1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Natal/ Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hayabusa halo, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Tuurlijk geloven die in Kinect, ze gaan niet iets afkraken waarin zij gaan investeren en geld mee moeten verdienen. Vreemd dan toch dat ze Kinect niet meer ondersteunen voor R.U.S.E.

2. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
  3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ziet er wel leuk uit :)

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    eeeh vind je?

het spel stuurt zichzelf voor 95% :{

edit: dat zwemmen ziet er EN belachelijk uit EN is totaal geen kopie van je eigen bewegingen

commentaar van iemand er onder :+

6. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Damn lijkt me saai.. Serieus.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    was sarcastisch ;)

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    [yt]h4Bs_PKX_qU[/yt]

dat ding is nu dus zo goed als af...dit schept toch geen vertrouwen?

en dit stemt ook niet vrolijk

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-the-case-for-kinect-article?page=3

edit: eurogamer over move vs kinect

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Zit ook een dikke vertraging in bij dat filmpje. Blegh.

10. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Had er al weinig vertrouwen in en dit maakt het ook niet echt beter:+
    Ik blijf gewoon met een controller spelen:)

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Het is erg kinderachtig maar als je dit zo lees hoop ik gewoon dat Kinect hard flopt en MS tijd in de echte games gaat steken, of iig met werkende hardware aankomen waar je ook echt iets mee kunt.

Sowieso zal het succes in verband staan met de release van de nieuwe Xbox, als Kinect het slecht doet dan gaat Sony (nog meer) inlopen ofc, en dan moeten ze wel met een nieuwe console komen voordat iedereen en hun oma een PlayStation heeft staan.
    Als Kinect inslaat als een bom (:+) en iederreen gillend voor de winkels staat te wachten op release dag zal het nog wel ff duren voordat ze met een nieuwe console komen, aangezien ze deze generatie dan nog's flink kunnen melken.

En...320x240 :lol:

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.947
    Lol, Kinect gaat zo hard falen.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk niet dat het gaat falen, maar dat wij nog niet de doelgroep zijn. Er zijn meer casual gamers dan hardcore gamers.

14. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Casual gamer zit al met een Wii en gaat binnenkort echt nog niet overstappen hoor. Eerst volgende wat die kopen is een 3DS.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wat wel een voordeel kan zijn voor Kinect is dat ie voornamelijk softwarematig aangestuurd wordt. De hardware geeft echt alleen maar rauwe data door. Iaw er is behoorlijk wat ruimte voor verbetering.

Ach last zal ik er niet van hebben, maar erg zonde vind ik het wel.

Had wel graag een uitbreiding op mijn 360 willen kopen, maar met:

- lag
    - geen games
    - niet kunnen zitten
    - talloze bugs
    - menubesturing die slecht lijkt te werken
    - audiobesturing die slecht lijkt te werken
    - max 2 personen
    - bizar hoge prijs

hebben ze mij iig niet om

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    In het algemeen misschien ja, op de 360 lijkt het me heel sterk. En ja, natuurlijk willen ze meer casual gamers op de 360 en dat vind ik ook niet gek. Maar ik kan er echt met m'n hoofd niet bij hoezo je niet één hardcore launch titel erbij zou doen? Je weet dat een groot deel van je doelgroep hardcore gamer is en die vinden nieuwe techniek/innovatie tof.

Van die groep is een veel groter deel zo gek om die prijs te betalen dan de groep casual gamers (die vaak ook nog een hele xbox erbij moeten kopen).

Dus in mijn ogen werken er of een stel kortzichtige mensen bij MS of de echte games blijken toch niet goed te werken met Natal.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het gekke van lag is dat als je het gaat spelen je hersenen het gaan corrigeren. Je hebt dan geen erg in dat er lag is.
    Nog geen Hard Core Games
    Lees dit artikel van CVG

Good news for lazy gamers. Microsoft has said that Kinect games CAN be played while sitting down - if the game has been designed for you to do so.

Microsoft dismisses fears that all Kinect games will have you on your feet, telling Joystiq today: "Kinect can be used while sitting when an experience is developed with sitting in mind."

Concerns stem from the current selection of Kinect games that have been show, all of which show the user standing to play them. But MS pointed to applications such as browsing the Xbox dashboard or controlling movies on the console with Kinect as "experiences where we expect people to be sitting."

MS promises that its E3 showing was "only the tip of the iceberg" and that it's "natural for Kinect games to be designed to get you off the couch: dancing, running, dodging, bending and kicking."

We just don't like the idea of a game deciding if we can sit or not. Have you ever played Wii Sports bowling seated? We have - sometimes you just don't feel like standing up. Wii can be tricked though. It seems Kinect cannot

Je kan de xbox zittend bedienen, maar voor de spellen die nu ontwikkeld worden moet je gaan staan

Gelukkig ligt deze nog niet in de winkel. Lijkt me een software probleem. Lijkt me goed als er een beta zou komen

De games die nu in de maak zijn en voor actieve games waar je voor moet staan
    300 euro is niet zo duur voor mensen die een wii in huis hebben of nog geen console hebben
    De vraag is hebben ze de huisvrouw om die geen games speelt? Voor hen is zelf de stap om de wii mote op te pakken te ingewikkeld. Zonder controller kom je een stuk verder

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik hoop het voor ze. Ik ben iig erg teleurgesteld, had gehoopt er ook iets van lol uit te kunnen halen. Maar MS heeft geeneens een beetje hun best gedaan om de echte gamers aan te spreken met hun nieuwe boy wonder en daar baal ik van. Echter met in mijn achterhoofd ook het gevoel dat Kinect dar uberhaupt ook nooit voor gebruikt kan worden

19. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk kan ik mezelf dan ook dood schieten voor het geval dat er een enge monster op me af komt :x

Als het nou echt allemaal mogelijk is dan ga ik er denk ik wel voor :p
    Ff karate doen en op de grond vallen lijkt me nogal stug xD lol.

Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dusseee... Waar blijft mijn mailtje Microsoft?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina