Nou kheb 't gister gespeeld (op de PC weliswaar, maar wel met een 360 controller), en man o man wat zijn die graphics slecht . De rest is dan wel weer tof, lekker tegen gebouwen oprennen en enorme jumps maken, vechten en met alles gooien wat los en vast zit, maar het ziet eruit als GTA SA, en dus had de game net zogoed 3 jaar geleden uit kunnen komen. Ik zeg: gemiste kans ik koop Crackdown2 wel.
Ben ik het helemaal mee eens, had niet verwacht dat het ZO slecht was! Erg leuke game om te spelen, maar het doet pijn aan je ogen
Het ligt er aan... Kijk deze game doet zoveel dingen tegelijk op het scherm dat het grafisch iets minder moest zijn om het aan te kunnen. Stel je voor het was grafisch veel beter geweest, dan zou er misschien (waarschijnlijk) veel framerate problemen enzo zijn.
Ik heb het spel sinds gisteren en ik moet zeggen dat het laatste wat mij wel opgevallen is is dat de graphics idd wat minder zijn. En zoooo slecht zijn ze ook niet imo.
Raar eigenlijk dat er verschil zit in de MM locaties, ik ga morgen wel ff langs die in Rotterdam en Den Haag
Oké, geld is van m'n rekening geschreven, na wat onderzoek gedaan te hebben blijkt het toch wel een aantal weken (maanden soms) te kunnen duren voor het spel binnen is. (PU abbo) Even on-topic: Heb het spel vandaag op school gespeelt, vriend van me had het gedownload en meegenomen. Ziet er toch ERG tof uit, kan niet wachten!!
Ben nu welgeteld 20 minuten onderweg met deze game en man o man wat is dit tof! Way better dan Crackdown (als je die vergelijking al wilt maken) imo. Maar goed, ik heb Crackdown uitgespeeld en ben hier pas 20 minuten mee aan het klooien, dus ik zal morgen even een paar fatsoenlijke bevindingen posten. Tot nu toe ben ik (zeeeer) aangenaam verrast!! Controls voelen soepel aan en het rennen en beuken door de straten (die echt heel druk zijn) is echt super vind ik. Zeker weten!
RLXT, IK MOET HEM HEBBEN. Ik ga niet meer wachten op die PU, ik ga hem gewoon in de winkel halen. Only one problem: Heb 22 euro op mijn rekening en 33 euro op paypal rekening. Voordat ik van paypal naar bankrekening heb gedaan, zijn we weer 1 week verder. En zolang kan ik niet wachten