1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Prototype 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2010.

1. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Game kopen of niet? ben niet echt overtuigd tot nu toe..

2. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Heb je deel 1 al gespeeld? Persoonlijk wacht ik tot deel 2 goedkoper word. Ben zelf nu bezig om het eerste deel te completen :)

3. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Nope, kan niet. Maar je hebt rond het eind van de game toch de mogelijkheid om ze allemaal te kiezen (helemaal als je NG+ doet daarna), dus het is meer een keuze van welke je eerst wil :+

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Oh, poeh. Gelukkig. :+
    Nu hoef ik er ook minder lang bij stil te staan. Gisteren een half uur zitten denken... Wil ik +25% Dash Distance of +25% Jump Distance. 8)

gekozen voor de dash :p

@ Looney: Tsja, vond je deel 1 goed? Dan is dit natuurlijk een aanrader. Er zit niet veel vernieuwing in, maar dat hoefde imo ook niet.

5. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik kan me nog herinneren dat ik destijds erg zat te twijfelen of ik Prototype 1 of inFamous 1 moest halen. Toch blij dat ik uiteindelijk voor inFamous ben gegaan. Want Prototype 1 was best matig.

Ik heb 2 video recensies gekeken van Prototype 2. En het lijkt me een vet spel om te spelen. Maar op de een of andere manier wil ik er gewoon niet de volle pond voor betalen.

Ben dus nog niet helemaal overtuigd. Ik wacht wel even tot hij wat goedkoper is.

Laatst bewerkt: 27 apr 2012
  6. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Ik vond Prototype 1 stukken beter dan Infamous anders. Vetter verhaal, vetter hoofdpersonage, vettere powers...

En niet op de PS3 :+

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het is close, maar ik vond Prototype ook leuker dan inFamous. Maar ook die was erg leuk. _O_
    Zo leuk dat ik zelfs tot dit kwam:

En tot op heden is dat nog steeds mijn enige. :p

8. JoeBarbaroNL

JoeBarbaroNL Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    is deze game de 60 euro waard want ik twijfel nog een beetje ik vond deel 1 wel gaaf alleen vind het heel jammer dat Alex Mercer vervangen is want ik vond mercer een hele vette personage maar de vraag luid: is prototype 2 de 60euro waard ofniet?

9. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Deel 1 alleen even gespeeld op me laptop!

Heb sinds kort een ps3 ga eerst maar eens infamous 1 en 2 uitspelen dan prototype 1 lenen van mijn broeder! en dan 2 maar op de kop tikken voor ene prikkie

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Voor de mensen die nog twijfelen:

Giant Bomb Quick Look

Niet iets wat ik zelf zou kopen, maar het ziet er vermakelijk uit.

11. JoeBarbaroNL

Leuk Bevonden:
    4
    ik weet het nog niet iemand die hem al een paar dagen speelt?

Doen of niet doen?

Vond deel 1 wel erg gaaf!

12. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Net de game 1000G gehaald, in een week. Slecht was de game zeker niet, maar echt niet beter dan deel 1. Vooral het ontbreken van die challenges (en achievements daarvoor :+) neemt toch een hele hoop replayability weg wat P1 wel had. Hier heb je dan wel weer sidemissies, maar dat zijn gewoon 3 / 4 objectives die je de hele tijd opnieuw moet spelen.

Heel misschien schrijf ik er een dezer dagen een review over, als ik me daartoe kan zetten :+ Zou de game denk ik een 7 geven, waar Prototype 1 een 9 gehad zou hebben.

Dus als iemand interesse heeft, hij gaat de bazaar op :9

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Een week voor 1000(G)? Dat klinkt als een game wat zelfs ik op 1000(G) kan halen. :+

Bedoel je met challenges die wat je voor een achievement allemaal op Platinum moest halen? Die heb ik in P1 al nauwelijks gedaan, en dat zou ik hier ook niet hebben gedaan.
    Wat veel beter is dan dat zijn al die rankings die je hebt en dan vooral die rankings vs je friends. Heerlijk hoe dat in de game is geïntegreerd; dat je constant die popups in beeld krijgt als je een plaats gestegen of gezakt bent. Geen domme challenges opstarten, gewoon spelen!

Als dat je grootste kritiekpunt is... pff, dat is juist het grootste pluspunt voor mij. :cool:

14. JoeBarbaroNL

Leuk Bevonden:
    4
    heb m net gekocht radnet edition ben benieuwd !

15. JoeBarbaroNL

Leuk Bevonden:
    4
    even een edit :

heb nu ruim 3uur achterelkaar gespeeld maar ik vind hem toch wel heel erg tof hoor !

16. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Dat is geen edit. Dat is een doodgewone dubbelpost :eek: :p

17. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Zojuist uitgespeeld op Normal, leuke game, maar wel wat eentonig. Veel missies zijn vrijwel identiek en het einde viel me nogal tegen, maar lijkt wel te hinten naar Prototype 3.

18. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Speel de game nu 3 avonden. Best wel tof. Als je in de game de side missions en collectibles ophaalt .... heb je echt genoeg speeltijd. Met name
    "lairs"
    zijn tof!

De Radnet missies ......... daar heb ik geen zin in die vind ik eentonig en totaal overbodig! 1 challenge 3 trophies 3 keer hetzelfde zowat!

Voor mensen die twijfelen ........ ik ben voor deel 2 gegaan om dat ik de graphics en minder complex update systeem prettiger vond. Kan ik mij tenminste richten op het spel dan een uur stil te staan bij wat moet ik kiezen / kopen.

Mijn adviesjes:

- Ga eerder (eerst) voor snelheid upgrades en hoogte upgrades dan voor health.
    - Probeer ook heel sterk te worden (side missions en collectibles (liars, tapes etc).
    - Maak je setje compleet voordat je echt verder gaat met je hoofdmissie
    - Draag als 2e pakje zoveel mogelijk een militaire outfit.
    - Een stealth kill kan gewoon als die persoon je aankijkt, hoeft dus niet van achteren.
    - Voor dat je een stealth kill uitvoer druk op L3 om te kijken wie wie in de gaten houdt en schakel ze zo 1 voor 1 uit. Met name in militaire basissen.
    - Soms is bruut geweld nodig om je power upgrades te behalen.

Vraagje: Wat is de maximale level die je kan halen?

Laatst bewerkt: 6 mei 2012
  19. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    23 :)

En je bedoelt lairs denk ik :+

20. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    neen 3!