1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Offset [working title]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 20 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Komt volgens verschillende bronnen alleen uit op de xbox 360 en pc .. de uitgever is volgens bronnen MS

Indd Intel .. Intel = Xbox = PC

Laatst bewerkt: 6 aug 2008
  2. ollip0p

ollip0p Popje van der Pep

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een potentie heeft dit project zeg. Nog geen datums, weinig concrete info en toch kan ik niet wachten tot hij uitkomt... dat heb ik niet vaak bij games :)
    Maar misschien moet ik het allemaal even uit mn hoofd zetten, want ik vrees dat we nog lang moet wachten :{

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik verwacht deze game pas in Q4 2010

4. hakzear

hakzear Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg deze game inmiddels ook al een tijdje, echter mij is verteld dat ze met een vrij klein team werken en dat het nog wel even kan duren voordat die het daglicht ziet. Anyways ik denk toch echt dat ze als hoofd platform de pc hebben.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het team is een aantal maanden uitgebreid .. het is inmiddels een groter team dat aan de game werkt .. maar het wordt vermoedelijk pas 2010 voor dat de game gaat verschijnen

6. hakzear

hakzear Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer ik kan niet wachten! :thumbs:

7. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    dit is een pc exclusive geworden :mad:
    maar het forum op de offciele site is wel online sinds maandag!

bron: http://softwarecommunity.intel.com/videos/home.aspx?fn=1459&Category=VisualComputing

Hello,

Given Intel ownership, Larrabee graphics cards and say, this video, one would expect this game to be a PC exclusive.

However, Intel is not looking to cater to the PC gamer crowd with Larrabee. Intel wants to go the same route as the two other companies and sell out their base in favor of supplying the console manufacturers with a GPU design, making sure that development stagnates for the next ten years after that console release.

http://www.projectoffset.com/forums/viewtopic.php?f=9&t=7

Laatst bewerkt: 9 sep 2008
  8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja die video staat volgens mij ook een pagina terug, maar ik hoor liever officieel dat de game niet op de 360 komt. Dus van de makers, deze gast in de video is heel onduidelijk en dan heb ik het niet over zijn gebrekkig Engels. :) Dus we wachten gewoon nog rustig af, de game heeft ook nog geen release datum en dat kan nog wel 2 jaar duren volgens mij.

9. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    Jaa zit nu beetje te lezen op forum op offciele site en het is allemaal niet echt bekend nog ene zeg dat pc exclusive word en andere zegt weer dat hij op volgende consoles gaat komen we moeten maar even offciele antwoord afwachten van makers zelf:)

10. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Idd, ze hebben trouwens ook nieuwe concept art op de site gezet. :) Echt huge zijn die beesten...

Meer...

11. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    Jaa ziet er zeker strak uit ! Hopelijk komt hij op 360 en anders toch maar op pc kopen :)

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ach, misschien een PC exclsusive, maar aangezien het topic er toch is...:
    [GT]47297[/GT]
    [GT]47298[/GT]

13. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Echt zonde dat het een PC exclusive is geworden...als het multi was had ik het nagenoeg zeker gekocht, helaas heb ik geen PC die dit soort dingen kan draaien.

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Op Gamersyde kan je de Meteor demo in HD zien (720p én 1080p).

Nu dit vind ik indrukwekkend. De textures, polygonen enzo is niet veel beter dan bv. die tech-demo van Cry Engine 3 maar de physics en effecten... gewoon weg prachtig :eek:.

Maar aangezien het een pc-exclusive is moet hier jammer genoeg een slotje op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina