1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Promotie materiaal

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door MisTicMac, 19 okt 2004.

1. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een goed idee... Of het haalbaar is weet ik allemaal natuurlijk niet. Dat zou de Crew uit moeten zoeken. Maar ik het er ook best voor over om voor zo'n poster te betalen... Dat XBW in ieder geval het niet uit hun eigen "spaarpot" moet betalen. Leuk idee! Alleen in de vorm van een verloting vind ik het minder. Ik zou er graag voor betalen als ik een poster graag wil dan weet ik ook zeker dat ik 'm heb.

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan dan bijvoorbeeld de nieuwe posters e.d. op de site zetten en dat je dan ook kan zien hoeveel er nog zijn. Ook kun je dan regels opstellen om ervoor te zorgen dat niet altijd dezelfde mensen de posters e.d. binnen slepen. Zo kan je dan instellen dat je maar 1 'promotie ding' per 4 maanden ofzo kan bestellen en dat je al minimaal 4 maanden geregistreerd moet zijn, om ervoor te zorgen dat mensen niet 20 accounts aanmaken voor alle verschillende posters e.d....

3. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat mij helemaal niet om het geld. ik wil best betalen voor promotie materiaal. maar het probleem is dat ik er bijna nergens aan kan komen

4. studio_125

studio_125 Guest

om promotie materiaal nou te gaan kopen... tsjah oke... :confused: maar iig, als je nou lekker naar de jaarbeurs in utrecht gaat, daar is de game expo, het enige dat ik kan zeggen is neem een rugzak mee!! ik heb er een x een grote versie van het doosje van Collin McRay Rally gekregen, en je kan er posters halen en alles wat je maar wil aan promotie materiaal, vooral aan het eind van de dag als de stands dicht gaan geven ze (bijna) alles weg. K hoop dat je wat aan deze tip hebt, hoeft xbw er niet nog meer gezeik over aan te horen ;)

/edit: die game expo is volgend weekend, en als jullie t nog niet weten, de jaarbeurs zit vlak bij het centraal station van utrecht, 5 min lopen dus je kan er makkelijk met de trein heen(of de bus als je dat wil), zet dan meteen je xbw naam op een bordje kan je herkent worden _0/

Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2004
  5. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    dat ken ik -_-

dat zeiden ze ook bij PU gameplay, heb helemaal geen goodies/funstuff gezien.

6. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    dan ben jij blind geweest :/ ik ben met 2 plastictassen met posters/shirts/demos/andere funstuff thuisgekomen

7. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    echt waar joh verkoop een wat van de shit

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    ik vind het een goed idee:).
    ik verzamel ook posters
    kheb ook 1 Heeele grote in me kamer van gta SA!
    verder: maxpayne2,Fable,Ninja gaiden,Sudeki,Hitman Contracts en nog wat kleine.

9. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    @polmannetje

het werd wel uitgedeeld alleen stonden er ong. 500 mense voor mij :mad:

10. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zo jammer dat het de laatste tijd wel lijkt alsof de moderators het idee hebben dat het "ons vs. andere XBW'ers" is. Er wordt vaak meteen in de verdediging/aanval gegaan waar dat helemaal niet nodig is, zoals in de bovenstaande post van WouteR. Gaat helemaal nergens over. Het heet hier niet voor niets Xboxworld : suggesties.... en dan wordt er een suggestie gedaan en gaat men meteen op hoge poten staan ipv. een normale reactie te geven.. tentamestress wellicht?
    beetje jammer iig.
    Ik vind het iig een leuk voorstel!

Rally-ho

Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Een suggestie is vrijblijvend. Ik heb sterk het idee dat men dat hier wel eens vergeet.

12. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee maar je kan wel normaal reageren en niet meteen gaan lopen zeuren willen jullie nog meer van ons oooh wat een moeite. PFFFFF tering wat kost een belletje naar MS nou. Wow. Ja sorry hoor ik vind de mannier hoe jij nu ook weer reageerd erg ongepst.

Ik hou voortaan mijn ideeen wel voor me. Of ventileer ze wel elders waar er dan tenminste op een normale en serieuze mannier op word gereageerd.

Mensen vinden het nog wel eens moeilijk om nee te zeggen maar dan heb je wel een antwoord. Nee omdat we het te veel regel werk vinde zou ik een bevredigend antwoord vinden. Maar niet dat slappe gelul van jullie willen wel veel van ons. Zonder ons geen xboxworld hoor zo moeten jullie het ook eens zien. Geven en nemen. Anders kun je net zo goed niet zo forum maken.

Maar goed ik zal mijn ideeen elders ventileren.

13. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, daar heb ik nou echt helemaal niks aan toe te voegen _O_

14. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Volgens mij heeft niemand aar wat op toe te voegen

15. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben het wel eens met Wouter.. We moeten eens wat eerder tevreden en blij zijn met alles wat ze al doen!
    Als je zo graag een poster of doos of weet ik wat allemaal wilt hebben en je zegt tenslotte zelf:
    Waarom doe je dat zelf dan niet?
    Genoeg winkels ook met deze spullen.. Ga eens vragen bij de FRS/Eplaza/BartSmit enz. Die reclame dingen gooien ze toch weg na een tijdje.

16. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Het voorstel is leuk, en vooral een mooie extra voor jullie. Natuurlijk willen we de community graag tevreden stellen, maar dat gaat niet altijd. Slechts één van ons (Mirik) is 24/7 met Xboxworld bezig, de rest van ons heeft ook nog werk en school. De tijd die wij kunnen besteden is niet altijd ruim en gebruiken we voor het zoeken en posten van nieuws en natuurlijk het schrijven van (p)reviews en artikelen. Daarnaast regelt Mirik om de zoveel tijd leuke pre-orders en kun je in elke featureweek een game winnen. Wij hebben geen tijd om ook nog eens game goodies te regelen en versturen (wat ook geld kost) en dit administratief bij te houden. Zoals balleknieper al zegt, als je echt interesse hebt in dat spul kun je daar rustig naar vragen in een (games)winkel. Gewoon reserveren en dan kun je het ophalen als ze het weggooien. En op de Gamexpo geven ze ook vaak dat materiaal weg.

Samengevat, leuk idee, maar kost tijd en geld.

Blijf overigens rustig suggesties plaatsen hier, daar is dit forum absoluut voor bedoeld.

17. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker zo.. Als de mods nou eens zo'n antwoord gaven ;)

18. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet een onderscheid maken tussen de moderators en admins, die het forum onderhouden, en de redactie. In principe is alleen de redactie op de hoogte van wat Xboxworld regelt en wat er staat te gebeuren.

19. studio_125

studio_125 Guest

Tsjah, ik vind zelf dat er altijd nog een extra waarde aan zit als je er zelf aan bent gekomen, van de games boer tot een game expo/beurs... en verder word er niet heel vaak promotie materiaal zomaar uitgedeeld, dit gaat naar winkels, dus wat doe, zoek een baan bij een game winkel 8) dan kan je alles in je binnezak mee naar buite sneaken ;)

20. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leer dan ook eens lezen ik had het over verloten dus de kosten voor verzenden voor eigen rekening maar dat is toch erg moeilijk

Deel Deze Pagina