@jorrie ja je kan meerdere saves aanmaken. @def web of shadows nooit gespeeld maar lijkt ook erg veel op Crackdown maar dan bruter.
Als je het zwart wit bekijkt dan kan je het wel zo zeggen inderdaad. Er zijn een aantal soortgelijke krachten die je bij de deze 2 spellen tegenkomt en qua uitstraling heeft Prototype ook wel wat weg van WoS.
Laat ik dan even duidelijk zijn voor alle mensen die twijfelen: Als je van Crackdown, the Hulk of alle spiderman games houdt dan kan je geen miskoop doen met deze game. Dan vind je hem helemaal super! Mensen die bovenstaande games niet gespeeld hebben of minder leuk vinden, denk ik toch dat ze zich vermaken met deze game al denk ik dat weinig de game dan uitspelen. maar op de Bazaar is ie toch al goedkoop over te nemen, en je kan hem daar altijd weer doorruilen. Moet zeggen dat de xboxworld.nl review wel erg streng is voor deze game. De kritiekpunten zijn niet helemaal onterrecht, maar deze game heeft als totaalpakket een erg hoge fun-factor.
Heeft iemand al het spel gekregen van de pu abonnement? Behalve diegene van een paar pagina's eerder. Want het duurt me nu echt te lang
Vind vooral de snelheid een groot pluspunt! Je kan bijna in 1 beweging een auto oppakken en ermee door de straten rennen, helemaal goed!
De hulk en spiderman heb ik uitgespeeld. Prototype ziet er slechter uit dan de hulk heb em gekocht maar vindt et niet veel soeps.
Van de PU? Nee Had hem paar weken terug zelf gekocht, weer verkocht, en nu wacht ik tot ik hem weer binnen krijg
ja van de pu ja.. ik krijg echt genoeg van dat wachten, 11 juni was het afgeschreven.. dus als het goed is binnen een week ofzo. Ze mogen ze wel een beetje opschieten!
Ja vind ik ook Ik zat toevallig vanmiddag te denken(ja gebeurt wel is in een goeie bui ): morgen en dan 3 weken terug kreeg ik de eerste brief van de PU. Dus zal het binnen nu en de komende week in de brievenbus liggen*) Weet niet wanneer geld is gestort iemand anders heeft voor mij dat allenmaal gedaan ( psst... Ik mag eigenlijk geen abbonement )
haha oke maarja ik heb nu toch proefwerkweek, dus niet heel veel tijd om te gamen ik ben maar wat oude games gaan spele
Heb nog iets van 25 spellen ofzo die ik nog moet uitspelen Ga dat in de vakantie doen.... Maar laten we maar weer ON-topic gaan
Mocht iemand het interessant vinden, ik samen met Darkness evil hebben een review gemaakt over het spel PROTOTYPE. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=3367950#post3367950
goede review ik had nog een mail gestuurd naar hubstore. dit zeiden ze: Geachte heer, Wij verzenden het welkomstgeschenk ca een maand na betaling. Bij automatische incasso geldt een wachttijd van een maand omdat binnen die periode storneren van de betaling mogelijk is. Bij genoemde levertijden gaan wij er van uit dat wij op dat moment genoeg voorraad hebben, gezien de vele bestellingen kunnen wij soms wat meer tijd nodig hebben voor uitlevering. t gaat misschien nog langer dan een maand worden
Mensen die hem willen kopen of ruilen tegen FN4 check mijn sig. Ik ben met het spel wel klaar. Niet uitgespeeld maar ik wil gewoon niet verder spelen.