Wat is dit voor domme reactie, Sorry cook maar hier moest ik toch nog ff op reageren. Om toch nog ff een beetje OT te gaan: Bevat Prototype een Multiplayer?
Er is ook zo'n justin live video van. En op de GT forum hoorde ik weinig positieve reacties nadat ze een heel stuk ervan hadden gezien. Ik wacht gewoon rustig af.
Ik heb het toch besteld icm dat PU abbo. Ik merk het wel, voor die prijs maak ik me niet zo druk. En wat hersenloze fun kan er eigenlijk altijd wel in. Ook een leuk zoethoudertje totdat Crackdown 2 er is.
http://nl.justin.tv/escapingjail PSM UK heeft het spel een '9' gegeven. Nu wil ik daaraan geen conclusies verbinden; ik ben benieuwd wat andere media gaan zeggen over dit spel. Toch lijkt het me best wel vet. Als ik het vandaag al kon kopen zou ik niet twijfelen. Heeft iemand toevallig al eens gevraagd in de bekende ketens naar deze titel? Met de E3 en zo; misschien heeft Activision het spel al vrijgegeven.
Dat filmpje doet het niet bij mij Weet iemand wanneer het spel ongeveer binnenkomt als je Abbonement op PU hebt genomen?
Net nog een heel stuk gezien van die livestream, ik moet zeggen dat ik het er erg cool uit vind zien. De graphics zijn gewoon ok, niet super maar gewoon ok. De framerate lijkt ERG goed te zijn. De gameplay is snel, het omhoog rennen op gebouwen, over daken, vliegen, etc...lijkt allemaal zeer goed en vlot te werken en het lijkt mij erg fun. Het stuk wat ik zag was behoorlijk hectisch, de stad in volle rep en roer, dramatische muziek erbij. Allemaal erg nice hoor. Het is dat ik nu Infamous en morgen Red Faction : Guerrilla heb, anders had ik deze wel gehaald volgende week,denk ik. Ach, geen haast.
Gewoon bij de aanmelding vermelden. Heeft iemand overigens al een bevestiging van het bestelde abbonement binnen of een afschrijving gehad?
Dit heb ik net binnen gekregen. Dus ik neem aan dat de rest automatisch gaat en dat ik ergens de komende 2-3 weken Prototype binnen krijg. Beste nieuwe Power Unlimited-abonnee, We kregen jij aanmelding als abonnee voor Power Unlimited. Je koos het abonnement samen met het spel Prototype. Volgende week krijg je onze welkomstbrief en wordt de betaling geregeld per acceptgirokaart of incasso, afhankelijk van je opgave. Kortom: je staat bij ons geregistreerd als abonnee en je krijgt half juni Power Unlimited nummer 7 van ons op de mat.
Ik kreeg deze mail ook net binnen Maar als het goed is kan het daarna nog steeds een maand duren. Bij de bestelling stond volgens mij dat wanneer het geld overgemaakt was, het nog 4 weken kon duren. Nu maar hopen dat dat niet het geval is.
Lol,ik droomde gisteravond over dat ik een Prototype was! Echt veel zin in deze game en ik hoop dat ik hem snel zal krijgen van PU.
Ik heb nog niet zo een mailtje. Ze hebben ook nooit gereageerd op mijn mailtje waarin ik meldde dat ik een typefout in mijn adres had gemaakt. Stomme mensen daar.