1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Prototype]

Discussie in 'Games' gestart door Biba, 22 aug 2007.

1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Trouwens, dat huisje waar je heen moet gaan om een missie te starten, vinden jullie dat ook niet veel lijken op dat huisje waar je binnengaat als je bij spiderman naar de redactie ofzoiets moet?

2. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met minder soepel ? ik vind juist de controls in infamous beter,wat wel met prototype leuk is dat is die snelheid lopen op gebouwen,u laten vallen op een tank,leuk maar na een half uur spelen was de fun er vanaf,en grafisch sorry maar dat zoiets nog kan,dat is voor mij echt de dikke minpunt in prototype.

Laatst bewerkt: 12 jun 2009
  3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Wat betreft de graphics doet infamous het zeker beter.
    De framerate van infamous is lang niet altijd stabiel. Ik heb al een paar keer gehad dat het toch wat stotterend ging. Prototype speelt wat intuïtiever. Tenminste dat is mijn ervaring, beide spellen heb ik inmiddels een tijdje gespeeld, bij prototype gooi ik de ene na de andere aanval eruit terwijl ik bij infamous meer het gevoel heb dat ik erover moet nadenken. Dan bedoel ik niet vanuit een tactisch oogpunt maar meer 'hoe werkte het ook al weer'.
    Overigens vind ik het karma systeem van infamous wel weer heel tof.

Beide zijn imo gewoon toffe en goede spellen. puur technisch gezien is infamous wel de betere maar ik heb meer plezier aan prototype.

4. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb ook al bugs gehad met infamous op het 2de eiland,dus perfect is het ook niet,maar wel beter dan prototype maar dat is iets wat iedereen voor zijn eigen moet uitmaaken,ik had gewoon meer verwacht van prototype heel de tijd schieten ze maar op u,dat stopt gewoon niet,dat zijn dingen die na een tijdje echt gaan vervelen,een slechte game is het niet maar het had zoveel beter kunnen zijn en dat is echt jammer want ik ben wel fan van zo games.

5. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Dat schieten zit ook in infamous wel natuurlijk. En het is in prototype ook wel wat te ontlopen door van gedaante te verwisselen. Ach, je hebt zeker gelijk dat het wel wat beter had kunnen zijn. Mijn mening is dan wel dat het voor beide spellen geld. Echter zijn het beide wel leuke spellen. Geen absolute toppers alleen. Als je alleen een xbox heb en je wilt een spel als dit spelen dan is de keuze makkelijk. Nou ja, of je moet willen wachten op Crackdown 2.
    Als je beide consoles heb en je wil maar één van de twee aanschaffen dan is de keuze best lastig imo. Daarom hoop ik op een demo zodat mensen gewoon beide spellen kunnen proberen.
    Ideaal is gewoon allebei kopen natuurlijk ;)

6. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zo is het,ik ging ze normaal alle 2 kopen maar na prototype gespeeld te hebben had ik zoiets van daar geef ik geen 60euro aan,maar aan 30e koop ik hem waarschijnlijk wel,zolang we maar gameplezier hebben dat blijft het belangrijkste :thumbs:

7. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Bn niet zo dol op spellen die free run zijn zoals mirrors edge en deze:)

8. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Absoluut, gameplezier. Daar draait het uiteindelijk ook om.
    Voor 30e zou je moeten kijken even bij gamehubs ;)

9. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Iemand die hem besteld heeft bij de Pu. actie al binnen?
    Geweldige game, gister even gespeeld bij een vriend van me. Nu kan ik niet wachten tot ik hem binnen krijg van de PU

10. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ga het waarschijnlijk daar kopen maar ik koop ze daar meestal per 3 dan heb ik gratis verzending,maar ik moet snel zijn want daar is alles veel te snel uitverkocht.

11. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de keuze om deze game aan te schaffen echt heel lastig.....heb Infamous uitgespeeld en vind het gewoon een leuke goede game, geen topper, maar wel heeeel leuk ;)

En om dan deze te kopen de een vind hem nix en de ander geweldig, zo ook de reviews....

Het wordt of Prototype of Red Faction (ben de demo aan het downloaden). Iemand nog suggesties????

Laterrrrrrrrrrrrrrrr :)

12. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Net gehaald voor 44 eutjes :)

Straks eens goed voor gaan zitten :p

13. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Verheug je daar nog maar niet te snel op ;P. Als het over 2 weken binnen is, dan is het snel.

14. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Persoonlijk vind ik Infamous net wat leuker. Karma systeem en echt het idee dat je superpowers hebt vind ik net wat toffer dan het alles en iedereen killen met een of andere infectiepowers. Maar dat is mijn smaak denk.

De game valt me niet echt tegen ofzo (had geen echte verwachtingen), maar er zijn wel wat dingen die ik vreemd vind. Je hebt allerlei superpowers, waarom moet je je vermommen als soldaten om ergens binnen te komen? Kill gewoon alles en iedereen, je hebt toch geen gevoel voor goed of fout...

Ja, of dat komt nog :p Zo ver ben ik ook nog niet ;)

15. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Freerun spellen als Mirror's Edge en Prototype? Wat? Ik denk niet dat je weet waar je over praat. Freerunnen zit in dit spel puur in de vorm van effe snel gebouwen oprennen en er weer afspringen om vervolgens weg te gliden oid, maar dat is totaal niet het punt van het spel. Bovendien is het allemaal freeroaming, terwijl je bij Mirror's Edge (waar het echt om het parcour gaat) een fixed path volgt.

Geloof me, deze 2 spellen (ME en Prototype) lijken echt to-taal niet op elkaar.

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik zou voor Red Faction gaan, zat zelf ook tussen beide te twijfelen. Ik denk dat je Red Faction langer blijft spelen. Behalve dat de singleplayer erg verslavend is, heb je ook nog wreking crew en online multiplayer.

17. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12

nOpe. Heb hem vanmiddag in de winkel maar gekocht ( kan gewoon niet langer wachten)

Ik ben nu Prototype aan het opstarten, ben benieuwd!!

Edit@ Vind intro filmpje echt ownen!

Laatst bewerkt: 12 jun 2009
  18. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Wauw, wat een chaos. Tot dusver topspel.

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heeft Prototype eigenlijk online co-op?
    Geen zin om zelf te kijken :9

20. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina