1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Prototype]

Discussie in 'Games' gestart door Biba, 22 aug 2007.

1. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12

Start > Statistics > zoeken naar missie's

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Jammer genoeg nu alweer uitgespeeld :mad: nu proberen alles op gold proberen te halen + die events.

3. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    E: Nvm, foutje.

Laatst bewerkt: 23 jun 2009
  4. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb m gister even een kwartiertje bekeken op de ps3 en ik vind het maar een raar spel.
    Het lijkt hardstikke veel op crackdown alleen heeft dat ventje allemaal rare krachten, zoals klauwen enzo, iets wat mij totaal niet aanspreekt. Verder vond ik die gevechten nogal onoverzichtelijk... Maar dat kan aan mij liggen. Vond dat zweven dan wel weer erg leuk, net als het tegen gebouwen op rennen.. Maar over het algemeen vind ik het minder dan crackdown, omdat crackdown minder van die vage dingen heeft, zoals die krachten.

5. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben meteen begonnen met de collectables. Want daar heb ik dadelijk echt geen zin meer in. Momenteel heb ik al die Hint Collectables gehaald. Ik probeer in de loop van de week de Landmark Collectables (200 stuks) te halen. Ik vind dit echt een idioot aantal :mad:.

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij dan wel uberhaupt een trailer of ook maar iets bekeken? Al was het de achterkant van het hoesje van het spel? Was toch te verwachten die krachten :confused:

7. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Precies, dit kwam ook wel een beetje in mij op. Daar draait het hele spel om. Je bent geinfecteerd door een virus waardoor je superkrachten hebt gekregen. Het is wel een lekkere game met een duivels tintje. Daar houd ik wel van.

Daarnaast moet ik wel zeggen dat ik blij ben dat je niet overpowered bent in deze game. De balans is goed.

8. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Vind het juist veel vetter dan Crackdown vanwege de powers.

9. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    het blad heb ik nog niet maar het spel is vandaag binnen gekomen :thumbs: ,ca 1 week na betaling ;)

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ben nu voor de fun new game + op easy aan het spele voor achievements enzovoort.

Krijg ook nog inFamous binnen, even kijken wat leuker is.

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben infamous hier ook liggen zusje al uitgespeeld op good side en halverwege bad side :+ Wel grappig om te zien dat ze het beter kan als ik.

Zit nu vast bij het stuk dat je iets moet beschermen om elizabeth green omhoog te lokken. 2 super hunters en 2 tentakels uit de grond maakt het onmogelijk iets te kunnen doen...iemand tips???

12. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

Zie een paar pagina's terug waren we aan het discussieren (Als je het zo kan noemen) Hoe je het beste kan verslaan l;)

13. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik speelde het gewoon zonder dat ik er iets van wist en ik zeg dat ik het niks vind... Een raar aftreksel van Crackdown.

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Persoonlijk vind ik Crackdown veel beter, je hebt in Crackdown veel betere controle over je character. Prototype gaat veel te snel en je gebruikt te vaak de zelfde tactiek. Het enigste wat ik doe is Heli's en Tanks jatten.

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik het minste, vind ik kut. En sommige krachten zijn echt super bruut!

Hoeveel terug?

Laatst bewerkt: 24 jun 2009
  16. GengeR

GengeR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wel de meeste brute game die ik ooit gespeeld heb.
    Dat de graphics wat minder zijn deert me niet, er zit geen seconde framedrop in de game, en dat is echt veel belangrijker gezien de hoeveelheid aan chaos en actie dat van je scherm spat.

17. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    alstu, als die iets duidelijker moet zijn moet je het even zeggen. Dan probeer ik het duidelijker uit te leggen :+

18. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik zit te twijfelen tussen deze en Red Faction: Guerilla. Ik vond de orginele Red Faction echt fantastisch, maar Guerilla lijkt hier helemaal niet op. En Prototype kun je het beste vergelijken met een mix van Crackdown en Spiderman: Web of Shadows? De trailers en gameplay beelden van Prototype zien er wel echt fantastisch uit.

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog bij het stukje ervoor, waar je dat voertuig moet beschermen :+ :eek:

20. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

Uhhm...

Gewoon hakken bij het leven:p:)

Deel Deze Pagina