1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Prototype 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2010.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het meest vreselijke vind ik die races. Die voor de challenge en die voor de Blacknet missies waar je van die boxes moet oppakken. Walgelijk. Ben er niet goed in en vind het niet leuk om te doen. Ik hoop echt dat ik voor de achievements geen enkele keer zo een race hoef te doen. :mad:

    En dit is vandaag uitgekomen:

    [​IMG]
    Colossal Mayhem Pack
    Bestandsgrootte: 5.79 MB | Prijs: 400 (P)

    [​IMG]

    Is dat voor ons niet gratis? :D (oftewel, de mensen die de Radnet editie hebben)
     
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nee, volgens mij voor de mensen die de Collectors Edition hebben :+
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Crap. :+ Ik dacht dat dat Radnet juist voor een x aantal weken gratis DLC gaf. :p

    Ach ja, over 2 dagen worden de Avatar Awards unlocked. Dat is, ehm, tenminste iets.

    edit:
    [​IMG]
    Zo. Dat noem ik een mission objective wat erg to the point is. :+
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2012
  4. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ja, beste missie van de game :lol:
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pepzi, hoe lang heb jij erover gedaan om level 23 te worden? Aan het eind van de game ben je level 18, dus hoe ver zou ik in New Game+ moeten komen om tot 23 te komen? De helft van het verhaal? Verder dan dat?

    Ik had ook een filmpje gemaakt om te laten zien hoe goed de framerate het wel niet houdt bij drukke momenten, maar om de een of andere reden bleven de Brawlers en vaak ook Blackwatch weg. Normaal moest ik me een beetje moeite doen om ze kwijt te raken, maar nu kostte me het meer moeite om ze bij me te houden. 8)

    Dan maar infected pesten. Want ik had geen zin om een nieuw filmpje te maken. :p

     
  6. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
  7. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ergens in de Red Zone werd ik level 23 dacht ik :9
     
  8. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren afgespeeld op level 19 ... alle collectibles gehaald en alle missies en side missies gedaan en de meeste achivements behaald.


    Radnet stunt stunts heb ik niet gedaan (op 2 na) was voor mij van geen toegevoegde waarde op het spel! Ik weet niet wat ze anders doen dan je level verhogen??

    \o/
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    lolde PU zegt er 25 uur mee bezig te zijn geweest met minimale sidequests ben benieuwd hoe traag die speelden
     
  10. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, als dit ergens voor 10-15 euro belandt in de bakken wil ik 't nog wel 'ns proberen, vond prototype 1 niet heel geweldig (nooit uitgespeeld) maar een beetje hersenloos knallen en rare zombie dingen is altijd wel grappig :p
     
  11. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    @ calias


    neem een kijkje op www.xbox4u.nl 2e hands games altijd leuke prijzen hij staat erop voor 17euro geloof ik ;)
     
  12. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    morgen met de game beginen ben erg bbenieuwd
    vond deel 1 GEWELDIG (moest em helaas wel zonder geluid spelen toen) dus hoop dat deel 2 nog beter is dan deel 1
     
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Zonder geluid? :lol:
     
  14. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Waar ik speelde mocht ik helaas geen geluid aan en fde tv was te oud voor koptelephoon
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    net begonnen en damn game begint echt cool, verhaal is ook stuk helderer dan deel 1!
    alleen 1 ding vind ik lastig/snap ik niet helemaal dat lokaliseren van een target (door op t pookje links te drukken) hoe werkt het... er staat wel ga naar het center van het signaal maar hoe zie je welke kant je op moet voor het center ik zie het niet?
     
  16. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    je drukt op het pookje en dan zie je een "golf" op je af komen. je gaat gewoode richting op vanwaar de golf vandaarkomt (op gebouw staan, pookje indrukken en kijken waar golf vandaar komt) ... daarna gewoon naar oorsprong van golf gaan .... als je het eenmaal gedaan hebt werkt het heel makkelijk. uiteindelijk zie je je target opichten .....

    ik zweef heel vaak richting oorsprong golf en druk dan op de pook...dan zie je de oorsprong steeds dichterbij komen.

    hoop dat het duidelijk is
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    net uitgespeeld en kan niet anders zeggen, damn wat een heerlijke game!!
    en nog een behoorlijk lange singleplayer! en ik vond hem zeker niet herhalend leuke afwiseling in de missies en gewoon rete gave game=)
     
  18. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em ook net voor de 2x uitgespeeld en alle achioevos gehaald. ook voor mij is dit een echte topper.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Voor de mensen die niet in het nieuwtjes topic komen; de ontwikkelaar van deze game is gesloten door Activision en er zullen dus geen Prototype games meer komen. Balen. :mad: De sales waren niet goed genoeg, en aangezien er tegenwoordig geen ruimte is voor games die niet op het CoD niveau verkopen... :lol:
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Heerlijke game, gisteren uitgespeeld, wel redelijk kort.
    Zit op 75% trouwens, heb alle Black Boxes, Lairs en Field Ops gedaan. Bijna alles is 100% behalve dat mijn powers nog op 80% staan en ik nog niet al die krachten heb als je levelt. Is dat echt die 25%? :+
     

Deel Deze Pagina