Nee, ben ik weer niet met je eens. Juist de simpelheid van het oude tetris geeft juist die fantastische gameplay. En ik denk dat meer mensen het met mij eens zijn. Juist doordat je maar 8/9 weet ik veel verschillende vormen hebt kom je nooit voor een verrassing te staan dat het niet past of weet ik veel. Met meerdere 3d vormen en meer pologonen weet ik waar je het allemaal over hebt haal je toch echt de oude feeling van het tetris weg. Het enigste goede spel met tetris 3d vond ik een spel op de N64, ben ff de naam kwijt. Het spel was net zoals tetris, maar dan in 3d, en je kon ketting reacties veroorzaken, maar dit spel vond ik lang niet zo leuk als tetris 2d. Mijn movitatie om verder te spelen zijn gewoon om het spel uit te spelen, echt niet de grafix ofzo. Gewoon lekker bezig zijn
Ik heb nu een spel op de ps2 wat frequency heet, het doel van het spel is onwijs tof, alleen je wordt telkens door flitsende tunnels gegooid waar kweenie hoeveel iritante flitsende high polygonen voorwerpen met vette textures en veel special effects waar jij het over had je voorbij razen in een rap tempo, wat erg vervelend is, want juist de simpelheid van het spel ruled zo onwijs. Gaat hier dus ook op, net zoals muziek. Als het te druk wordt, is het nummer niks. Das met de console ook. Als iets onwijs gaaf is, moet je het niet gaan verkrachten met 3d shit en weet ik veel..
Om nog(!!) meer offtopic te gaan, heb ik een paar mooie plaatjes toegevoegd van de nieuwe sony ericson telefoon, in november verkrijgbaar. : een digitale camera, PDA met een kleuren touch-screen van 320*208 en ook nog mobiel bereikbaar bent met toegang tot het internet over de gehele wereld op GSM en GPRS-netwerken. Dit alles is samengesmolten in één apparaatje en het geheel draait op Symbian 7.0 waardoor je er ook Java en C++ applicaties op kunt installeren
Laatst bewerkt door een moderator: 29 apr 2002