1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Offset [working title]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 20 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybercon

Cybercon Guest

Precies, veel mensen vergeten dat nog maar dit is een studio dat écht over beperkte (financiële) middelen bezit. Ze zijn nog steeds aan het onderhandelen over wie de uitgever van het spel gaat worden. Maar een kwestie van geduld hebben dus :)

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    En hoe weet jij dat zo goed? aangezien dat dus niet waar is, ze laten nog niet naarbuiten wie de uitgever is, en dat is voor ons ook nog helemaal niet belangrijk.

bronnen?
    http://archief.xboxworld.nl/news/8279/
    http://www.gamer.nl/doc/34015

Ow en dit wijst erop dat er toch echt alleen een 360 versie is..
    http://www.projectoffset.com/jobs.html ...duidelijker kan niet. ;)

Laatst bewerkt: 22 apr 2007
  3. Cybercon

Cybercon Guest

De uitgever is inmiddels bekend, kijk en dat wist ik nog niet. En mijn eerste opmerking klopt gewoon als een bus. Dat ze verder opzoek zijn naar 360 programmeurs is een hint, maar toch wat ik liever op een officieel persbericht waarin exact staat op welke platformen het spel verschijnt;).

Edit: En we hebben weer een nieuwe artwork:

Wel blijven klikken he mensen :+

Laatst bewerkt door een moderator: 22 apr 2007
  4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    De uitgever is nog niet bekend hoor. Het is alleen bekend dát er een uitgever is, maar welke weet niemand. ;) Daarom denken velen ook dat de teasersite gaat om het nieuws welke uitgever ze nou hebben. Misschien vanwege 'a storm is coming' dat het Blizzard is. Vraag me verder dan nog wel af wat 'keep on going' betekend (pagina selecteren >> binaire getallen). Marja, het wordt gewoon weer afwachten. Overigens zou de nieuwe uitgever ook voor extra mensen gezorgd hebben waardoor het team groter is geworden.

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Wat klopt dan als een bus? Het enige wat klopt is dat deze game op de pc en 360 komt. Over een ander systeem is idd niks bekend dat klopt als een bus. Denk je echt dat het een hint is dat ze iemand zoeken om hun team te versterken als een 'hint' die ervoor moet gaan zorgen dat de pc versie gepoort gaat worden naar de 360? Het is ook meer dan logisch dat er eerder een 360 versie van deze game komt als een PS3 versie, aangezien deze game zich goed leent voor het opkomende crossplatform.

Wat anders...
    Red 5 studios zijn trouwens ex-Blizzarders, en hebben ook de engine in gebruik. Het lijkt me dan sterk dat Blizzard de uigever is van Offset, aangezien Red 5 blijkbaar opzich zelf wil staan zonder Blizzard.

Maargoed ik hou erover op we wachten dan wel op een 'officieel bericht' Ik zie dat we aan het volgende blauwe balkje zijn begonnen, dus die moet ook weer volkomen! Vind het wel een leuke actie zo'n teaser site. :)

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    zal niet veel nut hebben, aangezien het om 'every 1000 unique visitors' gaat ;)

7. Cybercon

Cybercon Guest

Zolang iedereen op het fora loopt te klikken wel ;).

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Sommigen van jullie komen alleen op het forum maargoed er is dus eindelijk weer eens een teaser van Project Offset.

[gt]22923.html[/gt]

Bekijk de teaser even snel, want hij moet dus weer van het internet! ;)

Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Raar dat XBW hem zelf ook post, maar goed. Vind het trouwens geen teaser, maar gewoon een trailer die toch wel het een en ander van het combat systeem goed in beeld brengt. De game ziet er zoals verwacht erg goed uit en volgens mij is de gameplay ook wel goed als ik het zo zie. Het moet niet te druk worden in zo'n halve shooter/actie game. :)

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja ik heb op de voorpagina van XBW het ook al gezegt, dat als bijvoorbeeld Epic een teaser laat lekken hij gelijk van alle sites af moet, zo niet dan volgen er rechtzaken etc. Maar nu omdat het een 'klein' bedrijfje is trekken veel gamesites zich er niks van aan, vind het eigelijk behoorlijk triest. Maargoed de trailer ziet er zeker goed uit, het komt allemaal heel groots over zoals die draak die tegen de toren aanvliegt en dat monster. Echt geweldig, ik hoop zo dat ze alles wat we tot nu toe te zien en gelezen hebben over Project Offset dat het allemaal erin verwerkt word.

11. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Wow ziet er goed uit:eek:

12. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ziet er erg nice uit, betwijfel wel of dit spel binnen 2 jaar gaat uitkomen, gezien er maar een paar mensen aan werken. De hele setting en look deed me denken aan een comic die ik vroeger wel las ' Huurling', en dat is zeker een goed ding.

[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

13. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een beetje bang dat tegen de tijd dat de game klaar is, de grafische pracht alweer achterhaald is :{

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Screens \o/

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Eindelijk officieel naar de 360 en de pc (ze hebben een faq gepost :))

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Holy shit wat een trailer! Zeker een titel om naar uit te kijken! *kwijl*

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ze hebben er zeker geen release date bij gepost? :9

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Even wat 'nieuws' Intel heeft Project Offset gekocht, zowel de game als de engine. :)

Dus er komt nu echt vaart in de game te zitten, hieronder nog mooie schetsen van hoe missies eruit zien in PO.

19. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Ziet er allemaal goed uit kan niet wachten op deze game.
    Werken er nogsteeds maar 3 mensen aan? of zijn het er ondertussen al meer geworden?
    En der is nog niks bekend over een eventuele releasedate zeker?

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe nee er werkt nu een heel team aan, dat ze met z'n 3e waren is al jaren geleden. De game is dan ook al bijna 4 jaar in development. Maargoed aangezien ze nu dus Intel hebben die hun gaat helpen, dan zie ik wel dat de game al aardig op gang is. Ik denk nog steeds dat de game ergens in 2009 wel gaat komen.

Let's hope so!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina