[XOne] Prototype 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2010.

1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    M'n Radnet Edition is gisteren verzonden, hopelijk binnen nu en een paar uur in m'n brievenbus... :cool: Heberzinin.

Heb jij die collectors Edition gekocht met dat artbook erbij? Die vond ik echt veeel te duur voor wat het was. Een artboekje, soundtrack, digitale (!) comic en daar vragen ze dan 30 euro meer voor...

Laatst bewerkt: 24 apr 2012
  2. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Die van mij komt zo aan met de post :thumbs:

3. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Gisteren en vanochtend een tijd gespeeld. Ik vind het echt vet, vetter dan deel 1 die me op een gegeven moment niet meer boeide. Gelukkig zit er een recap van deel 1 in het begin menu dus die heb ik ook even gekeken voordat ik er aan dit deel begon. Ik heb de Radnet edition en je unlocked die content pas als je wat verder in de game bent.

Inmiddels heb ik de challenges ( alleen in radnet/blackwater edition ) voor vandaag gecleared. Niet op gold maar goed:p. Morgen weer 3 challenges. Je krijgt ook ingame goodies als je ze cleared. Ik ben verslaafd in ieder geval. Genoeg content om je mee te vermaken.

4. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik wilde 'm wel graag hebben en had het geld 'over'. Volgens mij zat er ook nog wat meer bij qua in-game content maar dat durf ik niet eens zeker te zeggen.

Edit: Zie net pas dat hij morgen pas aan gaat komen... Laatste keer dat ik bij Bol pre-orders plaats.

Laatst bewerkt: 24 apr 2012
  5. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Jij hebt em dus ook niet binnen gekregen van bol.com ?, Ik heb die blackwatch versie besteld. Kan nog komen met de tntpost nl busje zoals de vorige keer ook met Mass Effect 3 het geval was, die zou ook met brievenpost komen. Vannacht wel een mailtje gekregen dat tie is verzonden en dus vandaag moet tie binnenkomen normaal gesproken

6. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde versie zelfde mail. Als je op de link van PostNL (ugh) klikt dan staat er bij mij dat hij morgen tussen 10.00-12.00 afgeleverd zal worden.

7. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb helemaal geen track en trace gekregen, stond bij dat tie via brievenpost geleverd gaat worden, maar dat van die 10.00 en 12.00 dat klopt niet. Had laatst ook een bluray pakketje gehaald en stond precies hetzelfde maar dezelfde dag nog gekregen

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Er zal niet iemand zijn die toevallig weet hoe duur is ie bij de Mediamarkt (in Maastricht)?

9. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Wat dacht je ervan om ff te bellen? :+

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom bellen als hier iemand het antwoord weet? :+ Kost me nog minder moeite ook. :cool:

11. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Maastricht niet. Ede en Arnhem €55

12. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Nog altijd niks gekregen

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Kon het niet laten...

Wist niet dat je deze weirde bonus erbij kreeg. :+

14. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Baal er echt van dat ik gewoon het spel niet heb gekregen vandaag,echt de eerste keer dat het gebeurd bij bol.com,

15. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    @Dulle. Ik had weer 2 andere aanvallen bij mijn pre-order gekregen:). Vandaag wederom aan de slag met de challenges voor deze dag. Gisteren Bronze, Silver gehaald en 1 challenge gehaald waar je een mutant 6x achter mekaar moet raken ( ja erg moeilijk...).

Dulle kan ik je toevoegen op Xbox live?. Dan kun je de challenges tijden etc vergelijken.

16. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sasuke voeg mij dan ook maar gelijk toe, ik heb vandaag als het goed is m'n Blackwatch Collector's Edition binnen.

Baal er wel flink van dat ik 'm gister niet binnen had... Had graag bij de eerste 100 van de EU gehoord die 'm op 100% zouden hebben.

17. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Is goed voeg je vanmiddag even toe:)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oh, wacht. Dan moet ik ook daadwerkelijk die challenges gaan doen? :+ Voeg me maar toe, dan zal ik eens zien wat die challenges zijn. :p
    Heeft dat een reden (zoals destijds met GTAIV, Keys to the City) of had je dat gewoon leuk gevonden?

Had iig weer filmpjes gemaakt van het begin. Duurt wel lang voordat het wat op gang komt. Volgens mij was je bij Prototype 1 al veel sneller als een badass aan het rondrennen.

19. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Heb je em inmiddels binnengekregen, hier nog altijd niks,

20. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    In deel 1 speelde je de eerste paar minuten met alle powers en daarna kon je vanaf 0 beginnen.

Deel Deze Pagina