Ik denk toch echt hetzelfde als Fiasco. Net als sommige Assassins Creed he-le-maal de shit vonden zullen er ook mensen zijn die het na een uurtje al té eentonig vinden.
Ach Gamer.nl is een beetje apart met reviews, ze geven daar al snel te lage cijfers en soms belachelijk hoge. Star Wars TFU kreeg bijvoorbeeld een 4 ? Anyway, ik neem hem v/d week wel mee en dan zie ik het wel!
ben altijd blij als SP games lage cijfers krijgen. Veel mensen kopen hem dan niet en na een maand liggen ze in de winkel voor 20 euro Terwijl het vaak toch goede games zijn. Kijk naar Sacred hoe lage punten die krijgt. Ik vind het de leukste game tot nu toe van dit jaar
Via een bekende van mij in de gamehandel heb ik er al 1 kunnen bemachtigen . Zal straks mijn eerste bevindingen posten.
Volgens mij komt de game eerder uit in amerika, en vaak zijn de reviews er al 1/2 dagen voor de release.
Je bekende is zeker niet toevallig een enorme collectie servers waar mensen toevallig ook binaries op kunnen posten, hé? (antwoord maar niet). Ik zit nog steeds te wachten op dit verdomde spel. Ik overweeg aan de ene kant hem te importeren vanuit Amerika, hij's regionfree... Maar aan de andere kant, waarschijnlijk is hij al op PAL uit tegen de tijd dat 'ie aankomt, mocht ik 'm importeren.
Maak dan gewoon even een foto, dan ben je van het gezeur af. Dit is ook nog altijd de policy bij dit soort releases.
Yep, bij Dimplus is ie gewoon te koop nu. Maar komt later wel, druk bezig met inFamous en Red Faction. Ben wel benieuwd hoe de game zal bevallen.