Maar ook daarna had ik het gevoel minder aan het handje genomen te worden. Maar goed, dat is alweer, ehm, 3 jaar geleden? Misschien was het in mijn herinnering beter.
Puur omdat ik het leuk vind en weer wat meer terug begin te komen met achievements 'hunten'. Weet ik nog niet, zit momenteel op het werk.
Echt, ik kom bol.com wel schieten op dit moment. Gewoon weer niet ontvangen vandaag. Ik ga ze eens even opbellen en ze eens effe goed mijn beklaag uiten aan hun. Ik wordt echt schijtziek ervan. Echt gewoon al de 3e keer in 2 maanden dat het niet op tijd aankomt
? ->> Maar kun je dan niet beter je beklag doen bij Post NL? Bol heeft het op tijd verstuurd en kan er verder niet meer veel aan doen, toch?
Dat laatste zinnetje was meer een betrekking tot een game dat ik voor het eerst niet op tijd binnenkreeg. Die andere 2 waren andere bestellingen Maar goed. Ik heb dus al eens PostNL gebeld en toen had ik dus wel een Track en Trace nummer gekregen van bol.com en PostNL vertelde mij dat Bol.com toen nooit het product aan hun had uitgeleverd voor verzending. Het ligt dus niet altijd aan PostNL ook al wil Bol.com dat mij doen geloven. Waarom krijgt Mr Xen0 dan wel een track en trace nummer voor deze game en ik totaal niet. Daar gaat er toch ook al iets fout
Voor diegene die het leuk vindt; ik ga even een uurtje Prototype 2 streamen. http://www.livestream.com/dullenl
Zal je straks gelijk even accepteren! Nou even een paar missies en wat events gedaan, voelt nu allemaal nog erg 'langzaam' aan maar merkte dat na 1 speed/jump upgrade het al weer wat rapper aanvoelde. Ligt het aan mij of het spring/glide systeem iets verandert?
Klopt, in deel 1 kon je je jump nog 'opladen', en pas nadat je losliet sprong Mercer ook echt. Hier spring je meteen, je kan alleen de hoogte van je jump bepalen door nog langer ingedrukt te houden. Best jammer, ik vond het oude systeem juist zo goed werken
De volgende keer niet zo snel op die kast springen Anyway, Prototype heb ik toen bij een PU abbo gekregen. Pik deze in de loop van het jaar wel op voor een zachtere prijs.
Ja het opladen merkte ik al op dat dat mist maar wist niet dat je dan daarna nog wel ingedrukt kan houden, thanks. Het oude systeem werkte wel donders goed daarvoor ja... Alleen het activeren van het gliden is ook verandert voor m'n gevoel, moet er erg aan wennen.
Weet een van jullie wat dat nummertje bij Blackwatch missies (die gele sterretjes) precies betekent? Ik dacht eerst het aantal objectives voor die missie maar dat klopt niet
Sterretjes? Missies? ALLES MOET DOOD! Dat is de enige missie. En voor de rest Nee, serieus, is me niet eens opgevallen wat je zegt. edit: Trouwens wel awesome hoe snel je van het main menu in de game zit.
Gisteren helaas de challenges niet kunnen doen aangezien ik weg was. Volgende week proberen allemaal te doen.
Kun je eigenlijk achteraf je perks/mutations aanpassen? In het begin kun je bv kiezen of je 10% meer melee damage wilt doen, of dat je 10% meer damage krijgt als je een attack vanuit de lucht doet. Ik had er een gekozen met de gedachte dat ik het later toch wel kon veranderen, maar nu weet ik het niet meer zeker (ik kon dus niet vinden hoe)