Project Natal/ Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hayabusa halo, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maar zoals hierboven gezegd, praktisch elke telefoon doet het, zelfs telefoons van 10 jaar en ouder hadden al voicedialing ed. Dit is dan toch meer een flaw in Kinect? Is het overigens 100% zeker dat het er komt?

een stukje lerende software; was dat geen optie?

dat hadden veel mensen zelf willen uitmaken denk ik ;)

Ah kijk nu eindelijk interessant nieuws! Al hoop ik wel dat er geen nieuwe controller voor gekocht hoeft te worden.

Eerlijk gezegd hoop ik dat het een matige flop (dus nog wel te redden) wordt die alleen nog maar gered kan worden door vette shooters, fighters,rpg's etc met hybride besturing. Maar dat is dan heel egoistisch bekeken ;)

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Persoonlijk denk ik dat kinect een succes gaat worden. Ok niet direct voice bij de launch, maar dit komt er vast wel. Het is dus gewoon even afwachten

3. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht er ook wel veel van.

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik heb tot nu toe weinig positiefs gehoord over Kinect, behalve van Mr. X dan :emo: . Ik ben het met Kevf eens. Laat het maar een matige flop worden en dan moeten ze er tenminste echte games voor gaan maken :cool:

Laatst bewerkt: 6 sep 2010
  5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Natal zie ik ook niet echt populair worden maar dat dacht iedereen van de Wii ook, en kijk die's gaan :p

Zolang ze geen headtracking ondersteunen of de precisie opkrikken (hoe dan ook) moet hij het dus vooral gaan hebben van de "flap met een lichaamsdeel" games en race games waarbij je dus enkel kunt sturen omdat hij niet accuraat genoeg is om lichte voetbewegingen waar te kunnen nemen? (Al zie ik flappen bepaalde lichaamsdelen nog wel populair worden, zeker in co-op, maar die games zullen nooit op de Xbox verschijnen:+)

Mja blijf het jammer vinden dat ik die Kinect Tour gemist heb, had ook MrX wel's de hand willen schudden :)

6. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb al gezegd: het is de toekomst van gaming. Ik denk echter dat t nog wel n paar jaar toekomstmuziek wordt.

Ik vraag me echter wel af of de mannen van Research and Development wel aan gamers vragen wat ze willen.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat zijn uberhaupt geen computerspellen toch? :9

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kan mijn TomTom volledig met de stem bedienen zelfs mijn belabberde Franse uitspraak pakt die probleemloos.

We weten helaas niet welke hardware er gebruikt is voor de Demo versie.
    Deze kan behoorlijk afwijken van de uiteindelijke versie die straks in de winkel ligt.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Als nieuws-fanaat vind ik het iig wel spannend. Zometeen eerst Move, daarna Kinect en een paar maanden later de 3ds. Het leukste nieuws is toch altijd wel dergelijk hardware nieuws (speculeren!)

10. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0

We staan ook op het NS Try Out Festival op een viertal stations in NL. En tevens gaan we 3 weken lang 4 brand stores openen. Maar ik weet niet of en op welke gelegenheden ik daar ben.

Jullie zijn harte welkom om Kinect zelf te proberen ipv er over te mokken. }:]\o/:F:

11. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ik zie heus een grote toekomst voor Kinect, maar het gebrek aan goede games, headtracking en voice control doet het nu gewoon de das om.
    Ik kan gaan proberen wat ik wil, maar t is niks voor mij.

Laatst bewerkt: 8 sep 2010
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  13. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Dus eerst zsm Kinect op de markt brengen om niet te laat zijn en een tijd daarna pas de functies laten gebruiken? :9

14. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had Sony dan pas de PS3 moeten uitbrengen toen ze Uncharted 2 uitbrachten en God of War 3? Voor die tijd was het apparaat zijn geld toch ook niet waard?

Kinect is niet zsm op de markt gebracht, maar ook niet met alle mogelijkheden al beschikbaar. Dat is net als met vrijwel alle launches. Toen Blu Ray uitkwam waren er 10 films, en sommigen daarvan hadden DVD kwaliteit.

Sony paradeert enorm met 3D en ook hier geilen genoeg gasten daarop. Wellicht een zsm'pje tegenaan gooien? Ik denk dat 3D veel meer zsm is dan Kinect hoor. Maar daar zeurt niemand over.

15. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Eens. :9
    Stiekem heb ik Kinect ook wel in de pre-order staan hoor. ;)
    (voor 75 euro waarna ze terug proberen te krabbelen met een bullshit reden 8))

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    deze vergelijking gaat natuurlijk niet op. Naast het feit dat software niet met hardware te vergelijken is; Uncharted en GoW hebben geen enkele functie die eerdere games niet hadden. Daarnaast zijn er voor die games ook geen aankondigingen gedaan mbt features die later alsnog werden weggehaald.

Daarnaast vergelijk je mogelijkheden van een stuk hardware met aantal beschikbare software/film titels......

Deze zit er dus ook niet in ;)

http://kotaku.com/5633572/kinects-object-scanning-isnt-for-now-its-for-later

17. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
  18. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehhh, volgens mij heb ik gelijk en niet jij. Ik vergelijk hardware (kinect) met hardware (PS3 ) door te zeggen dat bepaalde software er bij de launch nog niet is (inscannen van je skateboard tov games met mooie graphics)

Ofwel PS3 is te vroeg gelaunchd als je Kinect te vroeg vindt. Als je beseft dat Sony nu nog niet waarmaakt wat ze voor de launch beloofden, dan zeg ik dat Kinect zelfs te laat is gelaunchd. Wij gaan er geen 3 jaar over doen om alles wat we beloven waar te maken, ahum, zei hij bescheiden.

Tataah. :b:

19. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Het feit dat je zo in de verdediging schiet zegt eigenlijk al genoeg voor mij. De mensen hier zijn het er gewoon over eens dat kinect niet gelanceerd zou moeten worden, daar kan je niks aan veranderen.

Can't blame them, het is al eens eerder fout gegaan met een stukje hardware van microsoft dat te vroeg gelanceerd werd..

Laatst bewerkt: 9 sep 2010
  20. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Toen ik mn ps3 kocht 2 jaar geleden, was het de beste en ook nog 's de goedkoopste blu-ray speler. ik gebruik m nergens anders voor ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina