1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Prototype]

Discussie in 'Games' gestart door Biba, 22 aug 2007.

1. Psychobilly

Psychobilly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    M'n oude werk had hem al binnen gekregen. Ga niet vertellen welke shop het is, aangezien dat de afspraak is.

Maargoed voor de mensen die twijfelen over deze game. Reviews afwachten kan je idd het beste doen. Want ik denk dat deze game veel mensen zal gaan teleurstellen. Ik vind persoonlijk de game iniedergeval erg tegenvallen, het lijkt echt heel erg veel op games als Spider-Man 3. Al moet ik wel zeggen dat Prototype wat meer uitdaging heeft dan Spider-Man 3.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Infamous en GTA hebben dan eigenlijk toch ook dezelfde omgeving? Ook allebei een stad..en tot nu toe vind ik inFamous meesterlijk :).

3. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wat je bedoelt maar bij Infamous zag je al ondergrondse levels en dat van goed en kwaad invloed op de stad. Maar bij Prototype zie je tot nu toe alleen beelden in de stad verder geen variatie maar ik trek ook mijn conclusies nog niet hoor ;)

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, dat is erg cool aan inFamous. Die riolen zijn een toffe afwisseling in inFamous. Maar in Prototype kun je weer mensen oppakken en wegsmijten, of meenemen een gebouw op en eraf jumpen en keihard zo'n mens op de grond smacken. Ik begreep dat je in totaal zo'n 300 moves hebt. Je kunt jezelf veranderen in echt IEDEREEN die je ziet lopen op straat. Dus gewoon burgers, agenten, mariniers, noem maar op.

Wat ik heb begrepen van mensen die de game live speelden (justin tv) zat er genoeg afwisseling in de missies. De vrijheid is gigantisch, je rent echt elk gebouw op...MAAR je kunt ook net als Spidey gebouwen echt opklimmen, op die Spiderman manier dus. Je kunt autos,tanks, etc oppakken en weggooien, je kunt helikopters gebruiken...etc..ik kan mij niet voorstellen dat deze niet hoog gaat scoren.

Ja, of het moet om echte hele kleine dingetjes gaan...zoals IGN in hun Red Faction review de voice-acting slecht noemde...ach, het slaat zelfs nergens op want de voice acting is prima. En op de graphics kan je al helemaal niet zeuren,maar ook dat doet IGN. Dus IGN boeit mij allang niet meer.

Laatst bewerkt: 8 jun 2009
  5. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
  6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Vreemd dus he...de ene zegt dat er genoeg variatie in missies is, en de ander niet. Ah well....jijzelf bent nog altijd de beste reviewer zeg ik altijd maar.

7. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    En toch twijfel ik nog. Ik heb wel zin in hersenloos chaos aanrichten zoals je ook een hersenloze film in de speler propt. Een sterk verhaal is leuk maar soms wil je gewoon schaamteloos tekeer gaan met een game in plaats van een diepgaand verhaal volgen.

Ben ook benieuwd naar de GT review.

8. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in qua vrijheid als je in een stad zit die gigantisch groot is heb je opzich niet al te veel verschillende locaties nodig, en de actie die ik tot nu toe heb gezien is natuurlijk waanzinnig bruut te noemen, we zien wel hoe die gaat scoren en zoals je al zei je eigen mening is die er toe doet toch, IGN zijn idd een stel mieren neukers geworden :)

9. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil deze game echt gráág... Hij mag van mij nu wel uitkomen!

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Nee het is zeker nu ik wacht wel tot de game 15-20 euro is. Punt.

11. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Na wat ik vandaag gezien heb in de gameschop,koop ik het ook niet,ik krijg deze week infamous binnen die is veel beter.De besturing met prototype is niet super en het speelt niet echt leuk.

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  13. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is raar maar wij weten in ieder geval het cijfer.

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    En dat is??

15. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    6/10

16. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT: zie het al: 6/10.
    Dan ga ik zeker niet meer dan 20 euro ervoor neerleggen.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zelf snap ik de kritiek over het verhaal niet. Wat is er slecht aan? En de manier waarop je steeds meer achter het verhaal komt vind ik erg nice bedacht en ziet er goed uit. Ik kan wel slechtere verhalen herinneren uit games...en ze kunnen het wel hersenloos noemen...maar je kunt missies op verschillende manieren doen. Je kunt je vermommen als iemand of je slacht gewoon iedereen af...

Qua missies vind ik er voldoende afwisseling inzitten, missies waar je een gek beest moet achtervolgen door de stad, kun je dus gewoon door de straten rennend doen maar nog leuker is natuurlijk over de daken. Als reviewers over afwisseling/variatie beginnen...dan heb ik gelijk zoiets van 'Maar GTA IV dan bijv? alsof die zo megaveel variatie in missies had...toch kreeg ie 10'en...alleen om de graphics, details en sfeer? nee dat vind ik dan ook onzin'.

Als echter Prototype van vrijwel elke gamesite een laag cijfer krijgt..tja...dan zal er toch wel iets miszitten ;)
    Nu weer terug naar inFamous :p

Laatst bewerkt: 8 jun 2009
  18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Lijkt mij een hate it or love it game. Voor diepgang/variatie moet je hier gewoon niet zijn. Simpel superheldje zijn + zombies in de stad en dikke shit. Stad die simpel is en veel van hetzelfde. Mensen die denken dat ze een prachtig verhaal + variatie krijgen zullen het niks aan vinden, mensen die even een beetje willen kloten kunnen hier wel wat mee. In ieder geval zo zie ik het, ik moet hem niet in ieder geval.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het zal geen Final Fantasy verhaal ofzo zijn nee, maar slecht is het absoluut niet. Het ligt er denk ik maar net aan wat mensen slecht noemen. Variatie in een open world game is sowieso lastig...het zal altijd blijven bij 'ga hierheen, maak die dood' 'bezorg pakje, bescherm iemand , volg iemand' zoals in inFamous.

Persoonlijk vind ik dat erg cool, zelf vind ik dat er in die game genoeg variatie is. En van een aantal mensen hoor ik nu ook dat dat juist goed in orde zit in Prototype...tja....lullen al die mensen dan? Geloof ik ook weer niet...denk dat Gamer wat zeurt :D

20. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken de site niet en heb de review niet gelezen maar als je moet kiezen tussen infamous of prototype ga dan voor infamous,ik heb prototype even gespeeld en ik had er meer van verwacht,ik ben benieuwd wat andere review sites gaan geven.

Deel Deze Pagina