Ben hem vandaag ook gaan halen. Heb nu zo'n 2 tal uurtjes gespeeld. Was eerst aan het twijfelen met al die negatieve commentaar maar moet zeggen, heb zeker geen spijt. De gfx zijn niet super maar zeker ook niet slecht, het ziet er allemaal goed uit, niet meer niet minder. Als je op de straten loopt of op de lage gebouwen blijft is het allemaal goed, als je helemaal boven op een van de hoge gebouwen gaat dan ziet het er wat minder uit. Ze hebben de gebouwen die je in de verte ziet laten verdonkeren, maar dit komt alleen voor als je in de verte ziet op hoge gebouwen. Gameplay is echt super met u krachten en van gedaante verwisselen, echt super
Ik twijfel of ik het spel wel moet halen. Zijn er wel genoeg 'wapen'upgrades. Dat het spel wel leuk blijft, niet dat het voor een uurtje leuk is en dat ik er dan weer mee wil stoppen omdat het teveel van hetzelfde is.
Er zijn echt belachelijk veel upgrades en vaardigheden! Ik verwachtte veel van deze game, maar dat het mijn verwachtingen zou overtreffen had ik echt niet verwacht
http://www.gamespot.com/xbox360/action/prototype/video/6211900/prototype-video-review Gamespot review redelijk positief 8,5 en er word ook nog gemeld dat er geen framerate problemen zijn.
Ja inderdaad, had veel lager van gamespot verwacht. Jammer genoeg heeft gamehubs hem nog niet opgestuurd dus verwacht hem ergens volgende week.
Qua gameplay heeft het veel weg van Spiderman: Web of shadows. Maar dan bedoel ik alleen het free roamen en van gebouw naar gebouw gaan, want Prototype is verder op alle fronten beter imo Enige nadeel vind ik de bevolking van de stad. Ze hebben teveel dezelfde poppetjes laten rondlopen. Ik heb gister 5 uur non stop zitten spelen en toen wilde ik zelfs niet stoppen Ik heb niet eens heel veel missies gedaan, want het is erg leuk om gewoon te kloten in de stad, gevechten uitlokken, basissen infiltreren en gedaantes van anderen aan te nemen. Maar als je sneller veel upgrades wilt hebben kunnen je beter wel missies doen, want daar krijg je meer exp. punten voor. Vanavond weer verder :b: //edit; Het is trouwens ook wel tof dat als je bijvoorbeeld tanks wilt besturen, dat je dan eerst een poppetje gevonden moet hebben die de skills heeft om in zo'n ding te rijden.. Die moet je consumen en dan pas heb je de nodige kennis.
Ik zat net de video review te kijken op Gamespot, stond ook te kijken van het punt. Had ik niet verwacht Maar het eerste wat ik mij opkwam was inderdaad de vergelijking met Spiderman, de stad, de mensen en de feeling die je hebt bij het rondzwerven. Spiderman vond ik persoonlijk een toffe game dus eens kijken of ik deze ga halen.
hoe zijn de missies? Crackdown had leuke gameplay maar vond ik zwaar tegenvallen omdat je geen doel had. Heb je in dit spel wel meer een doel met afwisselende missies? Een game zoals Assasins Creed, GTA4 en Oblivion zijn allemaal free roam maar hadden wel echte missies waarbij je vooruitgaat in het verhaal
Op Insidegamer kraken ze de game nogal af. En zeggen dat Infamous vele malen beter is. http://www.insidegamer.nl/playstation3/prototype/videos/10790
Ja! Dat was dus ook mijn gevoel bij inFamous. Ik heb de demo op de PS3 gespeeld en terwijl het concept van het spel me erg vet leek (ook de powers, al waren die in de demo erg limited maar het schijnt dat je veel upgrades gaandeweg krijgt), een beetje zoals Prototype dus, maar de controls vond ik echt niet chill. Grafisch is het spel echter veel mooier. Prototype aan de andere kant heeft naar mijn mening (nu ~3-4 uur gespeeld) echt hele chille controls. En het freeroam aspect a la Spider-Man: WoS spreekt me erg aan. Ik vond Spider-Man: WoS ook echt een vet spel, dit is nog vele malen beter.
Infamous is veel beter,ik vind grafisch iets te belangrijk tegenwoordig en prototype stelt teleur,prototype zijn actie is wel mooi om te zien maar verveeld snel,mensen op straat zijn allemaal familie van elkaar,als je moet kiezen ga voor infamous. Raar om te zien vandaag in de gameschop waar ik werk,infamous werd vandaag meer verkocht dan prototype,mensen hebben echt afgewacht tot prototype uit was om te zien welke de betere is.Maar om dat echt te weten moet je ze alle 2 gespeeld hebben.
Hm. Ik heb zowel infamous als Prototype. Beide imo goede spellen, maar ik prefereer zelf Prototype iets meer omdat het wat soepeler speelt dan infamous. Ook is de actie wat bruter. Wat ik opmerkelijk vind aan deze review is dat o.a. het verhaal als nadeel gezien wordt. Een verhaal wat dus eigenlijk vrijwel hetzelfde is als in infamous. Herhalende gameplay wederom is dat hetzelfde als in infamous. Infamous is idd grafisch wel wat mooier. Maar vond ik dan wel weer wat minder soepel spelen. Waar het enorme verschil dan tussen deze twee spellen in zit.. Maar ja, reviews blijven gewoon een persoonlijk iets, lang niet iedereen zal het ook met waarderingen eens zijn geweest die ik aan spellen heb gegeven. Hopelijk komt er gewoon snel een demo, zelf spelen en ervaring is toch altijd nog het beste als je twijfelt.
Gamerankings page v. [Prototype]. Veel goede reviews (83/100). inFamous heeft echter 86%. Hmm. Misschien inFamous ook maar aanschaffen om zelf te vergelijken.