Project Zero: is het wat?

Discussie in 'Algemeen' gestart door da -Z-, 20 jun 2003.

1. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
  2. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Uhh.. zou niet weten... HAHAHA! :D

3. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me leuk als XBW hier ff een review over ging schrijven:)

Zo heb ik ook weer een beter beeld van.

4. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    voor de liefhebber

Hier wat Project Zero Screens:
    Ik heb echt een HEKEL aan die spiegel gekregen :)

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dit zei wouter erover, toen ik vroeg of er een review over gaat komen.

6. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe speeld het spel eigenlijk, dus is het third person net als bijv bij Resedent Evil (waarvan ik de besturing zwaar brak vond) of gewoon als een third person advanture en dan in de firstperson mode kun je een fototje maken van de spookjes. en waar de besturing lekker makkelijk gehouden is ?

7. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt het niet zo vet, maar ik houd niet zo van 3th person spellen (Max Payne, Enclave en Splinter Cell zijn uitzonderingen), maar wat ik er van heb gehoord moet het erg creapy en vet zijn!!

8. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    Project Zero bestuurt ongeveer hetzelfde als Silent Hill 2, alleen heb je dus de first person fotocamera view waarmee je de "spookjes" moet fotograferen/verslaan. Met je linker thumbstick loop je en met de rechter thumbstick bepaal je de richting van je flashlight (vind ik leuk bedacht). De camera is wel altijd fixed in 3rd person, dus je kan niet zoals in Silent Hill 2 de camera achter je draaien. Met B haal je de fotoamera voor je gezicht (naar first personview), A is voor akties (deuren/objecten oppakken ect.) Y voor Inventory en X om te rennen. Rechter trigger is fotomaken/"schieten". Het went snel, maar als er een "spookje' opduikt vergeet ik van schrik wel eens op B te drukken :p
    Je moet wel van dit soort spellen houden (puzzelen, verkennen).Maar eng is ie denk ik wel voor iedereen (zullen wel uitzonderingen zijn hoop ik?). Gewoon lekker licht uit, geluid harder (heb 5.1 suround set, dus dat heeft best wel inpact en geeft veel sfeer) en gaan! En het is gebasseerd op een waargebeurd verhaal, yeah right :confused:, Maar wel een boeiend verhaal dus...

Laatst bewerkt: 23 jun 2003
  9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    They have gotten a new rope....
    And another one.....

AAAAAAH, dat spel is zo freaking eng!!!!
    Ik herhaal: AANRADER!

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Voor de PS2 is deel 2 al aangekondigd, dus nu maar hopen dat deze ook naar de XBox komt.

11. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Weet eigenlijk iemand waarom ze het "project zero" hebben genoemd? "Fatal Frame" bekt veel lekkerder

12. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond zero ook echt een heerlijk spel. de sfeer die er in zit is gewoon meestrlijk
    heb het een heel weekend samen met me vriendin zitten spelen.
    Sommige stukken zijn echt eng, heerlijk. alleen jammer dat het vrij snel is uit te spelen. In totaal heeft het me een uur of 7 speel tijd gekost. Deed er natuurlijk wat langer over omdat ik een paar keer dood ging maar volgens de klok in het spel duurde het 7 uur.
    Dit is een van de weinige spellen waar ik zoveel plezier aan heb gehad.

13. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Dat klinkt idd veel leuker en enger*)

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    7 uurtjes? Da's niet veel inderdaad, maar ik vind het wel echt een topper. Het is jammer dat er zo weinig aandacht aan wordt besteed want iedereen zou dit spel moeten spelen (op ouwe mensen na, en tevens mensen met slappe kringspieren :))

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de leeftijdsaanduiding op de verpakking eigenlijk wel kloppen, en t is niet vaak dak t daar mee eens ben.. hehe.. WTF dit spel is eng!! Na een uur heb ik mn xbox uitgezet omdak t zo eng vond :eek:

Hoe vaak moet je langs die freakin' spiegel lopen?

Gebaseerd op, dus dat kan ook betekenen dat er een keer een jongetje verdwenen is.. Ooof dat er een huis is geweest waarvan men geloofde dat er iets geheimzinnigs mee was, omdat de mensen een keer angstaanjagend geluid daarvandaan hadden gehoord.. Of dat er iemand een camera heeft waarmee je geesten kan zien (grapje)

16. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het eerste deel ook, en een tijdje gespeeld, ik kreeg er wel kippenvel van maar ik schrok niet van de geesten. De voice overs zijn best wel slecht en het speelt sloom (maar dat maakt bij zon spel niet uit). Het is zeker een eng spel, maar ik heb geen angst om hem weer op te pakken.

Ik dacht een tijdje geleden eindelijk een eng spel te hebben gevonden, maar ik had er qua engheid iets meer van verwacht. En ja ik heb het ook 's nachts gespeeld in het donker met mn stereo geluid hard.

Edit: 400ste post. :D

Laatst bewerkt: 24 apr 2005
  17. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik speel PJ0 nooit, ik hebbem hier liggen
    net als PJ2, die heb ik uitgespeeld maar nu doe ik er nix meer mee
    maar toch bewaar ik de games

ik ben van plan uiteindelijk verder te gaan met die games, maar bij PJ0 had ik wel vaker het probleem dak geen flauw Idee had waar ik heen moest, daar waar ik nu ben heb ik dat weer
    Night 2 ofzo helemaal aant begin, zonder potions...

18. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ja het spel is soms wel een beetje vaag. Het is soms wel een beetje zoeken.

19. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    en gamefaqs gebruiken vind ik ook weer zo zwak, bij PJ2 had ik overigens geen problemen met het vinden van de weg, mjah da spel speelde ik dan weer in 6 uurtjes uit
    waarschijnlijk zelfs minder..

20. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is idd zwak, maar het tweede deel is die echt heel eng en ook wat duidelijker.

Deel Deze Pagina