Nou Frank, hier kan ik nou pissig om worden (ook al is het jouw mening ) Ik heb dus allebei de consoles (dreamcast heb ik nu ook weer gekocht voor 50 euro) en ik ken vertellen, de ps2 heeft ( nu nog wel...) zeker absoluto de beste games. Voor de dreamcast tel ik maar een stuk of 6 toppers (metropolis (te moeilijk), shenmue1, shenmue2, jet set radio (vond ik matig maarja) , >>soul caliber<<), en Resident Evil code Veronica. Bovendien zei je zelf tegen mij dat je de meeste spellen tot level 1 hebt gespeeld, dus eigenlijk moet je jezelf aangesproken voelen, want je speelt alleen de toppers, de rest laat je liggen..... Die bergen AAA titels, tja, ik weet er maar 6, voor de rest 140 CCC titels
Voor de ps2? Devil May Cry, Final Fantasy X, Jak and Daxter, Metal Gear Solid 2, Tony Hawk Pro Skater 3, Silent Hill 2, Virtua Fighter 4 (ondanks jaggies ) GT 3 A-Spec, Ico, SSX, SSX Tricky, Frequency (geweldig) State of Emergency (dat was een grapje whaha) Grand Theft Auto 3 SWEEETTT wat dacht je van GTa4, de nog bruuter wordende nieuwe racer van Sony (ben ff de naam kwijt) , tekken 4, Resident Evil code Veronica X
Ik zou zeggen, koop een ps2, speel de spellen erop (verder dan leven 1 gaan) en concludeer daarna. Pjoeloe weet het deze keer beter lekker puhh
Laatst bewerkt door een moderator: 4 mei 2002