Het is wel te begrijpen hoor. Het interview was volgens mij inderdaad echt, de beelden met de acteurs waren ertussen gemonteerd
Het is allemaal erg veel tekst. Reach? Of een nieuwe Brute Force? Morgen maar eens wat grondiger proberen te lezen. Misschien staat er nog meer leuks in.
xbox 360 in project natal Jongens er zijn geruchten dat je Xbox 360 om te bouwen in in project natal (legaal) zijn dit maar geruchten of is dit echt waar?
project natal is een add-on elke xbox kan deze gerbuiken (het is geen nieuwe console) dus ja het is geen gerucht en het is waar.
Hadden jullie deze review van Natal al gelezen? http://tgs.gamespot.com/story/6230383/project-natal-hands-on-impressions
best interessante review, ik had de Burnout + Natal al een keer gezien, ik vind het alleen jammer dat ze niets zeggen over hoeveel ruimte ze hebben en hoe druk de achtergrond was. maar het is wel een goede balans tussen kritiek en positieve reacties.
Dat zou inderdaad een super prijs zijn, maar ik betwijfel het eigenlijk... En zoals Vegetom al zegt, zo'n "hypermoderne" camera doen ze wel voor 30 - 50 euro verkopen, maar voor een simpel draadloos adaptertje moet je wel 70+ euro neerleggen?