Ow heerlijk dat is van het gastje dat gewoon +dit +dat doet wat dus helemaal niet kan. En wat ik me ook afvraag hoe kan je in godsnaam bandbreedte meten??? dat vind ik erg knap als je de data wilt uitlezen van die spellen. De XboX kan trouwens iets wat dus nergens in die berichten staat die kan namelijk verschillende stappen in het verwerken van data overslaan zodat het rete snel gaat, dat kan een ps2 en een pc niet daarom zal om de xbox te emuleren een rete snelle computer nodig hebben, of nieuwe hardware die het ook kan. Owja en nog het aller belangrijkste de xbox ondersteunt ook nog opengl (wat vaak sneller en mooier is als directx) maar dat mogen de game makers (nog) niet gebruiken omdat microsoft patent heeft op directx zodat ze daar ook weer geld voor vangen. Dus ik denk dat als al het geld terugverdient is en de ps2 iets dichter naar de xbox kruipt dat ze overgaan op opengl en dat ze dan weer straat lengtes voor staan. En die bullshit van dat het slecht is dat de eerste generatie games meteen 100% van de processor gebruiken, EY IK HEB VOOR DEZE GAMES OOK 70 EURO MOETEN DOKKEN, dus voor die 70 euro wil ik ook dat ze vet zijn en niet dat ik volgend jaar eindelijk games kan kopen die eindelijk me hardware gebruiken.
Dat max payne heeft niks te maken met dat de ps2 een kut console is want dat is ie niet de ps2 ruled alleen de xbox ruled alleen iets harder. Dat max payne zo slecht draait op een ps2 komt omdat het spel oorspronkelijk op de pc is uit gebracht met een x86 programeercode (die de xbox ook gebruikt) en ze hebben dus alles om moeten gooien naar die ee engine van de ps2 wat dus erg kut is. Het hele spel is helemaal niet geschreven voor een ps2 het gaat hun gewoon om ff lekker snel geld te innen want dat omzette dat koste geen ene reet. Omzette naar de ps2 koste nog meer als naar de xbox dus ik vind dat max payne gewoon geld inne is daarom koop ik die hele zooi niet (heb hem ook al uitgespeeld op de pc dat is de andere rede maarja ik had hem toch niet gekocht) Waar ik ook niet tegen kan is dat mensen die nu een xbox hebben ineens rond beginne te schreeuwen dat de xbox roelt en de ps2 zuigt. Ik heb ook een xbox ja een vriend van me heeft een ps2 nou ik vind op dit moment dat het nog beter moet kunne want me pc kan het nog beter met een os erop dus zonder kernel. Dus van mij had dat ding 3000 piek moge koste met een dikke p4 2,0 ghz erin en een geforce 4 dan zou het pas een mooi ding zijn.
W8, ik heb iets cool gevonden op DutchGaming.net : Hahahahaha, superleuk zeg! En dan nog volhouden dat je met een PS2 beter af bent!
kijk sorry he ik geloofde da eerst he soorrryy manne ma ik hem ze allebei dus ik ben ni echt een fanboy ps:ne mens kan zich al eens vergissen he
Sony is zich de pleuris van de Xbox geschrokken, en dat zal echt niet zijn omdat dat ding langzamer is.... Btw Het is zeeeeeer oud nieuws..
onzin reden waarom mensen dat xbox beter is, is dat ze de theroritical specs zien. wat niks betekend. xbox heeft bandbreedte wat nou eenmaal al helemaal verbruikt is. en in lage resoluties ook. ik heb zelf een paar tests gedaan en die kerel van belgie xsuw of zoiets, heeft wel degelijk gelijk. mgs2 heeft amper 40% gebruikt. DOA3, bijna alles. het is moeilijk te geloven he fanboys, dat een oudere console het beter doet, maar wacht maar als onimusha 2 uit is, dan zullen jullie het bewijs zien. japan, de kenners, die verkoopt amper xbox consoles.capcom gaat Resident evil weer op ps2 zetten omdat ze hebben ontdekt hoe ze meer uit de ps2 kunnen halen. voor de mensen die niets weten, doe de test zelf met een logic analyzer en jullie zien het zelf, en dan niet huilen he.
ja en een zwart-wit tv heeft beter beeld als de huidige kleuren tv's dream on dream on...... xbox komt er in alle testen sneller uit als de ps2 ! ga je onzin dus ergens anders verkondigen, waar meer ps2 fanboys zijn, die je crap wel geloven. toen sony de ps2 net uitbracht konden ze alleen maar dromen over de xbox specs.
Japanners zijn niet de kenners, Japanners zijn nationalisten. Het kan wel zijn van die bandbreedte, maar waarom toveren de developers dan nu al betere GFX uit de Xbox dan uit de PS2. Kijk naar games als THPS3. Ik vind het dan ook slecht van Sony dat ze een systeem hebben waar pas na 3 jaar wordt ontdekt hoe ze er een beetje GFX uit kunnen halen..
Bwah, je krijgt toch nooit gelijk van die fanboys. Geen geld om een doos te kopen, je niet schamen om een domme mening te verkondigen enz. Anyways, wisten jullie dat nu blijkt dat de geforce2 veeeel beter is dan de geforce3? Komt niet doordat ik een geforce2 heb hoor......
Lol..zoals Wouter al heel mooi zei....Hoe komt het dan dan de BoX veeel betere GFX heeft?? Als de Sony toch zo oppermachtig is zou ie de BoX voor zn launch al absolete hebben gemaakt....
Slechts van blinden kan ik begrijpen dat ze geen verschil zien. Leuk dat sommige mensen nog steeds geloven dat de ps2 slechts 40 % van zijn kracht gebruikt. Gewoon leuk marketing trucje niet meer dan dat. Met creatief rekenen kom je een heel eind weet je.
denk nou ff na, ps2 is 1,5 jaar terug, en technologie gaat vooruit, nu is het de xbox die overheerst max res ps2 = 1280x1024 max res xbx = 1920x1080(hd tv) dat verschil is er jij ziet misschien niet het verschil omdat jij een normale tv hebt, en dan heb je bij bijde consoles een resolutie van 640x480 maar op een normale tv heb je wel duidelijk zichtbaar dat de omgevingen veel gedetailleerder zijn en hou nu je kop fanboy, accepteer het gewoon. ik ga toch ook niet zeggen dat als de ps3 komt de xbox beter is, op dat moment is de ps3 gewoon beter
draaid de ps2 op 640 x 480? Het ziet er echt niet uit dan meer dan 320 x 200 of iets in die richting. Zat afgelopen weekend nog even met me ps2 te spelen en als je dan vervolgens doa 3 derin propt of een willekeurig ander xbox spel dan gaat er toch wel een wereld voor je open (even los van gameplay gezien). De xbox zal idd wel 640 x 480 draaien en dat kun je zien ook, zelf op een beetje achterhaald medium als een kleuren televisie, nooit geweten dat het beeld zo gedtetailleerd kon zijn.
ps2 zit ook wel ergens rond de 640 x 480 op een normale tv, maar als je een hd tv pakt heb je een wereld van verschil tussen de 2 consoles. en het grote voordeel van de xbox naast de graphics is natuurlijk dat hij meer tegelijk kan verwerken(meer units in beeld en meer gedetaillleerde omgevingen)
Quote van http://www.dvd-home.nl/artikel/anamorphic.htm " Een 4x3 (1.33:1) TV in Nederland maakt gebruik van het PAL systeem dat bestaat een 50 Hz signaal met 625 horizontale beeldlijnen. Van de 625 beeldlijnen zijn er op het toestel (van boven tot onderaan) ca. 576 zichtbaar (de overige worden gebruikt voor andere informatie zoals bv. TeleText), dit noemt men “vertiacle resolutie”. " Met een beeldverhouding van 4:3 kun je dan uitrekenen dat de horizontele resolutie 768 is. Je zou dus kunnen zeggen dat een TV scherm 576x768 is. <Bullshit Mode> Anyway, ik maak me niet zo'n zorgen om die gefrustreerde PS2 owners. Ik heb namelijk een Gameboy Color en die ruled helemaal, echt honderd keer veel vet sneller en veel mooier en veeeeel toffere spellen dus steek alle consoles maar ergens warm en buig voor mijn rete vette gameboy color!! Zo, ik dacht laat ik een beetje dezelfde taal gebruiken... </Bullshit Mode>