jezus deze game heeft me nu toch wel overtuigd, het ziet er waanzinnig ziek uit !! is er al wat bekend over het verhaal???
Die allerlaatste move is ook zo vet hehe. Ik speel nu Spiderman Web of Shadows en daar is nu ook heel New York in chaos. Dit is alleen net weer een stapje vetter. Ik hou deze in de gaten!
Waarom stellen ze hem niet even uit als ze een jaar geleden al wisten dat er geen co-op in kwam. Nu zit er weer geen co-op in omdat ze er niet aan toekomen en blijft het een singleplayer spel en gaan ze de co-op weer als DLC erbij gooien, waar je natuurlijk weer voor zou moeten gaan dokken. In een spel als dit is het juist tof om dit met een vriend te spelen. Bij Saints Row 2 en Crackdown voegde dit ook echt wat toe. Als singleplayer only wordt dit ook wel een tof spel maar het blijft, imo, toch een beetje incompleet.
Zeker, de co-op functie in o.a. crackdown heeft echt uuuuren aan extra gameplay opgeleverd. Co-op als DLC zou ik niet eens zo erg vinden, mits (zeer waarschijnlijk niet) gratis. Spellen als dit speel ik toch vrijwel altijd eerst alleen in SP, dus wat later pas samen kunnen spelen zou in mijn geval tenminste niet een heel groot probleem zijn.
Geweldig! Wilde het filmpje net plaatsen! Na het zien van dit filmpje wordt dit mijn eerste must buy van 2009!
Ja echt super, zeer cool hoe het verhaal dus verteld zal worden. Maar ook al die mogelijkheden in de game, echt vet.
vet, deze past ook wel redelijk bij dat spuuglelijke groene doosje. Waren de doosjes maar zoals die van de ps3....
Je bent gek. Dat groene zorgt ervoor dat de 360 doosjes eruit springen. Tenminste niet zo saai als de Wii en de PS3 versies. Xbox = groen. Van mij mogen ze het zo houden. Heb me er nog nooit aan gestoord.
Serieus, ze zijn echt freaking lelijk Vooral alle donkere covers zien er echt #@#$$%^uit in die felgroene krengen. Alleen de covers met wit er in gaan nog wel....
Het gaat toch om de spellen die erin zitten? En als je zo om de doosjes geeft, als je ze in de kast zet zie je alleen de rug van het doosje.