Ja precies, dat is erg cool aan inFamous. Die riolen zijn een toffe afwisseling in inFamous. Maar in Prototype kun je weer mensen oppakken en wegsmijten, of meenemen een gebouw op en eraf jumpen en keihard zo'n mens op de grond smacken. Ik begreep dat je in totaal zo'n 300 moves hebt. Je kunt jezelf veranderen in echt IEDEREEN die je ziet lopen op straat. Dus gewoon burgers, agenten, mariniers, noem maar op.
Wat ik heb begrepen van mensen die de game live speelden (justin tv) zat er genoeg afwisseling in de missies. De vrijheid is gigantisch, je rent echt elk gebouw op...MAAR je kunt ook net als Spidey gebouwen echt opklimmen, op die Spiderman manier dus. Je kunt autos,tanks, etc oppakken en weggooien, je kunt helikopters gebruiken...etc..ik kan mij niet voorstellen dat deze niet hoog gaat scoren.
Ja, of het moet om echte hele kleine dingetjes gaan...zoals IGN in hun Red Faction review de voice-acting slecht noemde...ach, het slaat zelfs nergens op want de voice acting is prima. En op de graphics kan je al helemaal niet zeuren,maar ook dat doet IGN. Dus IGN boeit mij allang niet meer.
Laatst bewerkt: 8 jun 2009