1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Prototype]

Discussie in 'Games' gestart door Biba, 22 aug 2007.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
  2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Prototype is voor mij echt 1 van de toppers van dit jaar.

Kan niet wachten op deze game.

3. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  4. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Vind dat boss filmpje niet zo. Niet echt een lekker filmpje, valt tegen... Volgens mij zie ik ook een gast buggen ergens in het films zelfs :\
    Vind het gameplay filmpje ook niet echt geweldig.
    Al met al denk ik dat het toch wel een vermakkelijk spelletje wordt. Hopelijk wordt het alleen niet snel saai, of eentonig zoals Assasins Creed.

5. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het elke keer steeds minder indrukwekkend.. de enige trailer die ik leuk vondt is de trailer die laat zien dat je een karakter's skin over kan nemen en zo als burger/spion rond kan lopen.. nog enige vorm van inhoud en tactiek.
    Nu zie ik alleen maar veel bloed en geweld.. leuk als je je daarmee kunt vermaken, maar die dagen zijn voor mij een beetje voorbij en ik zie liever wat meer diepgang in plaats van dit.

6. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Vind de gameplay juist erg vermakelijk. Erg over the top en das net datgene wat ik in de laatste GTA erg miste.

7. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er dan mis met 53,597?

Het blijft afwachten denk ik. Ik ga wel meerdere reviews kijken voor ik bepaal of ik hem koop.
    Maar in ieder geval niet boven de 35 euro

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    de character waar je mee speelt doet me denken aan een vampier uit blade oid

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Weer één kill meer dan bij L4D. Die grap is nu iets te vaak gemaakt imo, eerst al 10.001 en 10.002 (1 en 2 meer dan bij GOW).

Maar wel weer mooi om te halen natuurlijk.

10. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Dit lijkt me wel een ubervet spel :9

11. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst afwachten hoe het speelt,gameplay is erg belangrijk met zo games,een demo zou niet slecht zijn.

12. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Idd daar wacht ik dus ook op

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Prototype Preview
    Just let the virus run its course.

May 21, 2009 - I've heard Prototype described many ways. It's Resident Evil meets Grand Theft Auto. It's just like Infamous. It's a slicker looking The Incredible Hulk: Ultimate Destruction, an unsurprising claim given the fact that developer Radical Entertainment is responsible for both. None of these descriptions are off the mark, but Prototype brought back memories of another game for me: Crackdown.

My first introduction to Prototype came this week at an Activision press event. Though the smoke machines and thumping music prevented me from really understanding what was going on in terms of the story, I was able to play the first hour or so and get a good feel for how it plays. Prototype puts you in the shoes of Alex Mercer, a man with a head full of lost memories and superhuman powers. He can run up the sides of buildings, fall 50 stories and not suffer a scratch, toss cars like beach balls, and morph his hands into deadly claws. A monster-ridden Manhattan that is suffering from a viral outbreak is Alex's playground, its citizens his playthings.

[ign]950254&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/985/985500/prototype_trl_3mingameplay_52109_flvlowwide.flv[/ign]​

Prototype opens with a bang, quickly tossing Alex into a full-scale battle in Times Square. Just as you get into the swing of things -- and by swing of things I mean elbowing dropping tanks and tearing soldiers to pieces -- the game flashes back to a time when Alex's powers are more of the fledgling variety. To gain abilities, outfits for disguises, or even just a little health boost, Alex quite literally absorbs his enemies in a bloody explosion. You'll learn all of this during a brief tutorial section that must be played through before you can gain access to the entire city and its spoils.

Once the world opens up, Prototype offers all of the usual distractions of an open-world game and then some. Scattered around Manhattan are 200 landmark orbs to collect, each offering some EP to use towards powering Alex up and unlocking new moves. You can spend time hunting down and absorbing special NPCs to unlock the Web of Intrigue series of memories. Races across the rooftops can be tackled.

Or you can just mess with civilians. I found this to be perhaps just a tad too much fun.

You see, Alex Mercer is a bit of an anti-hero. Though he's fighting a horde of infected monsters that are ravaging the Big Apple, the civilians are fair game too. With a tap of a face button, he can grab any bystander by the neck and take them for the ride of their soon to be ended life. I made sure he was carrying a person at all times. There's something about the way they flail about wildly as Alex runs up the sides of buildings that is just plain entertaining. Periodically I'd get bored with the person being carried and chuck them at a wall or off of a rooftop, but another would soon be grabbed to start the cycle anew.

You can grab guns and shoot them, but wouldn't you rather use a person or car as a weapon?​

It was in the midst of these shenanigans that I started to get the same feeling that Crackdown offered. There's a huge city to explore, the rooftops are your playground, and you play as your average Joe with super-hero strength and abilities that you get to work towards leveling up. Sure, there's a set of main missions to tackle. But there are also cars to be picked up and tossed at helicopters, tanks to drive, and claws to crush people's heads with.

Prototype is an open-world game that doesn't take itself quite as seriously as the likes of GTA IV (the fact that you can run up the side of a building while carrying a car should be enough proof of that). That's not to say it's goofy and tongue-in-cheek like Saints Row 2. Simply put, it's an action game for those that love action. It's coming to PC, Xbox 360 and PS3 this June.

14. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bruut filmpje man!

15. Shizzel

Shizzel Guest

Dan kan je wachten tot na de release, of tot nooit ;).

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe weet je dat?

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik ben dan vast een van de weinige waarvan deze game me allang niet meer kan boeien. Toen hij pas was aangekondigd en wat maanden erna kon ik echt niet wachten. Nu is het allang weggezakt en heb ik zo iets van 'Dit heb ik al 1000000x gedaan'. Het ziet er eigenlijk ook niet boeiend meer uit.

18. Shizzel

Shizzel Guest

Als er een demo zou komen zou deze al wel aangekondigd zijn.
    Daarnaast is het een sandbox-game, en alleen van Saint's Row 1 en Crackdown zijn er demo's gekomen, GTAIV bijv. niet, deze had het ook niet nodig, net zoals deze game waarschijnlijk.

In een interview zei een gast dat ze nu alles helemaal aan het afwerken waren, en zeker waren dat ze de release zouden halen. Als ze dus een demo zouden maken die voor de release zou komen, zouden ze nu dus nog een heel plan voor een demo moeten maken (welk gebied, welke krachten, verhaal of niet, etc), dan moeten ze dat precies goed maken omdat anders mensen de game juist door een tegenvallende demo het spel niet kopen, de demo maken, zelf testen en misschien nog wat verbeteren, dan moeten ze het naar Microsoft sturen, die test de demo eerst een tijdje zodat er geen klachten over kunnen binnenkomen, en dan uiteindelijk komt de game in de Marketplace.
    Dat lukt gewoon niet in de 2 weken die het nog duurt.

En ja, ze zouden gewoon de demo's kunnen gebruiken die ze op press-events hebben laten zien, maar deed Gears of War dat? Nee, en toch verkocht het spel massaal. Deed GTAIV dat? Nee, en toch verkocht het massaal. Etc, etc.

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    maar gta en gow hebben een naam ;)

20. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de geinteresseerde, hier hier krijg je prototype cadeau bij een 12 maandig abbonnement voor de PU, voor 42,5 euro. Ik heb hem besteld, niet voor de PU maar meer omdat hij zo nog goedkoper is dan in de winkels.

Deel Deze Pagina