Vraag ik me ook af... is wel belangrijk qua diepgang. Bij IGN zeiden ze ook dat de game in 20 uur is uitgespeeld en dat ze hem daarna niet meer wilden aanraken .. zijn van die puntjes waar je niets aan hebt ook in een free roaming game
Nope. Maar als ik jou was zou ik niet afgaan op 1 review. Oké, hij heeft een 7,5 gekregen.. Maar dit was door 1 persoon(?) Je kan beter kijken wat de game gemiddeld heeft over alle reviews heen. (Wat overigens toch echt boven een 7,5 ligt op het moment).
Oh ik laat me ook niet leiden door de review van IGN ik vond gewoon sommige punten die ze aangaven een beetje overbodig. Ik ga m sowieso halen heb er lang naar uitgekeken dan zal ik m halen ook! Ben benieuwd of ik hem morgen al ergens op de kop kan weten te tikken!
Even een vraagje voor de mensen die een PU abbo namen samen met deze game: Hebben julie al meer info gehoord over wanneer hij binnenkomt ofzo? Of is het geld bij 1`van julie er al af geschreven...? Gewoon benieuwd, bij mij namelijk nog niet
Bij mij ook nog niet Ik zit er aan te denken om hem al gewoon in de winkel te gaan kopen, en als ik die van PU binnenkrijg meteen verkoop
Spel lijkt me echt zoooo bruut! Zit al afgelopen maanden te hopen op deze game in de handen te krijgen! maar mijn laatste rekeningen van abbo maakt het nu onmogelijk *zucht* kan wachten tot eind dit jaar om wat geld te kunnen missen voor deze game...hoop dus erg op een demo
Nouja, ik kan de *niet-zo-legale-versie* vanaf morgen waarschijnlijk wel spelen via een vriend, weet niet of ik het doe... Wil wel de echte versie uiteraard. Ik weet niet precies wanneer jij je abbo hebt afgesloten, ik in ieder geval 2-3 weken geleden en kreeg ergens vorige week een mail dat het deze week zou worden afschreven. /ongeduldig.
http://www.gamerankings.com/xbox360/942351-prototype/index.html Varieert van een 7 tot een 9.2 (9.8 als je die 4.9/5 meerekent). Vreemde verschillen maar uiteindelijk blijkt het dan toch allemaal mee te vallen en is het gewoon weer een tof spel. Gelukkig maar want ik ben wel weer toe aan een nieuwe game
Volgens mij duurt het bij de PU altijd vrij lang voor je een game binnen krijgt. Heb van meerdere mensen gehoord dat ze zeker 2 maanden moesten wachten op hun spel edit// Bij mij zelf duurde het een jaar of wat geleden ook 5/6 weken
2 maanden...? Wtf... Vanaf het versturen zou het toch maximaal 1 dag kunnen duren in zo'n klein kut landje als dit? . (Sorry voor mijn deels offtopic, ben gewoon hyped over deze game x])
Het is bij mij nu ook afgeschreven. Ik gok overigens dat het 3-4 weken gaat duren, aangezien het welkomstgeschend maximaal een maand na de overschrijving opgestuurd word, volgens de 'koopvoorwaarden'.
Ergens snap ik dat slechte cijfer voor de graphics wel. Lelijk gek, en dat zeg ik heel erg weinig bij games.
Pics zeggen niets Kijk liever een filmpje met gameplay om te beoordelen hoe de game eruit ziet. En ik ga hem dus vanmiddag halen ^^ [GT]47311[/GT]