen daarvan ook vast beter (pre-order) deals te scoren zijn ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina