1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Promotie materiaal

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door MisTicMac, 19 okt 2004.

1. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Kun je het toch net zo goed zelf halen zoals al 100x is gezegd. Het zijn ook maar mensen zoals Mike al zegt: Mirik is de enigste die er echt de hele dag mee bezig is. Als je zelf ergens gaat vragen heb je die spullen eerder dan dat je er hier op moet gaan wachten.

2. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is toch hetzelfde als wat we nu met games doen, die verloten we ook onder de inzenders met de juiste antwoorden. En die versturen we vervolgens ook.

Maar jij hebt blijkbaar ook maar de helft van mijn post gelezen, waarin ik zeg dat ook dat materiaal regelen en verloten tijd en geld kost. Uitgevers gaan ons echt niet gratis die spullen toezenden, vaak zijn dat grotere dingen waarover je weer verzendkosten e.d. moet betalen. Ga zelf naar de winkel, daar heb je het goedkoper, vaak zelfs gratis.

3. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    jup, alleen zijn ze daar veel schaarser :mad:. Ik zou graag een Tshirt ofzo willen (was ooit een xbw actie voor shirtjes) of een Halo 2 poster, maja, ik kom nooit op Game events (Utrecht is Out of Reach voor mij) en zoveel hebben de winkels hier niet....

4. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben iig blij dat er iemand, die er echt bij betrokken is, een serieuze reactie op geeft. Dit is tenminste een nuttig antwoord waar we wat mee kunnen. _O_ Ik snap het en heb er begrip voor. Op naar het volgende idee! O-)

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het gaat niet om alle personen of alle opmerkingen. Maar er zijn bepaalde storende factoren die niet echt motiveren om er écht achteraan te gaan. Ik spreek hier niet vanuit XBW overigens, dus wat dat betreft heb je nu geen discussie met XBW maar met mij.

Natuurlijk heet dit forum niet voor niets "suggesties" en ik ben ook volledig vóór een strak lopende stroom van feedback. Ik wil ook eigenlijk niemand ontmoedigen om suggesties te plaatsen. Maar als je je verplaatst in bijvoorbeeld iemand van XBW (Mirik bv); Dan is het toch onmogelijk om alles in te willigen? Volgens mij ga je sowieso graag eerder achter je eigen ideën aan en blijf ik er bij dat het niet bepaald slim is om elke week te lopen zeuren over nieuwe gratis spulletjes. Ik begrijp volkomen dat je wel graag een 'officieel' antwoord wilt hebben dat er niet omheen draait (en natuurlijk het liefst nog 'positief') maar ondanks dat 'de community' het succes van XBW is heb je geen onbeperkte invloed op dat wat men uitvoert. Ondanks dat je lid bent, ben je geen aandeelhouder en ook is dit geen coöperatieve constructie. Niet alles is te eisen :).

6. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik eis hier helemaal niet zelf doet mij dat promotie materiaal mij niets

De simple vraag van mij was of ik xbw makkelijk aan deze spullen kan komen. Moet xbw hier voor betalen of dergelijke andere reden dan snap ik dat je het als site niet doet.

Maar als het een kwestie is van wij bellen MS en we krijgen die spullen dan zie ik het in een ander perspectief.

Het gaat mij zelf niet om het feit dat ik die dingen wil hebben. Mij doet het niets. Ik poste deze draad omdat ik iemand op het forum flink geld zag vragen voor een gratis poster. Ook hier bij zag ik dat er toch wel veel mensen waren die graag dit soort spullen thuis aan de wand willen hebben.

Deed het verder niet voormezelf als ik iets wil hebben kom ik er zelf wel aan. Ben daar mondig genoeg voor.

Het enige wat mij stoord is dat er mensen zijn die gelijk zeggen jullie eisen wel heel veel. Ja misschien wel. Maar we zitten hier allemaal omdat we hier allemaal interesse hebben in XBOX. Jullie hebben de contacten dan is het toch logisch dat mensen je vragen te helpen of bij te springen. Nogmaals je moet het samen doen. Zonder jullie geen xbw maar zonder leden kunnen jullie ook niet.

Het was dus eigenlijk van mijn kant meer een vraag van kan XBW makkelijk aan dit spul komen.

Verder is het mij wel duidelijk en kan er mij part een slot op.

Groetjes Mac

7. studio_125

studio_125 Guest

tja, ik vind dit een beetje een dubbieuze post, het promo materiaal doet je nix, maar toch post je ervoor, laat dat dan door een andere die doen, die het wel intresseert, het kan iig niet, jij kan ook proberen MS te bellen of ze nog oud promo materiaal hebben ;) iig, als je het wil moet je er moeite voor doen, het word je niet zo maar aangereikt, dat hebben we wel geleerd (ik iig) en opzich heeft wouter wel een punt dat zou je ook kunnen erkennen want als je dit forum ziet... nou jah oke, je zegt het al zelf hier kan een slot op. (hij had het ook niet alleen over jou, maar je bent er wel een goed voorbeeld van, je voelde je wel meteen aangevallen)

8. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voelde me aangevallen over het feit dat mensen er gelijk op reageren in de zin van jullie willen wel veel van ons. Jij hebt duidelijk de eerst pagina´s niet gelezen. Hoe de post begonnen is. En de draad waardoor ik deze post heb gemaakt. Dan zie je ook dat ik daar zeg dat je het zelf bij bbepaalde winkels kan vragen. Het zou alleen makkelijk zijn als ze de gratis aan deze spullen kunnen komen. Maar goed ieder zijn mening

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    MisTicMac: Waarom zou je je aangevallen voelen? Ik geef toch duidelijk aan dat ik een suggestie tof vind, maar dat er bepaalde partijen zijn die er te ver in door drammen. Daar hoef je je niet door aangesproken te voelen, maar kennelijk zie je jezelf wel als die partij omdat je er als dusdanig op reageert :eek: :).

Deel Deze Pagina