1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Sylpheed

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 14 jun 2007.

1. WiseWish NL

WiseWish NL Flawless Victory!

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem, maar ik vind hem eerlijk gezegd niet zo vet..
    Het is mij te hectisch, te snel en te druk...
    Het moet denk ik echt je genre zijn, mij leek hij wel leuk om te proberen..

2. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben met je eens dat het spel erg hectisch is, van mij hadden ze dat ook wat geleidelijker op mogen bouwen. na een paar levels ben je echter aan de controls en de hektiek gewend en is het hele spel één groot feest. :D

Mega battleships en ruimtestations opblazen FTW, echt super het aantal schepen dat je om je oren krijgt in latere levels.

3. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat ik oet gebruiken om margras in het prototype te verslaan?

4. DavyXP

DavyXP Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de wereldwijde gemiddelde scores bekijkt op gamerankings dan is een onvoldoende die sommigen geven wel te streng imo.

Om even een conclusie te quoten van een andere review:

Het mag intussen wel duidelijk wezen dat we overwegend positief zijn over Project Sylpheed, al is het maar om tegenwicht te bieden aan de talrijke vernietigende reviews van enkele concullegae die – zo vermoeden we toch – vanwege luiheid en tijdsgebrek nooit verder zijn geraakt dan de eerste frustratiegolf en de game botweg onterecht tot ruimteschroot hebben herleid. Een duidelijkere missiestructuur en meer uiteenlopende opdrachten hadden er ons inziens zelfs voor kunnen zorgen dat Project Sylpheed tot een onvoorwaardelijke aanrader was uitgegroeid voor de genreliefhebbers. Ondanks die mankementen is de game echter nog steeds meer dan vermakelijk en vulde ie bij momenten het gapende zwarte gat op dat Crimson Skies heeft achtergelaten. Wie Project Sylpheed een eerlijke kans gunt, kan net zoals ons wel eens aangenaam verrast worden. En het is toch daarvoor dat we gamen, nietwaar?

n.b.: De Project Sylpheed-demo op de Xbox Live Marktplaats is dermate beperkt dat ie geen goede indicatie is voor de diepgang en complexheid van het uiteindelijke spel. U weze gewaarschuwd.

Bron: www.x-power.be

5. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zijn we de enige mensen die het leuk vinden.....

6. DavyXP

DavyXP Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    De slechte demo en oppervlakkige reviews zullen sommige afschrikken. Maar kijk eens op andere plaatsen naar reviews zou ik zeggen. Trek geen te snelle conclusies als je fan van het genre bent.

Laatst bewerkt: 21 jul 2007
  7. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, demo kwam inderdaad erg druk over... spel is al 2 weken m'n xbox niet uit geweest!

8. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk spel hoor. Als je van ruimte shooters houdt, is dit zeker een aanrader.
    Jammer dat dit spel niet genoeg waardering krijgt.

10. Calle30

Calle30 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kvond het ook geweldig. Lang geleden dat er een goeie spacesim was. Mag van mij zeker een vervolg komen.

11. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, speel hem nog steeds zo af en toe!

12. Ninja Wanda

Ninja Wanda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat hier al ff niks meer is gezegt in dit topic, dus sorry voor voor de kick.

Heeft iemand tips voor het level Flaming Clouds? Er moet ergens in de wolken een enemy carrier zitten maar ik kan dit echt niet vinden, waar ergens zittie dan?

Deel Deze Pagina