ja volgens mij is dat Elizabeth Green ... nieuwe PU komt morgen zag ik dus die w8t ik nog ff af anders ff aan de bel trekken
Met de map de resterende orbs gaan oppikken. 199/200 ARGH! Kan ik alle 200 spots opnieuw nagaan om te kijken welke ik nog mis.
Hoezo heeft iedereen er zoveel EN ik heb echt zin om die game te gaan spelen maar heb gewoon geen zin om em te gaan pakken enzo
Armor aan, 3x Y+B aanval, om de hoek terugtrekken, paar van die gasten met blade mollen en opnieuw. Moet je paar keer herhalen. Loop je amper risico mee.
Ja is upgrade... 2.5 mil geloof ik En ik zou ook armor dragen en als je weg gaat (schuilen) Dan armor weg doen zodat je harder enzo gaat
Nee, gewoon die Y+B inhouden. Ik ben de naam van die shit kwijt, maar dat al die tentakels uit je lichaam komen. Eventueel handig om de luchtupgrade daarvoor te hebben. Er zijn ongetwijfeld snellere methodes, maar deze werkte erg makkelijk voor mij.
Ik krijg de game als het goed is morgen binnen! De game gekocht op de X-Bazaar voor maar 27,50 dus ik ben tevreden. Ik ben benieuwd, het lijkt me echt een leuk spel.
Oow de Devaster aanval als je blauwe balkje vol is of je levens bijna op zijn, dan moet je Y + B inhouden en dan doe ej zo een aanval*)
Juist, ik ben groot fan van devastators. Overigens zit ik tegen het eind van het spel bijna alleen nog maar in helikopters. Beetje jammer. Die dingen zijn iets te sterk.
Ze zijn overal beschikbaar en maken het uitschakelen van andere vijanden wel erg makkelijk. The infected kunnen er niks tegen doen en alleen andere helikopters zijn een bedreiging. Mochten ze je neerschieten dan is exit je, gliden naar de volgende, whipfist grab en je zit in de volgende.
Is wel handig om hyves of bases achievements mee t halen Verder deed ik het ook weinig alleen voor de achievements.
ik moet dus in critical mass zitten , ik dacht trouwens dat dit alleen was als je die extra balk vol hebt met je levens maar volgens jou dus ook als nagenoeg dood bent en ziets van een zwart-wit bleed krijgt
Die tank is pure brute kracht. Kan niks tegenop. edit: Die groene (zonder kruis dus ) heb ik weer opnieuw gecontroleerd. Nog steeds niks... Hoe minder ik er nog moet, hoe nerveuzer ik word. 50/50 hints 199/200 landmarks nog 3 web of intrigue mannetjes nog duizenden kills
1 klap van de supreme zelfs kwam ik achter Werd er chagrijnig van....ik heb de pc versie...kost het laden van de devastators krachten ook tijd? Vind ik zo kut....doe ik dat springt er weer zo'n hunter op je, ja godver heal kwijt kun je um niet meer...