1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Offset [working title]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 20 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    geef em alstublief niet aan EA :'-(
    die verprutst de engine zowieso.

Maar ik houd deze game al bijna een jaar in de gaten.
    Nog van het moment dat ze met zn drieën eindelijk de engine
    afhadden :) Deze game word geweldig, en is de game waar ik
    samen met oblivion het meest naar uitkijk.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  3. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ubisoft is meer dan 50% van EA
    thought you want to know

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ach ja de publisher is nog niet bekend, en ook al zou het een nieuwe of onbekende publisher worden dan boeit dat niet. Zolang ze de developers maar niet gaan lopen pushen of regels gaan opleggen zodat ze bepaalde dingen in het spel moeten gaan wijzigen om aan de eisen van de publisher te voldoen. Want bij een spel als Saint's Row is dit namelijk al gebeurd ;)

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    De Project Offset site heeft een update gekregen, daarnaast is er nu al te lezen wat de verschillende game sites/bladen van het aankomende spel verwachten/vinden. Ook staat er een (oud) G-tv filmpje op van +/-6min, hierin uitleg over de game en de engine erachter.

Klik (of rechtermuisknop en opslaan als)

Laatst bewerkt: 5 apr 2006
  6. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Looking good, als je alle filmpjes en verhalen over dit 'project' mag geloven word het een meesterwerkje!

8. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
  9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Definitief en exclusief als je het mij vraagt.
    Ik hoop ook dat hij alleen op de 360 komt.

Hier het bericht van Mirik:
    Dit klinkt toch als een jongensdroom?:eek:

10. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad! Duimen dat het net zo legendarisch wordt als het lijkt te worden!

11. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, want wie wil er nou geen monsters koken?

Het laatste lijkt me serieus wel heet coolste. Online met zoveel man een kasteel bestormen. Ik hoop dat je dan ook een redelijk dicht fort hebt en de aanvallende partij ladders en een stormram e.d. hebben. De verdedigende partij daarop weer kokende olie o.i.d. Ik noem maar wat leuks. :9

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hier wat info over Project Offset, hoop dat er snel eens wat nieuwe informatie komt over de game.

GDC
    "the image is an actual image taken from the 30" DELL Monitor that was used to display the demo. It ran on some DELL XPS with double Nvidia 7900 cards."

Art (in de spoiler aangezien het grote plaatjes zijn)

Laat de nieuwe screens of filmpjes maar snel komen! :b: Deze titel blijft me fascineren

Laatst bewerkt: 18 apr 2007
  13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    3 dagen geleden poste ik nog wat hierboven, in de zin van dat er eens wat nieuws binnen moet komen over Project Offset. En blijkbaar hebben ze me gehoort 8) Hieronder 2 nieuwe screens, van de teasersite (http://www.projectoffset.com/astormiscoming/) Oftewel er zit progress in gelukkig! :thumbs:

14. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    jaja, dit gaat ik zeker in de smiezen houden

15. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht al een tijd op deze game, deze game word echt vet :)

16. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt benieuwt of de game er zoveel beter uit zal zien als andere games wanneer hij uitkomt. Toen die engine een jaar geleden ofzo werd geshowed, zat iedereen met zijn kaak op de vloer. Maar als over een tijdje ook games op de crysis engine uitkomen kan het goed zijn dat hij er niet meer boven uitsteekt met al dat grafische geweld. Het concept is nog wel steeds erg interessant, hopelijk hebben ze er wat moois van gemaakt.

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Deze site http://www.projectoffset.com/astormiscoming/ gaat open als iedereen even de link bezoekt, de blauwe balk is bijna vol. En als hij dus vol is dan gaat de nieuwe 'site' online. Ben benieuwd wat we zullen zien daar! :)

En mischien kan de game niet op kwa grafix tegen Crysis maar denk dat ze hier de sfeer wel veel beter weten neer te zetten, en dit is een geheel nieuw concept dus dat maakt het nog eens uniek ook! :)

18. Cybercon

Cybercon Guest

Platformen zijn nog steeds niet bekend he?

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nee dat heb je goed, behalve dan dat we allemaal wel kunnen raden dat hij op de 360 komt. Zelfs is het meer likely dan op de PS3 aangezien crossplatform ook voor deze game van toepassing kan komen. Daarnaast kan ik me namelijk nog iets herrineren over een interview met de makers, en die waren zeer te spreken over de mogelijkheden met Xbox Live.

Het is meer de vraag wanneer we deze game kunnen verwachten, want dit project is al gestart in 2004 dus de makers zullen al aardig op weg zijn.

20. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, gestart met zijn 3'en. Volgens mij hebben ze pas sinds 1 of 1.5 jaar een team van 19 man (wat in deze tijd echt heel klein is, mass effect wordt met 120 man gemaakt). Dus enorm ver zullen ze nog niet zijn, zeker nog een jaar lijkt me. Gaat wel traag met die balk zeg, hoeveel unieke views moeten ze wel niet hebben, een miljoen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina