1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS 2 sneller dan x-box :bewezen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StreetWarrior, 20 mrt 2002.

1. Ralph

Ralph Dragonball Z RULEZZZ

Leuk Bevonden:
    0
    boeie

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nee ik heb een mening, mijn boeien playstation 2's spelletjes niet anders had ik die wel gekocht

HALO TO THE PEOPLE!!!!

3. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    ? Jij begint erover?

4. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was THPS3, en die is op de Xbox het mooist!!
    Enne dit was maar 1 spel gepoort nog wel, dan kan je niet gelijk zeggen dat de NGC het snelst is..:)

Maar je kan pas over een jaar echt zeggen welke console nou de beste games heeft uitgebracht, want daar gaat het tenslotte om!!;)

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Daar ging het om het 'opstarten', dat is echt pure onzin, want daar wordt altijd reclame en zo doorheen gegooid.. (nouja reclame, altijd dingen van microsoft of dingetjes van de developer die je nie kunt skippe)

6. Paula

Paula Guest

Nou Frank, hier kan ik nou pissig om worden (ook al is het jouw mening :) ) Ik heb dus allebei de consoles (dreamcast heb ik nu ook weer gekocht voor 50 euro) en ik ken vertellen, de ps2 heeft ( nu nog wel...) zeker absoluto de beste games. Voor de dreamcast tel ik maar een stuk of 6 toppers (metropolis (te moeilijk), shenmue1, shenmue2, jet set radio (vond ik matig maarja) , >>soul caliber<<), en Resident Evil code Veronica. Bovendien zei je zelf tegen mij dat je de meeste spellen tot level 1 hebt gespeeld, dus eigenlijk moet je jezelf aangesproken voelen, want je speelt alleen de toppers, de rest laat je liggen..... Die bergen AAA titels, tja, ik weet er maar 6, voor de rest 140 CCC titels :)

Voor de ps2? Devil May Cry, Final Fantasy X, Jak and Daxter, Metal Gear Solid 2, Tony Hawk Pro Skater 3, Silent Hill 2, Virtua Fighter 4 (ondanks jaggies :) ) GT 3 A-Spec, Ico, SSX, SSX Tricky, Frequency (geweldig) State of Emergency (dat was een grapje whaha) Grand Theft Auto 3 SWEEETTT wat dacht je van GTa4, de nog bruuter wordende nieuwe racer van Sony (ben ff de naam kwijt) , tekken 4, Resident Evil code Veronica X

Ik zou zeggen, koop een ps2, speel de spellen erop (verder dan leven 1 gaan) en concludeer daarna. Pjoeloe weet het deze keer beter lekker puhh

Laatst bewerkt door een moderator: 4 mei 2002
  7. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is wel zo dat hij misschien de spellen op de PS2 helemaal niet leuk vindt!!

En het is natuurlijk het genre waar je van houdt!!
    Op de DC kwamen toch meer RPG's dan op elke andere console, of heb ik het nou mis!!:)

Maar ik geef Paula wel gelijk, op de DC kwamen wel goeie games uit!! Maar op de PS2 zijn er 10X zoveel eigenlijk..
    :)

8. Paula

Paula Guest

Idd, final fantasy 10 is echt heeeeel vet, en wat virtua fighter beteft. Idd, weinig goede anti aliasing maar de gameplay is om van te huilen zo tof. Ik kan nu echt zulke onwijse toffe moves doen. Het leuke van dat spel is dat ze in het begin weinig kennen, je moet ze echt leren vechten laat ik zo maar zegggen

Laatst bewerkt door een moderator: 4 mei 2002
  9. Ralph

Leuk Bevonden:
    0
    geef mij GTA3 maar.

10. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    ho foutje. ff wat typen.

11. Ralph

Leuk Bevonden:
    0
    wat foutje??????????????????

12. Paula

Paula Guest

zekers, had vorige week mijn savegame perongeluk gedelete, Ahhhh!! gewoon weer vrolijk opnieuw begonnen :) Blijft echt een tof spel jah, al vind ik sommige.. >5 ofzo) missies wel moeilijk, mar het is te doen.

13. Ralph

Leuk Bevonden:
    0
    GTA 3 IS NIET MOEILIJK.
    want heb spel al 2 maanden uitgespeeld op de Play station2 vanm ijn broer.

14. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg toch duidelijk dat ik de DC de beste console vind die IK HEB GEHAD.
    Vervolgens zeg ik dat in de tijd dat de PS2 uitkwam de DC al vele leuke titels had terwijl er op de PS2 geen leuke spellen waren en dat heeft ook nog geduurd tot eind vorig jaar. Toen de DC dood was, kwam eigenlijk het betere spellen bestand een beetje opgang van de ps2. In die tussentijd zijn echt wel vele titels uitgekomen die goed/toppers zijn. Was dit niet het geval geweest had ik al een ps2 thuis staan.
    Een aanvulling op de DC spellen die jij noemt: 's werelds eerste online console RPG Phantasy Star Online (+v2), Skies of Arcadia, Grandia, Samba de Amigo, Sonic, Virtua tennis(+deel2), Rez, nog echte 2D fighters(o.a. KoF, MvsC), F355 challange(ook te moeilijk voor je dan) en vervolgens komen titels die ik niet echt boeiend vind maar andere wel zoals de tonyHawks en dat soort spul.
    Sega probeert tenminste nog eens wat nieuws ipv een deel X uitbrengen (ook niet altijd maar het is zeker niet alleen uitmelken).
    'Toppers' die jij nu opnoemd op de ps2 waren er toen al soortgelijk op de dc en die noem ik ook geen toppers, zo kan het dc rijtje ook erg lang worden. Misschien dat jij er van houdt maar ik niet.

Het blijft mijn mening en in de tijd dat de DC leefde was de ps2 nergens met z'n spellen bestand. Zo'n beetje alle spellen die jij nu opnoemd zijn van de afgelopen paar maanden en de rest is niks nieuws onder de zon.

15. Paula

Paula Guest

Samba da Amigo, en Sonic (waar de gameplay echt niet zo als de 2d versie was) en die enkele 2d fighters mag je eigenlijk geen toppers noemen vind ik...Voor de rest zijn virtua tennis en Rez ook op de ps2 beschikbaar, maar buiten dan....REZ schijnt idd vet te zijn, die ga ik zekers nog wel checken.

En wat de ps2 betreft, je moet niet kijken naar vorig jaar. We leven nu, een jaar geleden waren idd de spellen kut op de playstation, daarom heb ik mijn ps2 pas een maand. Dat de dreamcast goede titels heeft wil niet betekenen dat je natuurlijk geen ps2 hoeft te kopen, wat jij feitelijk zegt...

Maar qua toppers die ik opnoem voor de playstation 2 was er qua gameplay gewoon helemaal niets op de dreamcast, ik snap eigenlijk niet waarom jij die uitspraak maakt "'Toppers' die jij nu opnoemd op de ps2 waren er toen al soortgelijk op de dc en die noem ik ook geen toppers" Owja, noem ze is dan!! ennuhhh >>>je heb geneens een ps2 gehad, hoe weet je dat dan...??. koop er 1 en oordeel zou ik zeggen. Nu zeg je dingen waarom je niet weet waar je het over hebt omdat je zelf geen ps2 hebt gehad. Of een vriend moet een ps2 hebben met alle spellen die ze allemaal heeft laten zien ofzo, maar ja, boeiend :) ....

Welke consoles heb je allemaal gehad dan bij de weg??, en waarom geen ps1 of ps2? Anti Sony? spellen zijn erg goedkoop hoor :)

Maarja, ik vind dat je pas mag oordelen over dit soort shit als je allebei de consoles hebt en toevallig heb ik die, en ik kan zeggen dat de ps2 betere titels heeft als de dreamcast (shenmue blijft vet). Een jaar geleden nog niet, maar dat is niet relevant en interessant, want we leven nu hoeiiiii En Ralph praat geen poep

16. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Waf waf!
    Grrrrrrrrrrrrrrrrr Grrrrrrrrrrrrrrh!
    *nieuwe avatar*

Edit: Niet naar jou he Paula, ben blij met deze avatar.:9

17. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mrauw Mrauww!
    Shhhhh Shhhhh!!
    *ook nieuwe avatar*

Beetje naar Paula... ;)

18. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk mensen die normaal kunnen discusieren, en natuurlijk idioten die zeggen dat ps2 achterhaald is, doe normaal man, je kan er gewoon niet tegen dat ps2 hetzelfde kan, hoe lame kan je zijn

19. Paula

Paula Guest

Ik moet wel eerlijk toegeven, als de xbox over een jaar vet veel top titels heeft zal deze erg heersen, maar dat is juist alleen maar goed! Blijft toch een xbox forum he :) en swaquitloidufdflwrurieor666, dat de ps2 hetzelfde kan wordt niet echt bewezen vind je ook niet, misschien kwa gameplay wel, maar qua grafix. Tssss, dacht het niet . Kijk naar virtua fighter 4....

Laatst bewerkt door een moderator: 5 mei 2002
  20. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk man dat gezeik over de beste consol, zoals op de eerste pagina al werd aangegeven, Xbox is een next gen console, en heeft zwaardere specs dan PS2, de games hoeven niet allemaal top te zijn, ligt aan de ontwikkelaar.
    Maar ook HAlo zit nog niet op de helft van de capaciteit, dus laat iedereen spelen wat en waar ie op wil, discussie gesloten lijkt me

Greetz from an x-box user}:]

Deel Deze Pagina