1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS 2 sneller dan x-box :bewezen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StreetWarrior, 20 mrt 2002.

1. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik het wel verkeerd gelezen hebben!:mad:

2. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Piece of Shit 3 IS niet sneller en zal het ook NOOIT worden in prakltijk. M$ zal wel niet zo stom zijn om een console uit te brengen die niet op kan tegen een console die al twee jaar bestaat...!!]:- ]:-

3. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat "rekenwonder" ooit op deze site komt wil ik zijn ip hebben, ik droom ook wel eens en vertel ook wel eens bulshit maar dit is het beste onzinverhaaltje ]:-

4. outsider

outsider xbox-souljah

Leuk Bevonden:
    0
    whaha ik ben ps2 man en zelfs ikkes weet
    dat xbox toch wel stukkie beter is:+

5. Sorcerer@

Sorcerer@ Pen Pen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel alleen het geblaat over de graphics met bandwidth enzo.
    PS2 gebruikt de CPU voor het berekenen van de polygonen enzo, Xbox heeft een dedicated GPU met dedicated geheugen = sneller en ontlast processor.
    Alleen al dat feit zorgt ervoor dat de Xbox altijd meer processortijd en kracht over heeft om andere dingen te berekenen.

6. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    hee alphazel is de ps3 al uit dan ???

(....) :+

mzzl Munch and Abe

7. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En ik ben een GameBoy Advance :9.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2002
  8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik een kabouterverpulveraar5000i:)

9. markorius

markorius Guest

Ja piet, wat lul je!
    ....Ken geen spel zo mooi als halo voor de ps2 niet zo'n mooi rallyspel als rallisport en doa3 is mooier dan alle vechtspellen, Jet set niet te evenaren duzzz wtf?

10. outsider

outsider xbox-souljah

Leuk Bevonden:
    0
    zal het nog een keer zeggen ps2 is al weer 2jaar oud en de xdoos is nieuw dat kan je gwoon niet met mekaar vergedingesssssssssssssen8) 8)

11. technosphere

technosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of hoe martin ooit zei 'I have a dream'

12. outsider

outsider xbox-souljah

Leuk Bevonden:
    0

een hele natte ja8) 8)

13. Keybern

Keybern Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PS2 toch wel trager dan Xbox

Joengste toch, hebt ge Max Pain al gezien op PS2?! De PS2 hakkeld al wanneer er amper 4 mannekes op het scherm zijn! Kut-console! =(
    De Xbox heeft zulke problemen niet voor, hoor!
    Ik zal zeggen wat het probleem is van deze mannekes die beweren dat hun PS2 sneller is dan de andere consoles: ze beginnen te beseffen dat de PS2 nix meer waard is tegenover de Xbox of Gamecube. Allé, een paar maanden geleden: "GT3 A-spec is het beste racespel! Koop de PS2, je weet niet wat je mist!" en als je dan nu kijkt naar GT3 en daarna naar Project Gotham Racing of naar de screenshots van SEGA GT2002, dan merk je meteen hoe veel beter de Xbox wel is. Allé, die realtime glans in Project Gotham Racing, daar moeten de PS2-gamers nog niet aan denken want dat kan de PS2 niet aan! Héhéhé, en daarbij, waarom een PS2 kopen als je weet dat al de toptitels van de PC (Max Pain, RTCW, Unreal, ...) en de geringe toptitels van de PS2 (Metal Gear Solid 2, Crash Bandicoot, Devil May Cry, GTA3, ...) ook op Xbox verschijnen!
    Voor mij is het duidelijk: XBOX RULEZZZZZZZZ... }:]

14. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    true.. true... :)

15. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    Sony losers ! Blokkendoos losers !

inderdaad...Ps-2 is niet meer geheel van deze tijd...
    is gewoon zo.....toen ik een Dreamcast had....begonnen die Psx losers te zeiken dat de PS-2 eraan zat te komen em dat die veel beter was dan de DC...qua spellen en qua specs. van de Ps-2.....nou de Ps-2 was wel iets beter ja...maar om nou te zeggen echt veel beter...NEE !! met name de was de prijs van de Ps-2 in het begin veels te hoog (nu nog hahah)nog hoger als de Xbox launch prijs...en dan de eerste launch games....wat een belachelijke vertoning zeg !! tekken tag tournament & Ridge racer...nee de PS-2 had een zeer slecte lauch line-up....en dan de kinderziektes die je te horen kreeg vanuit Japan....memorycards PS-2 onbruikbaar, Ps-2 oververhitting en geroosterde DVD's !! Mar goed toen de Ps-2 in prijs gedaald was en er wat redelijke games waren heb ik er ook eentje gekocht...ik verkocht mijn dreamcast....maar daar had ik al snel spijt van.....SHEN MUE 2 kwam namelijk uit !! en mijn PS-2 vertoonde echt goed zichtbare kartelrand graphics....ai ai maar goed ik gebruikte de Ps-2 ook als dvd speler...dus hij bracht zijn geld wel op.....nu heb ik de X-box gekocht...ennuuhhh hij begint al met een lagere launch prijs als de Ps-2 en heeft echt een goede games line-up echt wel!! en mooie graphics...nu kan ik zeggen dat er ten opzichte van de ps-2 op vooruit ben gegaan ! en echt grote stappen vooruit ben gegaan !de PS-2 heb ik verkocht....en je raad het al geen spijt....nee zelfs OPGELUCHT dat ik er vanaf ben van die blokkendoos...X-Box gaat gewoon echt met kop en schouders er boven uitsteken.....we wachten wel weer tot de volgende consoles war ergens in 2005...2006 tot die tijd....X-BOX !!!!:+

16. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de PS2 bekeken in de winkel en ook de Xbox. Ik vond de PS2 helemaal niet slecht, maar de Xbox vond ik gewoon mooier, en dat vind ik erg belangrijk. Ok, ik heb het natuurlijk over de games, niet over de behuizing, want die is van de PS2 mooier.
    De hardware specificaties van de Xbox zijn ook stukken beter dan de PS2. Het voordeel van de PS2 is wel dat je ook oude PS1 spellen kunt spelen natuurlijk, maar aangezien ik geen PS1 spellen heb, was dat voor mij niet zo belangrijk.

17. outsider

outsider xbox-souljah

Leuk Bevonden:
    0
    Re: PS2 toch wel trager dan Xbox

bla bla bla...........geld!!

18. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    jullie moeten wel lief doen tegen elkaar 8)

19. master

master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    microsoft heeft ook gezegd da de games die er nu zijn, niets zijn tegen de games die nog komen en dat de xbox nog maar voor de helf van de kraht gebruikt wordt met de games van nu. maar dat staat er natuurlijk niet bij als het een PS2-fan is!!=(

20. Keybern

Keybern Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Outsider is een lul!

Deel Deze Pagina