1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Prototype]

Discussie in 'Games' gestart door Biba, 22 aug 2007.

1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    dat is niet echt goed nieuws.. mn blik op deze game is meteen anders..

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    vond dit sowieso niet echt een MP game...

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    van mij mag er in elke game online co-op zitten.. maakt voor mij een game veel beter..

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Offline co-op! :)

Nieuwe screenies:

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    :eek:
    vet!

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Website online + screenies + artworks:

Als ze dit niveau ooit eens ingame zouden kunnen halen _O_ (iets voor de Xbox 720? :9)

Laatst bewerkt: 9 apr 2008
  7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Game sinds de eerste screens niet meer aan gedacht / gezien. Ziet er nu toch een stuk minder uit volgens mij. Boeien, zo lang de gameplay maar goed is en dat zal het ook zijn denk ik, het lijkt me een brute game te gaan worden.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Precies. :)
    Ik zou het dan ook vreemd vinden als mensen hier zouden gaan klagen over de graphics terwijl dit er echt niet slechter uitziet dan GTA.
    En mocht je daar iets over de graphics zeggen vallen gelijk tientallen mensen over je heen omdat gameplay boven alles staat. :+

9. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Holyshit _O_

En @ Dulle: Kan je ze ff in een spoilertje zetten, ze moeten de hele tijd laden bij mij. Is een beetje irritant ;)

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    DC Comics gaat stripserie maken van Prototype-game

De Amerikaanse stripuitgever DC Comics gaat een serie comics maken op basis van de game Prototype, dat in het najaar verschijnt op Xbox 360, Playstation 3 en pc. Het eerste stripboek verschijnt al in augustus.
    Daarmee wordt het eerste boek eerder gepubliceerd dan de game in de winkel ligt. Details heeft DC Comics overigens nog niet vrijgegeven. Zo is nog niet bekend wie de strips gaat schrijven en tekenen en ook niet hoe het verhaal van de comics zich verhoudt tot dat van de game. De strips worden gemaakt door de Wildstorm-studio van DC Comics.

Het spel verschijnt dit najaar op Xbox 360, PS3 en pc en wordt gemaakt door het Canadese Radical Entertainment, dat eerder twee Hulk-games en twee Simpsons-games maakte. Het wordt een spel dat zich afspeelt in het hedendaagse New York en de speler krijgt net zoveel bewegingsvrijheid als in Grand Theft Auto. In Prototype waart er een virus door de stad dat mensen verandert in zombies. Hoofdrolspeler Alex Mercer is genetisch gemanipuleerd waardoor hij de moeiteloos de vorm aan kan nemen van iedereen die hij tegenkomt. Hij probeert in het spel het leger te ontlopen evenals de geheimzinnige militaire Blackwatch-devisie die jacht maakt op het virus en degenen die het al opgelopen hebben. Als gevolg van de manipulatie kan Mercer zich als een soort Spiderman voortbewegen en met gemak van de hoogste wolkenkrabber springen.

DC Comics is de grootste Amerikaanse uitgever van strips en publiceert onder andere de comics van de superhelden Batman en Superman. Er is vaker gekozen voor kruisbestuivingen tussen strips en games, maar doorgaans is er eerst een strip en dan een game, veelal met een film als tussenstation. De boeken die van Prototype gemaakt worden zijn echter niet uniek. Zo verschenen er al eerder stripboeken van games als Tomb Raider, Doom en World of Warcraft. De WoW-strip wordt ook gemaakt door Wildstorm.

Twee weken geleden moest uitgever Sierra bekendmaken dat Prototype geen multiplay-opties zal bevatten, hoewel die oorspronkelijk wel gepland waren. Multiplay is geschrapt om het spel in het najaar naar de winkels te kunnen brengen, zoals diezelfde planning voorschreef. Sierra en Radical hopen het spel nu achteraf via downloads uit te kunnen breiden met multiplay-mogelijkheden.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Mijn PC kan dit makkelijk aan, maar m'n Xbox 360 trekt dit waarschijnlijk niet.

13. Shizzel

Shizzel Guest

Niet andersom? 8)

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    [GT]33323[/GT]
    [GT]33186[/GT]
    [GT]33184[/GT]

\o/ *)

15. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja ik heb ze daarnet ook gezien gameplay ziet er super tof uit, graphics is wat minder maar aangezien dat nog in productie fase zit word dat alleeen nog maar beter.

Deze game word echt super tof kwa gameplay iig. :9

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Onder andere die ja. ;)
    Die ander zijn een interview en een 30 seconden gameplay montage.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Release van Prototype schuift op naar 2009

Nieuws | 5 mei 2008 - Sierra heeft vandaag bekend gemaakt dat Prototype de eerder geplande releasedatum niet gaat halen. Prototype stond eerder gepland om ergens in de herfst van dit jaar uit te komen op de Xbox 360, PlayStation 3 en PC. Helaas heeft ontwikkelaar Radical Entertainment meer tijd nodig om de game te maken. In plaats daarvan zal Protoype pas ergens in 2009 in de winkels liggen.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    balen....

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik snap eigenlijk ook niet waarom.
    Het zag er allemaal redelijk 'af' uit.

Het is erg jammer, maar er komen dit jaar nog genoeg free-roaming games uit. :) (mits ze niet uitgesteld worden)

Deel Deze Pagina