1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prototype 2 Radnet-code

Discussie in 'Gezocht' gestart door Vigil, 2 jan 2013.

  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Beste heren!

    Voor mijn broer heb ik Prototype 2 Radnet-Edition tweedehands gekocht op marktplaats. De verkoper verzekerde mij dat hij nog in de seal zat en de Radnet-code ongebruikt was. Nu blijkt meneer dus niet eerlijk geweest te zijn. Gebruikte codes en geen verzegeld spel. Mooi zuur dus. Contact met de slappe hap is ook niet meer mogelijk.
    Opzich niet zo heel erg, maar mijn broer is een Challenge fanaticus. Deel 1 heeft hij uren gespeeld om alle extra's op ' platinum' uit te spelen. Keek hij juist zo naar uit. Toch jammer van z'n kerstcadeau van mij. Heeft iemand heel misschien ergens een Radnet code over? Ik weet het: het klinkt nog al uit de lucht gegrepen. Eventueel voor een klein prijsje? De codes via PSN kopen vergt meteen weer een PSN-codekaart van 20 euro..

    Wie o wie maakt mijn broer blij (en mij daarmee ook!)
     
  2. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Misschien de game nieuw kopen voor 22 euro bij Bart Smit en deze verkopen?
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Crap, ik zie nu pas dat die ultieme editie daar 22 euro is.. Nog een extra domper: nog geen week geleden hetzelfde betaald voor deze niet werkende Radnet-editie..
     
  4. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Gewoon weer op Marktplaats zetten en die bij BS kopen :)
     
  5. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Daarmee kan je je broer nog eens extra verrassen ;) Ondanks dat ik het je niet kan bieden, vind ik het wel tof van je dat je er nog zo achter aan zit! :)
     

Deel Deze Pagina