Project Natal/ Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hayabusa halo, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ Modder: echter dat heeft niks met de verkopen te maken, alleen maar met de hoeveelheid stof op de controller na 2 maanden :+

2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    De enige reden dat de Wii en de Nintendo DS aan de top staan, komt omdat deze gewoon een stuk goedkoper zijn.
    Nogmaals: het aantal games per console ligt bij de xbox veel en veel hoger dan die bij de Wii.

Mensen kopen dus massaal een Wii, maar blijkbaar zijn ze er snel op uitgekeken.
    Soms spelen we met 3 vrienden op de Wii van een maat van me en dat is aardig, maar we zijn niet echt gefoucused op het spel en lullen een beetje en drinken wat.

Spelen we echter met zn allen bij mij op de xbox, dan zijn we intens aan t gamen en proberen we echt van elkaar te winnen.
    Chips en drank erbij en knallen maar.

Met de xbox wordt denk ik ook veel en gaat daar veel meer geld in om. Denk aan controllers, games, hdd, xbox live, punten etc etc

3. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Per Xbox wordt er net zo veel geld verdiend als met alle andere platformen bij elkaar opgeteld en dan neem ik ook DS en PSP mee. Ik zeg er dan wel eerlijk bij: PSP verkoopt niet meer en ook geen games en voor de DS worden enkel nog R4's of hoe heet dat ding verkocht (die markt is vrijwel voor 100% verziekt, Nintendo maakt marge op de handheld, anders waren ze daar uiteraard al lang mee gestopt).

Als je bijvoorbeeld hitlijsten ziet waar Wii en PS3 altijd hoog staan >>> onze omzet op online is dubbel zo hoog als de omzet in fysieke discs en een veelvoud aan wat Sony online omzet.

Al deze omzet is overigens geen Microsoft omzet, maar de omzet van het totale eco-systeem. De reden waarom developers ons zo trouw blijven: ze verdienen aan ons meer dan aan Sony en aan Nintendo verdient enkel Nintendo.

Daarnaastken ik het argument dat mensen denken dat Kinect een ge-evolueerde versie is van de Wii. Werkelijk iedereen die voor het eerst achter Move en Kinect gaat staan, zegt dat. Bij de Move blijven ze die gedachte vasthouden, met Kinect verandert vrijwel iedereen van gedachte: heyyy, dit is echt wat nieuws.

Future will tell.

4. Reaon

Reaon Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een misschien beetje rare vraag.

M'n zus mist haar rechter hand maar ze vind het opzich wel leuk om sommige games spelen (burnout lukt enigszins maar die game is toch gebouwd om te crashen). Ik vroeg me af of Kinect ook voor haar zou werken? Of moet kinect echt vingers/handen zien om te functioneren?
    Als het wel werkt zou dat ideaal kunnen zijn.

5. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat dat meer aan het individuele spel zal liggen.

6. eriktoemen

eriktoemen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wrrs zullen die race spellen wel lukken lijkt me.

7. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan straks wel op een heel aparte manier pacman spelen.

Met je blote reet op je knieen voor de TV, je ''joystick'' even in staande toestand brengen, even configureren, dan kan je zo pacman besturen.

Maar ik denk niet dat het iets voor mij is.

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    :lol: hoe bedenk je het

9. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Kinect heeft geen hand nodig, als ze haar arm kan uitstrekken is dat voldoende. Ik vermoed dat zij een vrijwel volwaardige game experience kan meemaken met Kinect.

Edit: Ik weet niet precies hoe de technologie werkt. Het zou kunnen dat het op warmte is, de infrarood heeft een veel belangrijkere functie dan je zo doorhebt (Kinect werkt bijvoorbeeld ook in volledige duisternis, daar waar ik bij Sony zag dat per demo opstelling er 3 felle lampen stonden). In dat geval zal ze wellicht wat problemen ondervinden, aangezien ik vermoed dat haar pols een andere warmtebron is dan Kinect verwacht. Maar het is zeker het proberen waard.

Laatst bewerkt: 27 jun 2010
  10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    laat haar eens op mijn site kijken!

weet je dat zeker?

vogens mij (teminste wat ik waar heb genomen) kent hij de hand wel als een object! hoe kun je anders met bijv bowlen effect geven?
    of door het menu scrollen dat gebeurt met de stand van de hand (volgens mij)

edit: ik las alleen je eerste zinnetje uit mijn enthousjasme...
    :+

Laatst bewerkt: 27 jun 2010
  11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  12. latino

latino World Fineszt Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    Slim van microsoft. Je wil niet weten hoe beroemd hij is geworden en hoeveel views hij wel niet heeft op youtube. Kinect word zo te zien een groot succes :D Move was maar voor eventjes helaas :mad:

Laatst bewerkt: 29 jun 2010
  13. eriktoemen

eriktoemen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij kan toch wel de hand zien alleen de vingers niet dacht ik.

14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    we moeten het gewoon afwachten zodra we het zelf kunnen ervaren. soms zou ik het team wat kinect heeft ontwikkeld wel eens willen spreken. om te kijken wat er voor gehandicapten mogelijk is met deze techniek. Maar ze zullen de doelgroep vast te klein vinden om er aandacht aan te besteden.

15. eriktoemen

eriktoemen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja als het voor alleen gehandicapten zou zijn zouden ze de ontwikkelings kosten er nooit uit kunnen halen zonder het product duur te maken :confused:

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    specs!

http://tweakers.net/nieuws/68283/te...nested&max=10&niv=0&order=asc&page=2#reacties

ik dacht dat je met vier man kon spelen? Niet dus

17. latino

latino World Fineszt Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit al die specificaties :D ik ben tevreden

18. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Laatst bewerkt: 30 jun 2010
  19. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, ik denk dat kinect meer oplossingen voor gehandicapte gamers kan verschaffen dan creeeren.

20. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    "Kinect kent aan elke waargenomen speler twintig joints toe"

Krijg je daar niet een enorme koppijn van?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina