Creepy-er dan Doom 3? Man, Doom 3 heb ik op geen 1 punt eng gevonden, alleen spannend op sommige punten en lichte schrik effectjes, maar geloof me, als je 5.1 surround heb en een mooi TV-tje en je gaat Project Zero II
's nachts spelen in een donkere kamer met het volume ietsje hoger, schijt je best bagger moet ik zeggen. JA, hijs creepy-er dan Doom 3, maar er zijn zo veel games die creepy-er dan Doom 3 zijn. Als je echt je zenuwen op de proef wil stellen ga je Project Zero I/II spelen. Scary-ness gegarandeerd

.
Ik heb al een zooi vrienden met dit spel weggejaagd:"Metz....moet het licht echt uit?". "Metz, zullen we iets anders gaan doen?"."Metz, gaan we zometeen wel effe teletubbies kijken?". En dat zijn mensen rond de 21, geen kinders.
Je tweelingzusje loopt inderdaad wel in de weg soms, maar daar stoor ik me niet zo aan, het is irritant soms, maar verkloot niet de hele game. Ik vind de game echt goed gemaakt, de sfeer in de game is echt toppie en ook al zijn de camerastandpunten vast in de game, ze zorgen wel voor een hele cinematic feel en bepaalde camerahoeken maken de game nog enger omdat je soms niet echt kan zien wat er om een hoek is en als je dan de hoek om loopt en de camera veranderd dus weer van stand en er loopt inneens een geest langs dan schrik je wel.... Ook zijn er veel soorten geesten die soms op verassende manier tevoorschijn komen. Bijvoorbeeld er is eentje in de buurt van een savepoint in het begin die uit een kist kruipt en voorover gebogen naar je toe shokt in een best krappe omgeving, ze heeft van dat The Ring/Grudge haar dat voor haar gezicht valt en je zit dan echt in het nauw en dan sprint ze het laatste stukje ook nog op je af, echt freaky, soms verdwijnen geesten ook effe en komen ze inneens naast je door de muur op je af. Zelf vind ik het verslaan van de ghost ook leuk om te doen, proberen veel punten te scoren om zo je camera up te graden en die bastards een goed lesje te leren later met een betere camera.
Naar mijn mening tot nu toe het engste spel op de xbox.
Klik om te vergroten...