1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS 2 sneller dan x-box :bewezen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StreetWarrior, 20 mrt 2002.

1. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Dit had er moeten staan: "goede" oude klassiekers. Ik bedoelde er dus mee dat iedereen die oude games van vroeger zo ophemeld terwijl de meeste toch echt weinig boeiend waren. Als de games van tegenwoordig dan allemaal zo ruk zijn, waarom speelt dan niet iedereen dan nog gewoon op zijn atari of die "goede" oude NES?

Probeer het maar is en je zal zien dat je binnen 10 minuten genoeg hebt van die spellen.

2. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor dat tennisspel op de atari gaat nooit vervelen :)

3. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aan aantal voorbeelden:
    super mario 1 van nes naar snes naar gameboy advanced
    super mario world van snes naar gameboy advanced
    tetris op bijna alle consoles
    bust a move (puzzle bobble) op bijna alle consoles

4. Paula

Paula Guest

Er was ooit een spel op de 8086, dat hete Popcorn, nahhh, dat was zo`n ontieglijk bruute gameplay, dat raak ik echt nooit zat, en meerdere van dit soort spellen op de snes die nog steeds vet zijn. Maarja Chuck, smaken verschillen.
    true... true :)
    Hmm, af en toe kom ik mensen tegen die ECHT zo onwijs lomp spelen dat de eAI van quake spelers nog beter is. Maar idd, Tetris kicks nog steeds ass, evenals super mario bros 1, bust a move is nog steeds vette gameplay

Laatst bewerkt door een moderator: 28 apr 2002
  5. brouwer2403

brouwer2403 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb irvoor maar 2 woorden:

WHATEVER!!!

6. Paula

Paula Guest

ziet eruit als 1 woord

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    ;) ajoh laat die knul

Nee, AI is een inmens onderschatte feature.

Maar anyways, het hoeft niet alleen voer AI te gaan dat was een voorbeel, ik vind DETAIL nog wel belangrijker.

Ik snap niet hoe je kan ontkennen dat een krachtigere console mogelijkheden heeft to betere gameplay.

naja, als jij zegt dat je tetris nog leuk vind wel... :+

maarja! maak nie oit is gwoon verschillende visies :p

8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt als...
    3 lettergrepen
    en 't is een uitdrukking...
    :+

Edit: Heej Kobold, jij ook hier.:) Maarreh...waarom post je nou net voor mij? Uit al die threads waar je uit kan kiezen...:mad:

9. Paula

Paula Guest

Nou, mischien heb je wel een klein beetje gelijk. Als ik kijk naar mezelf hoe insane ik geil op Sof2 voor de pc, alleen maar voor de VETTE grafix... Als het eruit zou zien als quake 1 had ik het ook laten liggen, maar das meer om het feit dat er 25 shooters zijn misschien die op elkaar lijken qua frafix. Ik ken me best voorstellen hoor dat jij betere grafix een betere gameplay geeft. Opzich ben ik het ook wel eens met die stelling. Het moet er natuurlijk niet UBER lelijk uitzien allemaal, maar toch hoeft het van mij op een gegeven moment niet mooier. Tuurlijk is het mooi meegenomen, maar als ik daarvoor een console moet kopen van 300 euro en de spellen 70 euro zijn, houd het bij mij op. Ik geef toe dat ik ze gewoon download voor mijn ps2 en zelf fik, lekker cheap.
    De grafix op de xbox zijn mooier, maar ik vond de grafix op de super nes (donkey kong country) al super mooi, dus laten we maar zo zeggen, ik ben denk ik snel tevreden :)Opzich vind ik virtua fighter 4 op de ps2 ook lelijk omdat je veel jaggies ziet, en dat beinvloed mijn gameplay ook wel, maar das meer omdat het er niet mooi >genoeg< uitziet. In dat spel maken ze geen gebruik van anti aliasing, en alle andere spellen wel. Dus jah, ik ben het opzich met je eens. Grafix boeit eigenlijk wel, tot een zeker punt dat het gewoon strak is.

Zo`n spel als tetris hoeft er niet mooi uit te zien, dat gaat om blokkies, en jah, ik vind het nog steeds 1 van de vermakelijkste spellen, ZEKER tegenelkaar met zo`n gameboy link. Dat rules de pan uit vind ik. Misschien is het ook wel omdat ik Tetris kampioen 1995 was in de Efteling whehe. En nog een goed voorbeeldje van grafix is soul Caliber op de dreamcast. Ok, een goeie gameplay, maar de schoonste grafix en textures ooit, dus dat beinvloed de gameplay ook wel. Maar wat ik zei, grafix boeien tot een zeker punt dat het er perfect uitziet, en dat gevoel heb ik denk ik sneller als jou dan ofzo... want gt3 vond jij ook opzich niet echt mooi, en ik vind dat spel ook prachtig, niet alleen maar omdat ik alleen een ps2 heb, maar gewoon omdat ik het mooi vind. Maarja, ik vind ralley op de xbox ook super mooi, maar mooier als gt3 hoeft het echt niet meer, maar voor gratis is het altijd mooi meegenomen. Ben gewoon een echte hollander }:]

10. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    :+

Whaha, jah ik ben een echte graphcis hoer, dat vind ik erg belangrijk in mijn gameplay ervaring!

Heb nog een goed voorbeeld van verbeterende gameplay door graphics!

Wat dacht je van een Tetris op een hedendaagse console volledig 3d, met 1000erdern verschillende vermen en textures op je stenen, etc etc!, ontiegelijke polygonen aantallen en speciale effects leuk vinden.

Dat zou ik nog zelfs wel leuk vinden! :)
    dan belonen ze je met mooie graphics en nieuwe levels etc, dat vind ik echt wel een motivatie om verder te spelen dan!
    zou denk nog best goed verkopen, moetje wel de tetris naam ervoor hebbenb, dus liscentie krijgen ofzo...hm!

11. Paula

Paula Guest

Nee, ben ik weer niet met je eens. Juist de simpelheid van het oude tetris geeft juist die fantastische gameplay. En ik denk dat meer mensen het met mij eens zijn. Juist doordat je maar 8/9 weet ik veel verschillende vormen hebt kom je nooit voor een verrassing te staan dat het niet past of weet ik veel. Met meerdere 3d vormen en meer pologonen weet ik waar je het allemaal over hebt haal je toch echt de oude feeling van het tetris weg. Het enigste goede spel met tetris 3d vond ik een spel op de N64, ben ff de naam kwijt. Het spel was net zoals tetris, maar dan in 3d, en je kon ketting reacties veroorzaken, maar dit spel vond ik lang niet zo leuk als tetris 2d. Mijn movitatie om verder te spelen zijn gewoon om het spel uit te spelen, echt niet de grafix ofzo. Gewoon lekker bezig zijn

Ik heb nu een spel op de ps2 wat frequency heet, het doel van het spel is onwijs tof, alleen je wordt telkens door flitsende tunnels gegooid waar kweenie hoeveel iritante flitsende high polygonen voorwerpen met vette textures en veel special effects waar jij het over had je voorbij razen in een rap tempo, wat erg vervelend is, want juist de simpelheid van het spel ruled zo onwijs. Gaat hier dus ook op, net zoals muziek. Als het te druk wordt, is het nummer niks. Das met de console ook. Als iets onwijs gaaf is, moet je het niet gaan verkrachten met 3d shit en weet ik veel..

Om nog(!!) meer offtopic te gaan, heb ik een paar mooie plaatjes toegevoegd van de nieuwe sony ericson telefoon, in november verkrijgbaar. : een digitale camera, PDA met een kleuren touch-screen van 320*208 en ook nog mobiel bereikbaar bent met toegang tot het internet over de gehele wereld op GSM en GPRS-netwerken. Dit alles is samengesmolten in één apparaatje en het geheel draait op Symbian 7.0 waardoor je er ook Java en C++ applicaties op kunt installeren :D

Laatst bewerkt door een moderator: 29 apr 2002
  12. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    wow toffe phone, zeker wel veel MOOLAH $$$$$$$$$

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Bzzzzz Bzzzzzz Bzzzzzzz Bzzzzzzz
    *Ja hallo?............bel me daar nie voor joh uiebal, me batterij godver de godver...weejje watda kos!:mad: *

14. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    Sure, en de paus heeft PS2 ontworpen. Ik vergeleek Fifa 2002 op PS2 en Xbox. Ps2 kan zo'n kwaliteit zelfs niet aan, dus moesten ze dezelfde beeldkwaliteit op de Xbox gebruiken gaat hij nog 5x keer sneller !!
    Op alle Game-sites wordt er van de spellen die op alle 3 consoles uitkomen (zoals THPS3 en Spiderman) gezegd dat ze op XBox veel "Smoother" runnen, en minder laadtijd voor THPS3. En THPS3 ziet er op de Xbox dan ook het beste uit + extra level + extra character.

Verklaar dit maar eens.
    :confused:

15. Paula

Paula Guest

He, zei je wat?

Bij deze wil ik even van de gelegenhijd gebruik maken omhet waffelijzer te bedanken,en de honden die achter auto's aan rennen de kung fu film om 3 uur snachts murphy voor zijn wed het moment dat het gesmeerd gaat het en t' de heuvel de weg en het voedbal veld het pad de sintelbaan en de pizza koerierweten hoe je iets compenzeerd alle griekse godenachtbanen en wekdiensten alles wat je weet wat je niet weet en iedereen die ooit gevraagt heeft naar het waarom de voors en tegens vloed nootles en de geur van het graslichtgewicht zwaargewicht de extremen en alles wat het mogenlijk heeft gemaaktarrogantie kapsonnes en de tandenfee darwin en HET STRIKKEN VAN je ijgen SCHOENFETERS alleen wie je bent niet wie je was grijnzen en als een malloot en niks ander dragfen dan een glimlach degene die ondertietels paddestoelen goude tanden ninjas en musea bedacht iets uit niets alles wat je hebt dat minder ijgenlijk meer IS en jeane d arc de optredens en de voorstelling de 24 uurs videotheek iedereen die er over wil praten en chinese geluks koekjes alle mensen die EEn walk on the wildside hebben gemaakt nooit en ooit de letter het woord en de vrijhijd om fuck them al te zeggen de trap de lift de taxi eniedereen die tot het ijnd toe alles heeft gegeven de afstandsbedienning en het hangen op de bankteleshoppen hoe en waarom nergens en ergensde human beatbox spuitbussen met verf en slagroom de trein en nog even doorgaan het blonde meisje in de bus vanochtendde steelse blik en het koekblik ook al was tie leeg kijken en staren een poging die je doed falen en je druk maken ook al kan het je helemaal geen fuck schelen niet schelen het beste en het slechtste in je zelf het ego het idee de moed er in houden je verstand verliezen en kingsize het besef dat je nog niet alles hebt gezien deodorand de SMOES de aarde de mens die voor het eerst naar de sterren keek frisdrankautomaten supermarkten en fruitbomen het stop bord de vrije dag wen nadenken bepaalde dieren ( jullie weten wie jullie zijn ) de uitvinder van de bal de honkbalknuppel de golf club DE hockystick de keu en het dekbed de HARDLOPER de hardloopster voeten en waar je ook maar heen gaat realisme warpsnelheid dagen dat het kikkers regend en dromen dat je kunt vliegen degene die de regels hebben gemaakt en iedereen die ze heeft overtreden de palmboom op pier 45 in salou het linker voor wiel op de foto van het plein de alle taffels waar ik ooit sex op had de uitvinder van bier roosvicee en oindakaas omdat ik nu ijndelijk groot er sterk ben het vuursteentje in me aansteker en alle vrouwen die van harde muziek houden en niet smsen nde hersenlozen buitenhangende wannebe gabbers subwoofers en de soep afdeling in de alberthein mysteryland 98 en last but not least het broodrooster speciale dan kvoor tha red demon omdat hij de enige is die net zo ziek is alle masen die voordat ik nu zeg dat de met hoofdletters geschreven woorden in dit zouteloze verhaal een nutteloze zin maken samen en de koelkast voor het brommen snachts weet je wij zullen later deze wereld regeren bruut he en bepaalde gebruiks voorwerpen ( jullie weten oo kwie jullie zijn !! )

16. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    duidelijk primaire rand nagel buis-geluiden ontsmetting!

17. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Er is weer bewezen dat vrouwen 4 keer zoveel woorden nodig hebben als mannen.

18. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Paula en ik moeten nu onwijs lachen! :+

Wacht maar tot je Paula in het donker aan het betasten bent!
    God moge het verbieden!

19. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    misschien is het wel een onwijs lekker wijfie !
    dan wil gerre betasten hoor !
    maar misschien is het wel een harige dikke oude.........!!*&!!@
    die gamertjes wil lokken...hahaha

20. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom in het donker? Is ze zo lelijk dan? En als ze dan zo'n lulverhaal gaat ophangen, heb ik er geen zin meer in!

Ik denk ook niet dat m'n vriendin er erg blij mee zal zijn...

Deel Deze Pagina